سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز در خصوص درگیری بعد از بازی با نفت امیدیه در هفته هفتم لیگ دسته یک جوانان کشور که منجر به راهی شدن ۹ بازیکن این تیم به بیمارستان شد، توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
اسطوره فوتبال ایران در شرایطی بار دیگر موفق شد یک صعود به دسته بالاتر را در کارنامه خود ثبت کند که اکنون درگیر اتفاقاتی عجیب شده است.
درگیری‌های زلاتان ایبراهیموویچ و هم‌تیمی‌اش رافائل فان‌درفارت از عجیب‌ترین اتفاقات تاریخ فوتبال است که در زمان حضور این دو بازیکن در آژاکس رخ داد.
تصاویری از درگیری عجیب پلیس آمریکا با یک مظنون را مشاهده می‌کنید.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از دلایل قطع همکاری خود با فدراسیون فوتبال این کشور پرده برداشت.
غیر از عجیب بودن توافق شفاهی برای مرخصی وسط وصل، که در دنیای حرفه‌ای فوتبال جایی ندارد، به نظر می‌رسد این بهانه بیشتر توجیهی از سوی باشگاه تبریزی برای خاتمه دادن به درگیری و اختلاف بین سرمربی خارجی و ستاره خارجی تیم است که دودش تنها به چشم تراکتور می‌رود؛ آنهم در آستانه جدال حیاتی با سپاهان صدرنشین.
مسابقات لیگ نونهالان کشور با یک درگیری عجیب همراه شد.
درگیری عجیب و غریب کادر دو تیم سایپا و استقلال خوزستان لحظاتی باورنکردنی در زمین دستگردی رقم زد.
درگیری های شدید و عجیب ال‌کلاسیکوی امشب، چمن سانتیاگو برنابئو را به یک زمین مبارزه چند منظوره تبدیل کرده بود.
درگیری کارلوس کی‌روش با یورگن کلینزمن و متعاقبا بیانیه تند فدراسیون فوتبال ایران در حمایت از کی‌روش، یکی از ماجراهای فراموش‌شده تیم ملی در جام جهانی 2022 است.
سرخیو راموس مدافع اسپانیایی پاریس سن ژرمن، پس از شکست شب گذشته برابر بایرن، با یک عکاس درگیر شد.
علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران پس از باز شدن دروازه اش از روی نقطه پنالتی با بازیکن فجر سپاسی درگیر شد.
درگیری تورس و ساویچ در دقایق پایانی بازی اتلتیکو و بارسلونا صحنه های عجیب و جالب توجهی به همراه داشت.
در مراسم افتتاحیه «جام کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس» درگیری عجیبی میان مقامات سیاسی و دولتی عرب صورت گرفت.
مدافع اسبق تیم ملی و استقلال در گفتگویی جنجالی به حواشی عجیبی در فوتبال ایران از جمله شرط بندی بدون سانسور اشاره کرده است.
دقایقی قبل از گل تساوی هلند به آرژانتین، درگیری شدیدی میان اعضای دو تیم کنار زمین رخ داد که کم سابقه بود.
سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز در خصوص درگیری بعد از بازی با نفت امیدیه در هفته هفتم لیگ دسته یک جوانان کشور که منجر به راهی شدن ۹ بازیکن این تیم به بیمارستان شد، توضیحاتی ارائه داد.
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران با درگیری شدید محمود فکری سرمربی سایپا با فرشاد بختیاری‌زاده مربی استقلال خوزستان همراه شد.
آخرین تمرین تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آبستن حواث عجیب و غیرمنتظره‌ای بود.
غیبت زنان در ورزشگاه‌های فوتبال از آن دست اتفاقات عجیبی است که نمی‌شود برایش بهانه‌ای درست جور کرد. مسئولان ورزشی و دولتی، چندصباحی است واژه «مهیانبودن زیرساخت» را پیدا کرده و مدام در مواجهه با این پرسش که چرا زنان به ورزشگاه‌های فوتبال نمی‌روند، روی همین عبارت تأکید می‌کنند.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
سرمربیان مطرح دو تیم چلسی و تاتنهام در دربی امروز لندن که دو بر دو مساوی تمام شد، بارها با هم درگیر شدند اما اوج کار توخل و کونته شادی گل مربی آلمانی چلسی و واکنش سرمربی ایتالیایی تاتنهام بود
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ