ساختن تصویری جعلی از پلیسی که فقط برای رهایی گروگان ها (نوپو) پا به خیابان ها می گذارند نشان از ضعف و استیصال دشمنان در دست یافتن به اهداف شومشان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق تئوری، گربه‌سانان بعد از سقوط از هر ارتفاعی، جان سالم به در خواهند برد. از نظر فیزیکی قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم.
نکته قابل توجه پرسپولیس در دو پیروزی اقتصادی اخیر، توانایی سرخ‌ها در حفظ نتیجه بوده است.
پرسپولیس می‌توانست در نیمه اول بازی تراکتور با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود.
گلزن مس رفسنجان بعد از ضربه زیبایی که به تور دروازه نساجی چسباند مسافت زیادی را طی کرد تا این گل را به ساکت الهامی تقدیم کند.
هافبک جوان سپاهان اصفهان از ابتدای بازی امروز مقابل ذوب آهن اضفهان در ترکیب تیمش قرار گرفت.
فدراسیون شطرنج سرمربی را برای کوچ شطرنج‌بازان در جام جهانی انتخاب کرده که ریتینگ کمتری نسبت به ملی‌پوشان دارد.
نکته جالب شروع لیگ بیست و سوم غیبت پرافتخار ترین مربی تاریخ لیگ برتر بود.
حمیدرضا مقدم‌فر، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در حضور جمعی از نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تبریز با ارائه تحلیلی از وضعیت رو به جلوی قطار انقلاب اسلامی و سردرگمی دشمنان انقلاب اظهار داشت: امروز وقتی به آرایش جبهه ضد‌انقلاب با حمایت و میدان‌داری سیاستمداران و سران نظام سلطه جهانی و صهیونیسم بین‌الملل نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم به‌رغم میل و اراده آنان، قطار انقلاب اسلامی از حرکت باز‌نایستاده و با وجود همه دشمنی‌ها و کارشکنی نفوذی‌ها و فتنه‌انگیزی پادو‌های داخلی آن‌ها و حامیان بد‌دل و غافل آنان در داخل کشور، قدرتمندانه پیش می‌رود.
عطاالله مهاجرانی با بیان اینکه اگر فضا به گونه‌ای باشد که افرادی که توانایی و دانش و تخصص مناسب و تجربه لازم را برای نمایندگی دارند؛ اما بیم ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت! داشته باشند، نمی‌آیند، نوشت: چنانکه در فضای موجود و اگر همین فضا تداوم یابد، بسیاری نمی‌آیند، به ویژه وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
فتحعلی‌شاه قاجار، که در زمان سلطنتش عهدنامه‌های گلستان و ترکمنچای را امضا کرد و بخش‌های زیادی از ایران را از دست داد، سکه‌ای ضرب کرد که بر روی آن خود را "خسروِ کشورسِتان" نامید!
یحیی گل‌محمدی می‌گوید مسئولین باید خیلی صریح بگویند امکان آوردن VAR وجود ندارد و قول و وعده وعید ندهند.
عضو انجمن متخصصین پوست ایران گفت: جراحان و متخصصین اورژانس و بیهوشی حتی می‌بینیم که جراح قلب، اورولوژیست و متخصص داخلی و عفونی و زنان که تخصص‌های مورد نیاز جامعه هستند هم کار زیبایی انجام می‌دهند.
یحیی گل‌محمدی بعد از سوال یک خبرنگار در مورد مصاحبه کمال کامیابی‌نیا جملاتی را به زبان آورد.
دارنده مدال برنز کشتی المپیک می‌گوید که یک روز در مبارزه با حسن یزدانی از او انتقام می‌گیرد.
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
ناصرالدین شاه زود درمی‌یابد و نگران می‌شود که اگر این خبر به گوش میزبانان فرنگی برسد چه بسا در نوع رفتار با او تأثیر داشته باشد. پس برآن می‌شود کاری کند تا روایت مطابق میل او به پاریس منعکس شود.
یکی از مراجع تقلید گفت: شکست اسرائیل و دشمنان جبهۀ مقاومت، در حقیقت شکست آمریکاست، چرا که آمریکا به آن‌ها دلخوش است و وقتی عقب‌نشینی آنها را می‌بیند، ناراحت می‌شود.
کرج- وقتی شبکه‌های معاند رزمایش بسیج در کرج را حمله پهپادی به مخاطب القا می‌کنند و اینگونه رسوا می‌شوند.
سخنگوی دولت گفت: دشمنان و تروریسم رسانه‌ای سعی می‌کنند با فضاسازی‌های مختلف و با شیوه‌هایی که مرسوم و روشن نیست، اقداماتشان را پیش ببرند، اما وقتی ناامید می‌شوند راهی جز ترور ندارند.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: روال دشمنان جمهوری اسلامی ایران همیشه این بوده که وقتی از دشمنی ها، کارشکنی ها و تحریم ها ناامید می شوند دست به اقدامات تروریستی و شبه تروریستی می زنند.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: وقتی حصار امنیتی مخدوش می‌شود، دشمنان کشور حداکثر استفاده را از این فضا خواهند کرد.
سردار اشتری با بیان این که حفاظت از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است، تصریح کرد: وقتی کار به اغتشاش کشیده شد، نیرو‌های عمل‌کننده یعنی نیرو‌های انتظامی، بسیج و بخشی از نیرو‌های سپاه پاسداران برای مقابله با اغتشاش‌گران و تامین امنیت وارد عمل شوند و جانانه ایستادگی کردند. در این بین برخی از خواص و خودی‌ها هم نادانسته و بدون اطلاع، برخی به عمد و برخی نیز غیرعامدانه اظهار نظر‌هایی کردند و این جریانات ادامه داشت تا سخنرانی حکیمانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) که راه را برای مردم و مسئولان روشن، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.
فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب ما هر چند وقت یکبار باید یک تسویه حساب با دشمنان بیرونی خود انجام بدهد و رشد و قدرت افزایی ما در این چالش‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ