عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خیلی از مبالغ دست کم در مورد چهره‌های شاخص فوتبال ما غیر واقعی است. باشگاه‌های دیگر هم کارهایی کرده‌اند که نیازی به گفتن نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرای بازنگشتن علی کاظم، بازیکن عراقی جدید مس رفسنجان به ایران مورد توجه رسانه‌های عراقی قرار گرفته است.
دامغان- اختلاف در مورد بهره برداری و مدیریت مجموعه چشمه علی دامغان مدت‌ها است که سبب رها شدن این مجموعه گردشگری شده اما حالا مسئولان از رسیدن به یک توافق نهایی خبر می‌دهند.
دامغان- اختلاف در مورد بهره برداری و مدیریت مجموعه چشمه علی دامغان مدت‌ها است که سبب رها شدن این مجموعه گردشگری شده اما حالا مسئولان از رسیدن به یک توافق نهایی خبر می‌دهند.
همانطور که لاریجانی و ناطق نوری را تحمل نکرد. حالا نیز نوبت به قالیباف رسیده که از سوی این گروه تحمل نشود؛ بنابراین اختلاف و تضاد بین این گروه و رئیس مجلس شورای اسلامی کاملا جدی است.»
در ساعت ۷:۴۴ صبح امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ یکی از قطار‌های خط ۳ در ورودی شرقی ایستگاه راه‌آهن به دلیل نقص فنی متوقف شد.
چند روزی است که بین نمایندگان مجلس و دولتمردان بر سر ارائه بسته ارزی مجلس به دولت اختلاف نظر پیش آمده است و مجلس بر این موضوع اصرار دارد اما دولتی‌ها انکار می‌کنند.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران درباره اختلاس میلیاردی در این سازمان توضیحاتی داد.
باشگاه استقلال تاکید کرد که در ماجرای اختلاف با باشگاه سانتاکلارا پرتغال برنده خواهد بود و بازیکن آبی پوشان مشکلی رای حضور در این تیم ندارد.
موضوع بازگرداندن جنگنده‌های F ۱۴ از جمله مسایلی بود که به محل اختلاف جدی انقلابیون تبدیل شد. اعضای دولت موقت مصرانه خواستار بازگرداندن یا فروختن این جنگنده‌ها به آمریکا یا به هر کشوری که خواستار آن‌ها باشند، بودند و در سوی دیگر آن، یاران انقلابی امام به شدت این اتفاق را برای امنیت و مصالح کشور خطرناک می‌دیدند.
ماجرای اختلاف آمانوف و باشگاه استقلال وارد چالش‌های جدیدی شده است.
متهم گفت: مقتول با حرف‌هایش من را آزار می‌داد و من هم به او هشدار داده بودم. ماجرای اختلاف ما برمی‌گردد به زمانی که من افغانستان بودم. آنجا به من تهمت زده و گفته بودند چند نفر را آزار و اذیت کرده‌ام. این شایعه به گوش او رسیده بود و به من می‌گفت، چون تو چند نفر را آزار و اذیت کردی، من هم یک شب در غذای تو قرص خواب ریختم و تو را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ام.
صبح امروز یک جوان ۲۱ ساله وارد حریم ریلی ایستگاه میدان محمدیه شد اما با اقدام به موقع راهبر مترو، از مرگ نجات یافت.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
این موضوع ناراحتی و عصبانیت برخی مراجع دینی عربستان را در پی داشته و برخی رسانه‌ها به مغایرت علنی پرداخته‌اند و از آن به عنوان زیرپا گذاشتن حدود شرعی اسلام و تبعیض در اجرای مسائل دینی و قانونی کشور یاد کرده‌اند.
در شرایطی که استقلال ملاثانی با مشکل میزبانی مواجه شده است، از استادیوم غدیر طی هفته‌های اخیر با هماهنگی استقلال خوزستان سود برده است.
بعد از استعفای من خیلی از رسانه‌ها به این سمت و سو رفتند که مشکلی بین من و علیرضا دبیر وجود دارد، اما ما همچنان مثل سابق دوست هستیم و تصمیمم برای خروج از فدراسیون کشتی فقط برای رسیدگی به امور شخصی بود.
مدیرعامل باشگاه استقلال از حل اختلاف بین سیاوش یزدانی و ریکاردو ساپینتو خبر داد.
متهم این پرونده جنایی که فهمید چاره‌ای جز بیان حقیقت ندارد، درباره ماجرای قتل «محمد – س» گفت: «ف – ک» (همسر مقتول) از بستگان من است که با شوهرش اختلاف شدیدی داشت. آن‌ها ۱۵ سال قبل با هم ازدواج کرده بودند و فرزندی هم نداشتند، اما «ف – ک» به دلیل کتک کاری‌های همسرش و سختی‌هایی که در زندگی می‌کشید از من خواست تا شوهر او را در قبال مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون به قتل برسانم.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، درباره اختلاف نظری که باعث ایجاد درگیری بین او و پپ گواردیولا شده بود صحبت کرد.
در دور اول شمارش، زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت. پس از بازشماری آرا، زاهدی‌وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف و ۹ رای ممتنع وزیر کار نشد. با توجه به ۲۷۲ رای ماخوذه وزیر پیشنهادی باید حداقل ۱۳۷ رای می‌آورد.
واکنش به اختلاف در تیم ملی در ماجرای مرگ مهسا
شایعه اختلاف سرمربی مس کرمان با مدیرعامل این باشگاه صحت ندارد و اتفاقات اخیر این باشگاه ریشه در ماجرای دیگری دارد.
ملی پوشان در این استوری‌های مشترک، به سرکردگی سردار آزمون و مهدی طارمی در ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ به دو گروه مخالف تقسیم شدند تا پیام اختلاف داخلی را چهار ماه مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ به حریفان هم‌گروه مخابره کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ