۴ کشور اوکراین، کانادا، سوئد و انگلیس شکایت ضدایرانی خود را به‌بهانه پرونده هواپیمای اوکراینی در دیوان دادگستری بین‌المللی مطرح کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که نهاد قانونگذاری کشور از صبا آذرپیک شکایت کرده است.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این‌که کره‌ جنوبی کشوری غیر مستقل و تحت تاثیر ایالات متحده است،‌ اظهار داشت: کره‌ای‌ها که با زبان خوش نسبت به آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران اقدامی انجامی ندادند با شکایت دولت از آنان، ناگزیر می‌شوند نسبت به بازپرداخت پول‌های بلوکه شده اقدام کنند.
احتمال می‌رود که شکایت ایران در دادگاه ویژه‌ای با حضور نمایندگان دو کشور مورد بررسی قرار بگیرد. نکته‌ای که وجود دارد آن است که موافقت‌نامه ایران و کره در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاری بوده و به اختلافاتی که مستقیما از سرمایه‌گذاری ناشی ‌شده، اشاره شده است.
با ارسال لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کره به داوری از سوی رئیس جمهور به مجلس، شکایت ایران از کره جنوبی درباره پیگیری حقوقی و استرداد مطالبات از بانک‌های این کشور رسماً کلید خورد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند باشگاه‌های این کشور قصد دارند از نیوکسل به دلیل فروش احتمالی آلن سنت‌ماکسیمین به الاهلی عربستان به لیگ برتر شکایت کنند.
دادگاه بین‌المللی دادگستری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کانادا، بریتانیا، سوئد و اوکراین ایران را به این دادگاه کشانده‌اند تا به خانواده‌های مسافران هواپیمای مسافربری که در سال ۲۰۲۰ در ایران سقوط کرد، خسارت بپردازد.
در ادامه مواضع ضدایرانی کی‌یف، سخنگوی وزارت خارجه اوکراین از شکایت این کشور به‌همراه کانادا، سوئد و انگلیس علیه تهران در دیوان دادگستری بین‌المللی به‌بهانه پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ایجاد سازمان مهاجرت و حکم رئیس مرکز به عهده وزارت کشور است، اما برای تشکیل سازمان مهاجرت به مصوبه مجلس نیاز است. وزیر کشور همچنین با اشاره به توقف مسکن مهر پرند توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند. اگر چیزی متوقف شود، حتما رسیدگی می‌شود.
دیوان بین المللی دادگستری از رسیدگی به شکایت جمهوری اسلامی ایران از آمریکا در خصوص اموال توقیف شده این کشور خودداری کرد.
امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، جمعیت مردمی طلبکاران شاه با تجمع مقابل دادستانی کل کشور، طومار شکایت اموال غارت شده مردم ایران توسط خاندان پهلوی را به عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور تحویل داده و خواستار پیگری اموال به سرقت رفته مردم ایران از طریق مراجع قضایی بین المللی توسط قوه قضاییه و دادستان کل کشور شدند.
چنین رفتاری در فوتبال حرفه‌ای عواقب سنگینی برای بازیکن خواهد داشت و استقلال در صورت پرداخت کل مطالبات آمانوف در موعد مندرج در قرارداد، می تواند علیه او به فیفا شکایت کرده و حکم سنگینی علیه او بگیرد.
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که از حادثه رخ داده در سفارت این کشور در تهران به مجامع بین‌المللی شکایت کرده است.
طبق نظر اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، صرف شکایت کیفری یکی از طرفین پرونده از قاضی، موجب رد دادرس نمی‌شود.
در موقعیتی که شوروی با شکایت آلمان نازی و فتح برلین پیروز اول جنگ جهانی دوم و ابرقدرت دنیای جدید محسوب می‌شود، ایران به‌عنوان کشوری که تحت اشغال نیرو‌های متفقین بود ابزار‌های کمی برای ایستادگی مقابل شوروی داشت، با این وجود توانست با یک مقاومت تاریخی و مردمی و مخالفت همه نیرو‌های سیاسی داخلی و دیپلماسی قوی از تمامیت ارضی خود دفاع و شوروی را وادار به ترک خاک خود کند.
دادستان کل کشور اعلام کرد: خانواده مهسا امینی از «نظام پزشکی» شکایت کرده‌اند.
دادستان کل کشور، ضمن اشاره به وضعیت پرونده بابک زنجانی، در مورد شکایت خانواده مهسا امینی نیز توضیحاتی ارائه داد.
فدراسیون فوتبال مراکش از داوری دیدار دیشب تیم ملی این کشور مقابل فرانسه در نیمه‌نهایی جام جهانی به فیفا شکایت کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با دادستان کل فدراسیون روسیه گفت: آمادگی داریم اگر اتباع روسیه در ایران از نقض قانون شکایت داشته باشند احقاق حق کنیم.
وزیر کشور بیان کرد: عمده خسارت و بلکه تمام آن توسط اغتشاشاگران به وجود آمده است، اما با این وجود فراجا اعلام کرده اگر کسی دچار خسارت شده اعلام کند. در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
وزیر کشور گفت: در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
رگولاتور رقابت استرالیا علیه واحد شرکت «دل» در این کشور به دلیل گمراه کردن مردم درباره هزینه های خرید مانیتور های اضافی شکایت می کند.
ایران شکایت حقوقی خود در دادگاه عالی سازمان ملل به منظور آزادسازی میلیارد‌ها دلار از دارایی‌های این کشور که توسط ایالات متحده مسدود شده است را امروز -دوشنبه- از سر خواهد گرفت.
یک خبرنگار عراقی از نخست وزیر این کشور به علت همدستی در حمله به پارلمان عراق شکایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ