وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
الکسا به BuzzFeed گفت: “من می‌خواستم هوش مصنوعی را آزمایش کنم و ببینم که آیا می‌تواند نه تنها ویژگی‌های افراد مختلف در سراسر جهان، بلکه فرهنگ‌ها را نیز تشخیص دهد – که این کار را انجام داد. مثالش همان کلاه گاوچرانی روی سر زنی است که تصور می‌شود از ایالات متحده است.
شهناز یاری سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از فدراسیون فوتبال این کشور از عدم پرداخت پاداش مربیان ایرانی این تیم گلایه کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از فدراسیون فوتبال این کشور از عدم پرداخت پاداش مربیان ایرانی این تیم گلایه کرد.
مریم طلایی از سوی فدراسیون بین‌المللی خودرو‌های تاریخی، برترین موتورسوار رالی ۲۰۲۳ اتریش معرفی شد.
این زن ایرانی برترین موتورسوار رالی جهانی شد
یک زن ایرانی برترین موتورسوار رالی جهانی شد
اولین زن ایرانی پایش را به قله ۸۰۹۱ متری رساند
افسانه حسامی‌فرد به عنوان اولین زن ایرانی موفق شد، قله آناپورنا را فتح کند.
مرحله نخست رقابت‌های گرند اسلم به عنوان یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک پاریس به مدت ۲ روز به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار شد که تیم ملی کشورمان موفق به کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز شد.
جایگاه تماشاگران زن ایرانی در بازی فردا با روسیه
فصیحی طی پنج ماه اخیر در ترکیه زندگی و تمرین می‌کند و حالا یک مدال ارزنده برای ورزش زنان ایران و همچنین دوومیدانی کشورمان کسب کرده است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۷۰۰ میلیونی پرستار قلابی از زن ۹۱ ساله/ معمای قتل مرد افغانستانی از سوی مردان موتورسوار/ دختری در لانه کثیف/ افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری ۲ معتاد/ فرجام مرگبار کیف‌قاپی در خیابان پاسداران تهران/ بخشش مردی که اشتباهی آدم کشت/ سرقت‌های لاکچری!/ حکم حبس، تبعید و دیه برای یک متهم فراری
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
کاملیا کاظمی طلاچی به حدی از این خبر شگفت‌زده شده بود که تا نیم ساعت قادر نبود خانواده‌اش را در جریان بگذارد.
گلاره ناظمی و زری فتحی، دو بانوی ایرانی در تیم داوری دیدار تیم‌های ژاپن و کره جنوبی قرار داشتند و این مسابقه را در جام ملت‌های آسیا قضاوت کردند. این بازی با برتری شش بر صفر ژاپن به پایان رسید
یک زن ایرانی در اتریش مدیر تیم ملی شد!
زن ایرانی قربانی آتش سوزی هتل کربلا
ستاد امدادرسانی شهری عراق بیان کرد: در پی آتش‌سوزی هتلی در کربلای معلی تیم‌های امدادرسانی توانستند ۴۲ نفر را نجات دهند، اما دو زن که یکی عراقی و دیگری ایرانی است، جان خود را از دست دادند.
گزینه نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ایران بعد از ۱۹ سال فعالیت مستمر در ایران، حالا در تجربه‌ای جدید به استخدام رسمی فیفا درآمد.
دبیرکل سازمان ملل متحد طی سخنانی در کنفرانس منع گسترش تسلیحات هسته ای نسبت به خطر بروز جنگ هسته ای در جهان هشدار داد.
افسانه حسامی‌فرد، بانوی کوهنورد کشورمان موفق شد به‌عنوان نخستین زن ایرانی قله ۸۶۱۱ متری کی‌۲ را فتح کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ