اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خیلی از مبالغ دست کم در مورد چهره‌های شاخص فوتبال ما غیر واقعی است. باشگاه‌های دیگر هم کارهایی کرده‌اند که نیازی به گفتن نیست.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز به ماجرای هتاکی به یک بانوی محجبه در نارنجستان قوام شیراز اشاره و بیان کرد: این کتک خوردن برای ما خیلی سخت بود. از آنجا که جلوی بچه، مادر را زدند، لذا هر تحلیلی باید در این باره کنار گذاسته شود، در این ماجرا، دست روی زن بلند کردن در مقابل چشم فرزندش، بسیار رنج‌آور بود.
دست و پای او با طناب پلاستیکی بسته و دور گردنش هم طناب پلاستیکی پیچیده شده بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که حدود ۱۰ روز از قتل مرد تنها می‌گذرد. تیم جنایی در ادامه با به‌هم‌ریختگی وسایل خانه مقتول روبه‌رو شدند. این موضوع نشان می‌داد، عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به قتل او زده‌اند، چراکه شواهد نشان می‌داد برخی از اموال او دزدیده شده‌اند.
منصوره اتحادیه ۸۹ سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.
ما با جریان‌های در هم تنیده‌ای رو به رو هستیم؛ از یک سو، طیف تندروتری در ایران وجود دارند که مدام و به شکل مستقیم علیه برجام حرف می‌زنند و با هر نوع برجامی مخالف‌اند. از سوی دیگر، ایالات متحده روی روابط ایران و روسیه نیز مانور می‌دهد و این بحث را وارد ماجرای برجام کرده است. همچنین نباید فراموش کنیم که موعد زمانی بند‌های محدود کننده برجام برای ایران رو به اتمام است، بر این اساس اسرائیلی‌ها نگرانی‌های زیادی در خصوص احیای برجام دارند. اروپایی‌ها نیز به اندازه سال‌های گذشته علاقه‌ای به احیای برجام نشان نم‌دهند، اما هنوز به طور قطع مشخص نیست چه جایگزینی برای برجام در نظر گرفته شده است.
ما با جریان‌های در هم تنیده‌ای رو به رو هستیم؛ از یک سو، طیف تندروتری در ایران وجود دارند که مدام و به شکل مستقیم علیه برجام حرف می‌زنند و با هر نوع برجامی مخالف‌اند. از سوی دیگر، ایالات متحده روی روابط ایران و روسیه نیز مانور می‌دهد و این بحث را وارد ماجرای برجام کرده است. همچنین نباید فراموش کنیم که موعد زمانی بند‌های محدود کننده برجام برای ایران رو به اتمام است، بر این اساس اسرائیلی‌ها نگرانی‌های زیادی در خصوص احیای برجام دارند. اروپایی‌ها نیز به اندازه سال‌های گذشته علاقه‌ای به احیای برجام نشان نم‌دهند، اما هنوز به طور قطع مشخص نیست چه جایگزینی برای برجام در نظر گرفته شده است.
عضو ایرانی هیئت رییسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ در خصوص ماجرای دست ندادن ورزشکار اوکراینی با نماینده ایران توضیح داد.
رشت- تخریب پوسته هتل تاریخی تهران بندرانزلی، سبب از دست رفتن آخرین بخش باقی‌مانده از این میراث ارزشمند گیلان در قلب این شهر شد.
انفجار یک ترقه دست ساز میان هواداران استقلال، منجر به آسیب دیدگی شدید یکی از هواداران شد.
با هر خواهش و التماسی بود با او تماس گرفتم و به او گفتم که حتی این قرص‌ها در شنوایی من تاثیر عجیبی گذاشته است، حتی گوش دیگرم نیز شنوایی ندارد و با عوارض وحشتناکی مانند ریزش مو و بیماری‌های پوستی روبه رو شده ام، ولی آن زن وقتی دید مطالب منفی زیر پیج اینستاگرامش می‌گذارم بی درنگ مرا در فهرست سیاه قرار داد و دیگر نتوانستم با او تماس بگیرم.
رئیس‌ جمهور آمریکا مجبور شد یک سکه افتاده از دستش را روی زمین تعقیب کند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
امیررضا معصومی با ۱۸ سال سن نامی برای خودش در کشتی ایران دست و پا کرده و حالا صحبت از قهرمانی در جهان و المپیک می‌کند.
ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!
ساختن تصویری جعلی از پلیسی که فقط برای رهایی گروگان ها (نوپو) پا به خیابان ها می گذارند نشان از ضعف و استیصال دشمنان در دست یافتن به اهداف شومشان است.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس فعلی حزب لیکود به حکم دادگاه مجبور است هدیه ۳۰۰ هزار دلاری که در دوران نخست وزیری‌اش دریافت کرده را باز پس دهد.
کاخ کرملین در واکنش به ادعاها درباره خرابکاری مسکو در ماجرای نشت گاز از خطوط لوله نورد استریم، اعلام کرد که چنین نتیجه‌گیری «احمقانه و مهمل» است.
گوران، برای فرار از دست پلیس به خانه دو زن در همسایگی‌اش رفت و آن‌ها را گروگان گرفت. مرد متجاوز پس از آنکه شلیر رسولی خودش را از پنجره به پایین پرت کرده بود، در حین فرار از پشت‌بام به خانه همسایه دیگر رفت. یک زن را گروگان گرفت. ولی آنجا هم نزدیک بود دستگیر شود که بازهم به خانه یک همسایه دیگر رفت. در آنجا نیز لحظات وحشتناکی را رقم زد.
تجسس‌های مأموران پلیس تا ۲سال ادامه داشت تا اینکه در سال۸۶ آن‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم با هویتی جعلی و به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. او در یک نانوایی به‌عنوان کارگر کار می‌کرد که پس از ۲سال فرار دستگیر شد و به قتل برادر همسرش اعتراف کرد؛ اما گفت قصد کشتن او را نداشته است.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو جوان که با رفتار‌های نامتعارف و خطرناک، رانندگان عبوری را به ترس و وحشت انداخته بودند و رهگذران را به فرار وا می‌داشتند، ناگهان در محاصره نیرو‌های گشت خودرویی کلانتری طبرسی شمالی قرار گرفتند و به قصد فرار از چنگ پلیس به داخل پیاده رو گریختند، اما نیرو‌های انتظامی به تعقیب آن‌ها ادامه دادند و پس از یک درگیری کوتاه، دستبند‌های قانون را بر دستان راکب و ترک نشین موتورسیکلت حلقه زدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عتیقه‌های ۲۸ میلیاردی از مرز خارج نشد/ ماجرای دست بند‌های خیانت!/ اعتراف به قتل همسر در فردیس/ جان باختن یک معدنکار بر اثرریزش معدن زغال سنگ/ دستگیری ۸ قاچاقچی با ۱۶۰۰ کیلو مواد مخدر/ جنجال پلاتین‌های مشکوک!/ گروگانگیری مسلحانه به خاطر سرقت خودروی تویوتا
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.
آیین امضای قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری تبریز برگزار شد
شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ