در ادامه مواضع ضدایرانی کی‌یف، سخنگوی وزارت خارجه اوکراین از شکایت این کشور به‌همراه کانادا، سوئد و انگلیس علیه تهران در دیوان دادگستری بین‌المللی به‌بهانه پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم امضای اسناد و تفاهم‌نامه همکاری میان ایران و اوگاندا برگزار شد و مقامات دو کشور ۴ سند همکاری به امضا رساندند.
۴ کشور اوکراین، کانادا، سوئد و انگلیس شکایت ضدایرانی خود را به‌بهانه پرونده هواپیمای اوکراینی در دیوان دادگستری بین‌المللی مطرح کردند.
دادگاه بین‌المللی دادگستری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کانادا، بریتانیا، سوئد و اوکراین ایران را به این دادگاه کشانده‌اند تا به خانواده‌های مسافران هواپیمای مسافربری که در سال ۲۰۲۰ در ایران سقوط کرد، خسارت بپردازد.
رسانه عراقی مدعی شد ۴ بازیکن ملی پوش این کشور از باشگاه های ایران پیشنهاد دریافت کردند.
رشت- معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از ثبت جهانی ۴ شهر ایران در حوزه صنایع دستی خبر داد و گفت: هر خانه ایرانی به یک کارگاه صنایع دستی تبدیل شود.
عباسی، کاربرد دستگاه FMS یا دستگاه "تحریک مغناطیسی عملکردی" برای درمان بی اختیاری ادرار را از دیگر دستاورد‌های فناورانه این شرکت نام برد و یادآور شد: عملکرد این دستگاه مشابه دستگاه rTMS است، ولی در FMS بافت بیشتری از مغز را تحت پوشش قرار می‌دهد.
در جریان سفر رسمی سلطان عمان به کشورمان، مقامات دو کشور ۴ سند در حوزه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، همکاری در مناطق آزاد و همکاری در حوزه انرژی به امضا رساندند.
مجری طرح توسعه زنبوداری کشور گفت: پیش بینی می شود امسال تولید عسل در کشور ۴ درصد رشد داشته و این عدد در سایر محصولات وابسته ۱۵ درصد باشد.
حسین کیهانی دونده استقامت ایران با پایان دوران محرومیت دوپینگ خود در مسابقات جایزه بزرگ کشور شرکت کرد.
۶ نفر از سومین دوره مسابقات علمی کنز از ۴ کشور آذربایجان، مالزی، ایران و قطر در روز پایانی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ تقدیر می‌شوند.
دولت عراق اعلام کرد این کشور واردات گاز از ایران را ۳ تا ۴ برابر افزایش داده است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: شورای اقتصاد برای تعویض ۴ میلیون بخاری کم‌بازده تکالیفی تعریف کرده که باید انجام شود.
دکتر سعدالله زارعی کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: نتانیاهو از طریق ۴ کانال پیام داد که قصد حمله به ایران را نداشتیم و اصلا دنبال کشتن ایرانی‌ها نبوده‌ایم.
جمهوری آذربایجان چهار دیپلمات ایران در باکو را عنصر نامطلوب معرفی کرد و از آنها خواست تا خاک این کشور را ظرف ۴۸ ساعت ترک کنند.
با دستیابی یک شرکت دانش بنیان به دانش فنی تولید« ماده بودارکننده گاز» در اراک، ایران به جمع چهار کشور تولیدکننده این محصول پیوست.
مطابق با برنامه‌های سازمان هواپیمایی کشوری و در مسیر توسعه ناوگان هوایی کشور، ۴ فروند ایرباس به ایران وارد شد.
اگر تصمیم ایران مبنی بر عدم همکاری باشد یا طرفین نتوانند طی شش ماه آینده یعنی تا اواخر ژوئن ۲۰۲۳ در مورد قضات و جزییات دیگر به توافق برسند، هر یک از ۴ کشور به تنهایی خواهند توانست خواستار ارجاع موضوع به دیوان بین‌المللی دادگستری شود.
سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز در خصوص درگیری بعد از بازی با نفت امیدیه در هفته هفتم لیگ دسته یک جوانان کشور که منجر به راهی شدن ۹ بازیکن این تیم به بیمارستان شد، توضیحاتی ارائه داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۶ تن از ایشان وخیم است.
مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از ساری و جاری بودن تردد در ۳ مرز از ۴ مرز ایران و ترکمنستان خبرداد.
ایران و روسیه در شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی با هدف گسترش روابط دو کشور چهار سند همکاری امضا کردند.
وزیر راه و شهرسازی از تفاهم ایران با قزاقستان برای افزایش حجم بار ترانزیتی ۲ کشور از یک میلیون تن به چهار میلیون تن در سال خبر داد.
کالاهای اساسی امروز هیچ نگرانی درباره‌اش وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداد و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم را دیگر شاهد نبودیم
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۰۸ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ