مطابق با برنامه‌های سازمان هواپیمایی کشوری و در مسیر توسعه ناوگان هوایی کشور، ۴ فروند ایرباس به ایران وارد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
ملی پوش ایرانی فاینورد حضور تعویضی در جریان شکست تیمش مقابل هوفنهایم داشت.
زدا در توضیحات تکمیلی خود گفت: تا کنون رویه این بود که فرزندان اناث می‌توانند از مستمری پدر و مادرشان استفاده کنند. تعبیر سازمان تامین اجتماعی در ۴۰ سال گذشته این بود که فقط «فرزند» مشمول می‌شود، اما اخیرا دیوان عدالت به این موضوع ورود کرد و گفته است «نوه» هم جزو فرزندان محسوب می‌شود و اگر شرایط لازم را داشته به استناد اینکه فرزند محسوب می‌شود، مزایای تامین اجتماعی بر او هم قابل تسری است. این موضوع ۱۸ آبان از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز بخشنامه شده است.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش ۴ برابری ورود مرغ گرم به استان تهران نسبت به ابتدای سال جاری خبر داد.
اهواز- مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از تخلیه ۲ فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۱۴۴ هزار تن ذرت دامی در بندر امام خبر داد.
نخستین پرواز انسان‌ها با هواپیما سال ۱۹۰۳ توسط برادران رایت بود، اما ۱۰ سال طول کشید تا خلبانی لهستانی نخستین هواپیما را بر فراز آسمان ایران به پرواز درآورد، اما ورودش ماجرا‌هایی داشت که حتی احمدشاه قاجار را به محل فرود هواپیما کشاند.
بایرن مونیخ در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه ۴-۲ بروسیا دورتموند را شکست بدهد.
سازمان هواشناسی کاهش شدید دما برای ۴ استان و ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز همچنین بارش برف و باران در ۲۰ استان کشور را پیش بینی کرد.
حادثه حجیب ورود یک بارکش به فروشگاه و نجات یک مادر و فرزند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دو فروند هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه کشور عمان به زلزله زدگان سوریه وارد فرودگاه بین‌المللی حلب شد.
دبیر انجمن حبوبات ایران گفت: تجار در مبادی ورودی کشور محصولات را با قیمت متعارف به بنکداران می فروشند؛ اگر در بازار حبوبات نوسان قیمتی وجود دارد موضوع به مدیریت و نظارت بر بازار بر می گردد.
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ورود ۴ فروند هواپیمای ایرباس ۳۴۰ به کشور خبر داد.
یک فروند هواگرد آموزشی کره جنوبی در تلاش برای رهگیری پهپادهای کره شمالی، سقوط کرد.
جنبش انصارالله یمن اعلام کرد ائتلاف متجاوز سعودی مانع از ورود یک فروند نفتکش یمنی به بندر الحدیده شد.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی مانع از ورود یک فروند کشتی حامل سوخت دیزل به بندر الحدیده شد.
در پی اعلام ورود چند فروند پهپاد از خاک کوزوو به حریم هوایی صربستان از سوی بلگراد، پریشتینا با صدور بیانیه ای این موضوع را تکذیب کرد.
رشت- رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گیلان با اشاره به فرود گروهی از پرندگان مهاجر در تالاب های استان گفت: پیش بینی شده امسال حدود ۲۶۰ هزار پرنده مهاجر به گیلان سفر کنند.
رشت- رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گیلان با اشاره به فرود گروهی از پرندگان مهاجر در تالاب های استان گفت: پیش بینی شده امسال حدود ۲۶۰ هزار پرنده مهاجر به گیلان سفر کنند.
آنطور که نیروی هوایی آمریکا گزارش کرده است، ۲ فروند بمب‌ افکن «Tu-۹۵» روسی «پس از ورود به ناحیه شناسایی پدافند هوایی آلاسکا» رهگیری شده اند.
مدیرکل بنادر خوزستان با اشاره به ورود یک فروند کشتی ۱۰۰ هزار تنی حامل گندم به بندر امام، میزان گندم‌های وارداتی به این بندر از ابتدای سال تا کنون را بیش از ۱.۷ میلیون تن عنوان کرد.
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که ارتش چین امروز ۱۱ فروند جنگنده و ۶ کشتی به سوی این جزیره اعزام کرده است.
از ابتدای سال جاری تا ۱۵ مرداد، روزانه یک فروند کشتی حامل کالای اساسی وارد بنادر جنوب و شمال کشور شده است.
وزارت دفاع تایوان از ورود ۲۲ فروند جنگنده چین به منطقه پدافند هوایی این جزیره خبر داد.
رسانه ها امروز از ورود ۲۷ فروند جنگنده چین به حریم هوائی تایوان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ