فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز بهرمندی از دریا برای ما یک مزیت ژئوپلیتیک است و کسانی که از این ظرفیت برخوردار نیستند دچار یک خفگی ژئوپلیتیکی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی بدون مسکن نداشته باشیم.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر ۱.۶ میلیارد متر مکعب پساب در کشور تولید می‌شود که تنها از ۴ درصد آن استفاده می‌شود.
فدراسیون فوتبال عراق به منظور آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا، در حال برنامه‌ریزی چند دیدار دوستانه برای تیم ملی این کشور است.
یک مقام اطلاعاتی بلاروس اعلام کرد که کشورهای غربی برای اقدامات تروریستی در این کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در تابستان امسال یک همایش سراسری در کشور داشته باشیم.
خط حمله میلان بدون زلاتان ابراهیموویچ در حال شکل‌گیری است و این تیم برای عصر پسا-زلاتان برنامه‌ریزی می‌کند.
واقعیتی که کمتر بدان توجه شده، این است که شی جین پینگ، میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه را به شیوه‌ای عریان به نفع سیاست‌های خود پرورش می‌دهد. آنگونه که شورای آتلانتیک نوشته، درست دو هفته قبل از حمله روسیه به اوکراین، در نشستی که شی با پوتین در حاشیه بازی‌های المپیک داشت بر دوستی بدون محدودیت دو بازیگر متعهد شد. بسیاری از محدودیت‌ها از همان زمان آغاز شد.
باشگاه الاتحاد جده پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای روشن عربستان سعودی در حال برنامه‌ریزی برای جذب ستاره‌های بزرگ بین‌المللی است.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور در حال برنامه‌ریزی برای پاسخ جدی به عدم صدور روادید از سوی آمریکا برای خبرنگاران خود است.
سرپرست نفت آبادان می‌گوید وای به حال تیمی که توسط ساپینتو با این رفتارها رهبری می‌شود.
سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری گفت: رویدادهای مختلفی توسط کمیته‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده که با جدیت در پایتخت و اقصی نقاط کشور در حال برگزاری است.
یک شرکت مسافرتی در حال ادغام هوش مصنوعی است تا به کمک آن برنامه‌های سفر تهیه کند. مسافران احتمالی به صورت مستقیم در سایت با چت جی‌پی‌تی گفتگو می‌کنند
یک روزنامه آمریکایی اعلام کرد که چین در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست سران کشورهای حاشیه خلیج فارس با حضور ایران است.
رزمی کار کشورمان در حال پیگیری تمرینات خود برای حضور پر قدرت در سومین مبارزه خود در سازمان BFC است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: در حال تلاش برای ایجاد شرایطی هستیم که در داخل مدرسه این امکان را فراهم کنیم که کتابخانه‌ های مدارس جدی تر و فعال‌تر شوند.
یک رسانه مدعی شد باشگاه النصر عربستان در حال برنامه‌ریزی برای انجام تست‌های پزشکی از کریستیانو رونالدو است.
یک رسانه مدعی شد باشگاه النصر عربستان در حال برنامه‌ریزی برای انجام تستهای پزشکی از کریستیانو رونالدو است.
معاون مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از تغییر نحوه تعیین عوارض پسماند خبر داد و گفت: در حال حاضر در سطح شهر بین ۴۰ تا ۵۰ هزار مخزن وجود دارد.
سرپرست مدیریت گروه مطالعاتی زیرساخت و عمران شهری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: در حال فراخوان طرح مطالعاتی مدیریت آب‌های سطحی تهران هستیم تا پس از انجام اقدامات لازم اجرایی شود.
شرکت تراشه‌سازی اینتل در حال برنامه‌ریزی برای کاهش عمده تعداد کارکنان خود است که رقم آن احتمالاً به هزاران نفر می‌رسد.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به انتقادات اسحاق جهانگیری از مجلس، گفت: این افراد در حال برنامه‌ریزی انتخاباتی هستند و می‌خواهند روی افکار عمومی کار کنند.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت:در حال حاضر برای تولید یک میلیون تن آسفالت در سال برنامه‌ریزی شده است؛ البته حدود ۳۰۰ هزار تن تا پایان تیر تحقق یافته است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: غرب در حال برنامه‌ریزی برای ساخت داستانی است که در آن ادعا می شود روسیه آماده خرابکاری علیه یکی از کشتی‌های حامل غلات اوکراین است.
معاون برنامه‌ریزی اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا وارد شده، ۵۰۰ هزار واکسن نیز در گمرک است و در حال ورود است و ۸۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا نیز ثبت سفارش شده است که تا شهریور ماه وارد می‌شود و مجموعا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واکسن می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ