اگر تصمیم ایران مبنی بر عدم همکاری باشد یا طرفین نتوانند طی شش ماه آینده یعنی تا اواخر ژوئن ۲۰۲۳ در مورد قضات و جزییات دیگر به توافق برسند، هر یک از ۴ کشور به تنهایی خواهند توانست خواستار ارجاع موضوع به دیوان بین‌المللی دادگستری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲ متهم یک پرونده جنایی که مردی را در مسیر دادگاه به قتل رسانده بودند، هنگام بازسازی صحنه جرم ابعاد تکان‌دهنده دیگری از این جنایت هولناک را فاش کردند.
ایلان ماسک و لیندا یاکارینو مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر از یک لوگوی جدید برای این پلتفرم رونمایی کردند که شامل یک Xسفید رنگ با پس زمینه سیاه است.
ایلان ماسک و لیندا یاکارینو مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر از یک لوگوی جدید برای این پلتفرم رونمایی کردند که شامل یک Xسفید رنگ با پس زمینه سیاه است.
راهبرد‌های دولت رییسی نه تنها منجر به دستاورد خاصی برای کشور نشده، بلکه بخشی از دستاورد‌های قبلی را نیز از میان برده است. مذاکرات وین با مدیریت محمد باقری‌کنی به گونه‌ای پیش رفت که نه تنها امریکا از تحریم‌های مرتبط با پرونده هسته‌ای دست بر نداشت، بلکه تحریم‌های دوران پساترامپ را نیز نهادینه ساخت. با طی این مسیر است که امروز نه تنها ژنرال‌های برجامی بلکه مذاکره کنندگان دولت رییسی هم از نوعی نرمش در خصوص انجام توافقی کمتر از برجام صحبت می‌کنند تا بخشی از مشکلات کشور حل و فصل شود.
در این پرونده، «معاون برق و انرژی وزارت نیرو»، «مدیرعامل وقت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران» و «معاون وقت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست»، هر کدام به سه سال انفصال از خدمات دولتی و همچنین «معاون وقت نظارت بر اجرای استاندارد‌های سازمان ملی استاندارد ایران» و «معاون وقت تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد» به جهت بازنشستگی در زمان اصدار دادنامه بدوی و توجه اتهام در مقام تصدی مسئولیت اجرایی، هر کدام به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی درجه ۶ محکوم شدند.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با کسب نخستین مدال جهانی نشان داد که بعد از گذر از دوره محرومیت و تبعاتش در مسیر درستی قرار گرفت که با پوست اندازی و معرفی نسلی نو همراه بوده است.
مدیر کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال از تایید نهایی فیفا برای پرداخت بدهی ویلموتس خبر داد.
پرونده بعدی ایران که همچنان در جریان است و به‌عنوان مانعی برای احیای توافق هسته‌ای از آن یاد می‌شود، پرونده پادمانی است که آن نیز بر مبنای اسناد ادعایی به‌سرقت‌رفته از سوی اسرائیل روی میز آژانس قرار دارد. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در ۳۰ آوریل ۲۰۱۸ ادعا کرد اسرائیل انبوهی از اسناد هسته‌ای ایران را از کشور خارج کرده است. نخست‌وزیر اسرائیل مدعی بود که این اسناد شامل ۵۵ هزار صفحه و ۵۵ هزار فایل دیجیتال در قالب ۱۸۳ سی‌دی درباره برنامه و فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است.
ناصر کنعانی روز یکشنبه همچنین افزود: طرح رسانه‌ای تفسیرهای غیرحقوقی از این حادثه، اقدامی سازنده در مسیر پیگیری حقوقی و قضایی پرونده نیست.
پرتو برهانپور در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: قرار منع تعقیب مسئولان اداره محیط زیست آذربایجان غربی و ارومیه در خصوص ‎اتوبوس خبرنگاران نقض و قرار جلب به دادرسی در خصوص دو مسئول مربوطه به اتهام تسبیب در قتل غیرعمدی و ایراد صدمه بدنی غیرعمدی صادر شد.
بیگدلی گفت: اگر ایران بخواهد همین مسیر را ادامه دهد و اجازه ندهد که کارشناسان بیایند دوربین وصل کنند و سه منطقه مشکوک را برای بازدید معرفی نکنند، ممکن است در جلسه اینده شورای حکام قطعنامه تنبیهی علیه ایران صادر شود که به شورای امنیت می‌رود و بار دیگر تحریم‌های قبل از ۲۰۱۵ علیه ایران اعمال شود و حتی ممکن است بعد از شورای امنیت پرونده ما ذیل فصل هفتم منشور قرار گیرد که وضعیت خیلی خطرناک می‌شود.
وکلای سوئدی حمید نوری در هفتمین جلسه از دادگاه تجدید نظر این پرونده طولانی، دفاعیات خود را ارائه کردند و به بیان روایت تاریخی مهمی از وقایع سال ۶۷ ایران پرداختند که می­تواند مسیر پرونده نوری را تغییر دهد.
پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات اردوی تیم ملی در کشور اتریش در کمیته اخلاق در حال بررسی است و فشار‌ها برای مختومه شدن این پرونده فعلا بی نتیجه مانده است!
مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از دیدار با پاپ، ضمن اشاره به عدم پیشرفت در پرونده هسته ای ایران، نسبت به سفر به تهران ابراز امیدواری کرد.
مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دادگاهی در اشنویه متهمان یک پرونده را به تهیه سه ماه غذا برای «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی محکوم کرد.
پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی امروز با حضور متهمان،وکلای متهمان، شکات، خانواده جانباختگان، وکلای خانواده جانباختگان و نماینده دادستان به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.
«امید» این پرنده شگفت‌انگیز هرسال از غرب دریای خزر وارد ایران می‌شود و در تالاب بین‌المللی فریدون‌کنار زمستان‌گذرانی می‌کند. امید در مسیر ۵هزار کیلومتری کوچ از سیبری تا ایران تمامی چربی ذخیره شده زیر پوست خود را از دست می‌دهد و به همین دلیل به‌محض رسیدن به مقصد مهاجرتی خود به تغذیه فراوان نیاز دارد.
پرونده هفته چهارم لیگ 2 بسته شد و از اتفاقات مهم این هفته جشن اولین پیروزی شاگردان اکبر میثاقیان و مجتبی جباری بود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دشمنان به دنبال سوژه‌سازی علیه نظام و مردم است اما از مردم می‌خواهیم به نظام و مسئولین فرصت بدهند تا از مسیر قانونی به پرونده «مهسا امینی» رسیدگی شود.
معاون وزیر کشور گفت: از کلیه دستگاه‌های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم.
میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از کلیه دستگاه های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: واضح است که پرونده مرحوم «مهسا امینی» بهانه بوده و اصل نظام در این تحرکات نشانه گرفته شده است؛ توصیه می‌کنم همگان مسیر را از مسیر ضدانقلاب جدا کنند.
رئیس سازمان محیط زیست در پیامی درگذشت محیط بان برومند نجفی را تسلیت گفت و اعلام کرد پرونده نجفی در مسیر ابهام زدایی بود.
کیومرث پوراحمد که سال گذشته برای فیلم جدیدش با نام "پرونده باز است"، پروانه ساخت گرفته بود، درباره سرنوشت ساخت این فیلم به ایسنا گفت: به تازگی بخشی از سرمایه‌ فیلم تامین شده و اگر نقدینگی کافی باشد، آقای علی قائم مقامی (تهیه کننده) درخواست تمدید پروانه ساخت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ