میرهاشم موسوی با حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد و بهره‌مندی از ظرفیت رایتل را در راستای سهولت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان مفید و موثر برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت فعالان فضای مجازی در زمان برگزاری مراسم اربعین تاکید کرد.
مدیرعامل تامین اجتماعی در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای شرکت خدمات ارتباطی رایتل در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد.
میرهاشم موسوی با حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: شرکت خدمات ارتباطی رایتل از ظرفیت ملی و گسترده‌ای برخوردار است که می‌توان از آن در بخش‌های تعاملی مرتبط با فناوری ارتباطات در تامین اجتماعی بهره‌مند شد.
وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه همسایگان ایران از ظرفیت اقتصادی، تجاری و سیاسی پراهمیتی بهره‌مند هستند، گفت: استمرار توسعه روابط با همسایگان از محورهای سیاست خارجی متوازن دولت است.
وزیر امور خارجه گفت: همسایگان ایران از ظرفیت اقتصادی، تجاری و سیاسی پراهمیتی بهره‌مند هستند.
وزیر امور خارجه بهره‌مندی ایران و ونزوئلا از منابع سرشار انرژی، ظرفیت‌های مکمل و مشترک اقتصادی و تجاری و وجود اراده‌ جدی را ضامن اجرای توافق راهبردی ۲۰ ساله و تحقق عملی منافع دو ملت دانست.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از بهره‌مندی ۲میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت در نوروز خبر داد.
مواد دسته‌ی کربن فعال سطح داخلی زیادی دارند، از ساختار منفذدار بهره‌مندند و ظرفیت جذب آن‌ها بالا است. به‌علاوه، پایین‌بودن قیمت باعث می‌شود مواد کربن فعال برای تولید دستگاه‌های الکترونیکی ذخیره‌ی انرژی ایدئال باشند.
تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی کل کشور و دانشگاه تهران به منظور بهره‌مندی مطلوب از توانمندی‌ها، ظرفیت علمی و تحقیقاتی ایجاد هم افزایی منعقد شد.
طی دو ماه اخیر، کانون صنفی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی سه درخواست برگزاری تجمع صنفی کارگران در محدوده محصور مجتمع گاز پارس جنوبی به استانداری و شورای تامین استان بوشهر ارسال کرد تا با بهره‌مندی از ظرفیت قانونی و موکد در اصل ۲۷ قانون اساسی که حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون حمل سلاح و همسو با مبانی اسلام را برای شهروندان ایران مجاز شمرده، صدای اعتراض و انتقاد از بی توجهی پیمانکاران به تاکیدات قانون کار و قانون مناطق ویژه اقتصادی را به گوش مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی برساند.
مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی ایران به منظور هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت کسب‌‎وکارهای حوزه سنجش از دور، خانه سنجش از دور را راه‌اندازی می‌کند.
وزیر نیرو گفت: کارخانه‌های تولید تجهیزات و قطعات صنعت برق در کشور از ظرفیت خوبی برخوردارند، تا جایی که در این زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی نیز صورت می گیرد.
در پی دستور رئیس دستگاه قضا و با اقدامات صورت گرفته در ۱۵ استان کشور، ۷۰ درصد از زندانیان زن توانستند از تسهیلات و ارفاقات قانونی بهره‌مند شوند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز بهرمندی از دریا برای ما یک مزیت ژئوپلیتیک است و کسانی که از این ظرفیت برخوردار نیستند دچار یک خفگی ژئوپلیتیکی هستند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز بهرمندی از دریا برای ما یک مزیت ژئوپلیتیک است و کسانی که از این ظرفیت برخوردار نیستند دچار یک خفگی ژئوپلیتیکی هستند.
این بانک مفتخر است در راستای ترویج فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس را فراهم کند.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای پروژه بزرگ تامین مالی زنجیره تامین قطعه (+SCF) در ساپکو خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این پروژه، تمامی مجموعه‌های موجود در زنجیره تولید قطعه تامین مالی می‌شوند و با بهره‌مندی از تمام ظرفیت های ایران خودرو و بانک تجارت و در صورت توافق، حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص خواهد یافت.
اهواز- مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: ۶۵ هزار معلول با معلولیت متفاوت در استان خوزستان از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: پالایشگاه نفت اصفهان با بهره‌مندی از دانش‌بنیان‌ها و ظرفیت نخبگان توانسته است سرآمد شرکت‌های پالایشی باشد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بر اهمیت اجرای پروژه‌های بزرگ شهری با استفاده از ظرفیت معاونت مالی و اقتصاد شهری تاکید کرد.
اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بهره‌مندی از ظرفیت شهرک‌های گلخانه‌ای و تجهیز اراضی به سیستم آبیاری نوین تولیدات کشاورزی اردبیل را به ۵ میلیون تن در سال افزایش می‌دهد.
مدیرکل دفتر حفاظت و احیا تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جامعه‌ای که خواهان دست‌یابی به توسعه پایدار است باید برای بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل زنان برنامه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ