مراسم امضای اسناد و تفاهم‌نامه همکاری میان ایران و اوگاندا برگزار شد و مقامات دو کشور ۴ سند همکاری به امضا رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری چهار مامای غیرمجاز در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این افراد سقط جنین عمدی انجام می‌دادند.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و میر در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر امان اردن در حال برگزاری است.
حتی اگر ۶ میلیارد دلار اخیر که در قالب توافق ایران و آمریکا آزاد شده، به صورت نقد در اختیار ایران قرار می‌گرفت، تنها می‌توانست بخش کوچکی از نیاز‌های کشور به سرمایه گذاری در حوزه‌های مولد را پوشش دهد. کافی است توجه داشته باشیم که بر اساس برخی ارزیابی ها، صنعت نفت و گاز کشورمان به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۴ فرد مظنون به همکاری در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.
ارتش پاکستان امروز از برگزاری عملیاتی در «باجور» و هلاکت ۴ تروریست در جریان آن خبر داد.
معاون وزیر کشور گفت: ۴ مشکل اصلی در حوزه تشکل های اجتماعی داریم که شامل فهم حکمرانان، تشکیل و تقویت حلقه های میانی، آمادگی مردم و ساز و کارهای قانونی است.
در مراسم چهلم و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی از ۴ پروژه ساخته شده توسط محققان این نهاد رونمایی شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری چهار ضارب یک وکیل زن در شاهرود با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.
مراسم امضای اسناد توافقنامه تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان برگزار شد.
معاون پژوهش و فناوری جهادانشگاهی از رونمایی چهار طرح جهاد دانشگاهی در روز ۱۶ مرداد مصادف با چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد خبرداد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تدوین سند راهبردی ۴ ساله صندوق بازنشستگی کشوری منطبق بر برنامه‌های توسعه کشوری و پیشنهاد رسیدن سن بازنشستگی به ۵۷ سال تا پایان برنامه هفتم خبر داد.
در جریان سفر رسمی سلطان عمان به کشورمان، مقامات دو کشور ۴ سند در حوزه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، همکاری در مناطق آزاد و همکاری در حوزه انرژی به امضا رساندند.
در جریان این سفر همچنین ۴ سند همکاری در حوزه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و انرژی میان دو کشور به امضا خواهد رسید.
دزدان آنقدر حرفه‌ای بوده‌اند که حتی گاو صندوق خانه را با وجود داشتن رمز دیجیتال با روش‌های خاص خود باز کرده و در کمتر از یک ساعت، بیش از ۴۰ هزار دلار، ۱۰ ساعت با قیمتی بیش از ۵ هزار دلار، مقداری طلا و جواهر، اسناد ملکی از قبیل سند خانه، ویلا، ماشین بنز، ماشین بی‌ام و و... با یکی از چمدان‌های صاحبخانه با خود از خانه خارج می‌کنند.
رئیسی با اشاره به پیوستگی و ارتباط بخش‌های مختلف با موضوع امنیت غذایی، کمیته‌ای ۴ نفره با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های بهداشت و جهادکشاورزی، معاونت علمی ریاست‌جمهوری و شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را مامور ارتقای سند ملی امنیت غذا و تغذیه کرد.
اولین مساله درباره تائید خبر اجرای سند ۲۰۳۰ در دولت سیزدهم با قبول حق تحفظ این است که آن حق تحفظ‌های اخذ شده دقیقا چه هستند؟ به هر حال منتقدان دولت حسن روحانی که حالا سکانداران مجلس یازدهم و دولت سیزدهم هستند، ۴ سال تمام بابت همین سند دولت قبل را تحت فشار‌های سیاسی قرار داده و حتی در مقاطعی پیشنهاد محاکمه مقامات دولت را بابت همین سند مطرح کردند.
اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، ۴ سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است، اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
همچنین محمد زیار، مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا از ایران و میخائیل سیلانتیف، مدیرعامل شرکت دولتی پرومسی ریوایمپورت روسیه نیز تفاهم‌نامه همکاری برای اجرای پروژه‌های EPC خطوط لوله انتقال فرآورده منعقد کردند.
ایران و روسیه در شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی با هدف گسترش روابط دو کشور چهار سند همکاری امضا کردند.
ابراهیم فیاض ـ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از امضای سند الحاق چهار منطقه اشغالی اوکراین یعنی لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه خوشحالی خود را به نمایش گذاشت. در این مراسم نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون فدراسیون روسیه، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن و همچنین سران ۴ جمهوری‌های خودخوانده لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا حضور داشتند و در کاخ کرملین رسما سند پیوستن این مناطق به روسیه را امضا کردند.
بهمن ماه سال گذشته، دولت موظف به تدوین نقشه راهبردی صنعت شد؛ سندی که از ۱۹ سال پیش تاکنون ۴ بار تدوین شده و مشخص نیست این سند جدید به چه سرنوشتی دچار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ