مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: پالایشگاه نفت اصفهان با بهره‌مندی از دانش‌بنیان‌ها و ظرفیت نخبگان توانسته است سرآمد شرکت‌های پالایشی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع گفت: مهمات هوشمند ساخت متخصصان و دانشمندان صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، در دنیا سرآمد است.
تیم صنعت مس رفسنجان توانست در لیگ ۲۲ با کسب ۴۷ امتیاز جایگاه پنجم لیگ برتر فوتبال ایران را از آن خود کند.
دهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این جشنواره، همچنین نشان ویژه «ستاره ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» را دریافت کرد.
دهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد.
میری لواسانی تاکید کرد؛ پتروشیمی پردیس می‌تواند به الگویی سرآمد در حوزه مدیریت‌ریسک و دانش ایمنی‌فرایند، در کلاس جهانی تبدیل شود.
اصفهان- مدیر روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جمعی از معلمان سرآمد اصفهان به نمایندگی از جمعیت ۵۰ هزار نفری فرهنگیان استان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
رئیس جمهور فرانسه مدعی شد که این کشور دیگر نیات استعماری نسبت به کشورهای آفریقایی ندارد!
ایرانسل، با کسب بیشترین امتیاز، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.
ایرانسل، با کسب بیشترین امتیاز، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.
عضو هیئت مدیره صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از بازگشت ۱۰۰۰ نخبه به کشور و حضور ۹ هزار فرد سرآمد در بنیاد شهید خبرداد.
سرمدی یادآور شد: همچنین در صورت تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، به شورای نگهبان ارسال می شود که بعد از تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون شده و دولت باید آیین نامه اجرایی آن را نوشته و آن را اجرا کند.
اصفهان- مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: سازمان‌های مردم نهاد این استان از نظر تعداد و جمعیت در کشور سرآمد هستند.
باشگاه رئال مادرید 20 هزار دست پوشاک بعلاوه مبلغی قابل توجه به مردم زلزله زده ترکیه ارسال کرده است.
سرمدی گفت: علیرغم سکوت دولت در خصوص حقوق سربازان در لایحه بودجه، اما به دنبال این هستیم که مبنای حقوق سال گذشته آنان را ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش دهیم.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: بر خلاف تبلیغات شوم دشمنان و تلاش آنها برای ایجاد تفرقه دختران ما سرآمد روزگار هستند و مادران و دانشمندان آینده ما هستند.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به زائران میلیونی حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: مشهدی ها در مهمان نوازی سرآمد کشور هستند.
وزیر دفاع سوریه گفت: ایران توانست از فرصت تحریم‌ها استفاده کرده و نیازهای خود را رفع کند و به همین دلیل به یک قدرت سرآمد تبدیل شد و توانست به کشورهای دیگر نیز کمک‌هایی را انجام دهد.
رئیس گروه مالی گردشگری در هجدهمين دوره سمپوزيوم بين‌المللي روابط عمومي که در تهران برگزار شد، نشان "مدیر ارشد ارتباط گستر" را کسب کرد و نشان ویژه "روابط عمومی سرآمد" به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری اعطا شد.
دکتر ماهیار بر تعامل حداکثری با مراجع قضایی و پاسخگویی این بانک به دستورهای قضایی سامانه سرآمد به منظور تحکیم امنیت و جلوگیری از سوء‌استفاده از حساب‌های بانکی تاکید کرد.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با شعار «حکمرانی نخبگان، سرآمدی ایران» با حضور رییس جمهور و حمایت ویژه همراه اول برگزار شد.
اخیرا بر دامنه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه افزوده شده است اما در این میان پدافند هوایی سوریه هم عملکرد مطلوبی داشته و با این حملات مقابله کرده است.
کیومرث سرمدی در رابطه با معرفی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس بیان کرد: آقای محمدهادی زاهدی وفا معرفی شده‌اند، اما با توجه به اینکه مجلس تعطیل است، فضایی که ببینیم شرایطشان چگونه است قابل پیش بینی نیست.
بورس تهران در اولین روز هفته کار خود را با بازدهی منفی به پایان رساند،اما نمادهای دارویی‌ اکثرا مثبت و همراه با صف خرید بودند و در پایان نیز شرایط خوبی را داشتند. دلیل سبزپوشی نمادهای دارویی چه بود ؟
مرتضی سرمدی، قائم مقام سابق وزارت خارجه گفت: معتقدم آنچه پیش از خروج ترامپ از توافق جامع هسته‌ای ایران و در نفی برجام در کشورمان صورت گرفت به هیچ وجه منصفانه نبوده است. یعنی به صورت غیرعادلانه‌ای در داخل کشور دستاورد یک مذاکرات برد- برد زیر سووال رفت و از ارزش و اعتبار آن کاسته شد. به هوای اینکه بتوانند در رقابت‌های سیاسی داخلی حریف را از میدان به در کنند. اما در حقیقت همان کسانی که در حال از میدان به در کردن رقیب بودند نمی‌دانستند طنابی را به دست و پای خودشان می‌پیچند که مشکلات آن، بعد‌ها گریبانگیرشان خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ