منصوره اتحادیه ۸۹ سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرج- مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال با حضور رئیس جمهوری به ایستگاه افتتاح رسید؛ ویدئویی از مشخصات این پروژه می‌بینید.
سید علی بابا ابراهیمی و زن آقا در جایی که الان ایستگاه سید است در همان چادر، قهوه‌خانه‌شان را بر پا می‌کنند. اوایل با همان ظرف و ظروف خودشان کار راه می‌افتاد، ولی کم‌کم که ساخت‌وساز زیاد شد کار آن‌ها هم رونق می‌گیرد، طوری که روزی ۱۰۰‌ـ ۱۵۰ تا دیزی بار می‌گذارند.
پیروز حناچی گفت: دستگاه‌های نظارتی بیرون به آن‌ها (مسئولین بیدود) فشار آوردند، برای همین آن‌ها با نرم‌افزار بیدود کاری کردند که اگر شما گزینه «من زن هستم» را انتخاب می‌کردید نرم‌افزار شما را نمی‌پذیرفت.
آنچه مسلم است این که شهریار علاقه‌ای بی حد و حصر به ثریا – که در اشعارش از او با نام پری یاد می‌کند – داشته و قصد داشته پس از پایان تحصیل او را به همسری خود درآورد. موضوعی که پدر و مادر ثریا نیز از آن مطلع بوده‌اند.»
هشدارهایی که از سوی رسانه های داخلی داده می شود همچنان از سوی متوالیان ورزشگاه آزادی شنیده نمی شود تا صدای روس ها هم درآید!
روزنامه همشهری به نقل از یکی از دانش‌آموزان مسموم شده مدرسه در بلوار فردوس نوشته است: خودم با چشم دیدم چیزی از پنجره به داخل کلاس انداختند. کلاس ما مشرف به حیاط است و قطعا کسی که این کار را کرده در حیاط مدرسه بوده است.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه فرد مهاجم قبل از دست زدن به این حادثه چندین نوبت برای اطلاع از وضعیت همسرش به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مراجعه کرده است، اما پاسخی به وی ارائه نشده است، گفت: حتی سفارت جمهوری آذربایجان به درخواست کتبی جمهوری اسلامی ایران هم مبنی بر وضعیت همسر این فرد واکنش نشان نداده است و همچنین از اقدام دولت جمهوری آذربایجان در ایجاد ممانعت برای بازگشت همسر فرد مهاجم به علت رفتار عصبی این فرد یاد می‌شود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر راننده یک دستگاه خاور را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
یک شاهد عینی جزئیات حادثه تیراندازی به قاسم فتح‌اللهی را روایت کرد.
دکتر چمران رئیس شورای شهر تهران در آیین رونمایی از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خسارات زیاد زلزله احتمالی در پایتخت توضیحاتی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خسروی شهردار منطقه ۱۸ شهر تهران گفت: فکت دارم که فردی در حریم شهری با ۳۰۰ میلیون تومان چهل هزار متر دیوار کشی نموده است.
ماجرای تله‌گذاری را زاکانی این‌گونه روایت می‌کند که یکی از کارکنان منطقه ۲۱ مجاب شده قراری با یکی از پرسنل مرکز بگذارد تا مشخص شود این فرد زدوبند کرده و مثلا دو سکه گرفته و از این قرار نیز فیلمی تهیه شده است. هنگامی که این موضوع را شنیدم تا صبح نخوابیدم و پنج صبح این فرد را که از نزدیک‌ترین افراد به من بود عزل کردم. برخی ممکن است نامه بنویسند که چرا این آقا تغییر کرده است، اما ما تعارف نداریم. خودش هم باور نمی‌کرد که کنار گذاشته شود، اما گفتم که این کارتان خلاف شرع است و شما حق ندارید تبانی کنید و از پرسنل یک منطقه استفاده کنید که یکی دیگر از پرسنل را سر قرار بکشانید.
اغتشاشگران با ایجاد کانون‌های تجمع در معابر فرعی پایتخت و تحریق سطل‌های زباله از همان ابتدای امر ماهیت خشونت‌طلب و رادیکالی خود را آشکار ساختند که در نهایت با حضور حافظان امنیت متفرق شدند.
ایران نوشت: عده‌ای از جوانان بدون هیچ دلیلی با ورود به مدرسه، شروع به شعار دادن و ترساندن دانش‌آموزان می‌کنند.
پیگیری خبرنگار انتظامی فارس از مسوولان پلیس راهور و مرکز کنترل ترافیک پلیس تهران حاکی از آن است که هیچ‌گونه اختلالی در سیستم مربوطه رخ نداده و سامانه فوق بدون مشکل در حال اجراست.
طبق اخبار واصله از خبرنگار میدانی رجانیوز بازار تهران مطابق با روزهای عادی کار خود را آعاز کرده بود. با وجود تحریک بازاریان توسط ضدانقلاب جهت بستن مغازه‌ها، آنها به فعالیت عادی همچون قبل ادامه دادند.
دانشگاه الزهرا نیز که امروز میزبان رئیس جمهور و شرکت بیش از 750 نفر از دانشجویان در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها تقریبا 50 تا 70 نفر در محوطه دانشگاه تجمع کردند. این افراد با سردادن شعارهای ساختارشکنانه برای دقایقی
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تجمعات از مقابل درب اصلی دانشگاه آغاز شد و تا درب دانشکده ادبیات کشیده شد. حراست دانشگاه برای عدم ورود عناصر خارجی به داخل دانشگاه، درب‌های جانبی بغیر از درب شانزده آذر را بست.
خبرگزاری دولت (ایرنا) درباره تجمعات روزگذشته در تهران نوشت: فضای حاکم در تجمعات دانشجویی درون دانشگاه‌های تهران فضایی آرام و به دور از آشوبگری و خسارت به اموال عمومی بود، با اینحال در برخی موارد، معترضین اقدام به سر دادن شعار‌های تند و هیجانی نیز می‌کردند.
استاندار تهران گفت: رصد‌های اطلاعاتی و بررسی‌های فنی حاکی از آن است؛ حدود ۱۸۰۰ نفر از افراد حاضر در تجمعات دوشنبه شب تهران، سابقه حضور در تجمعات و بعضا اغتشاشات قبلی را دارند.
مسابقه ادبی «تهران به روایت دختران» با محوریت «تهرانِ خانواده» ویژه دختران نوجوان برگزار می‌شود.
نشست تخصصی محله‌های تهران در عصر قجر با حضور علاقه‌مندان و سخنرانی داریوش شهبازی تاریخ‌پژوه و مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران به‌همت موزه‌ی نقشه برپا شد.
«کارلا سرنا» بانوی جهانگرد ایتالیایی نوشت: نحوه غذاخوردن کارگران و مغازه‌داران هم دیدنی است؛ کبابی‌ها، چلوکبابی‌ها، میوه‌فروشان و قهوه‌چی‌ها هر یک محصول خود را به محل کار آنان می‌آورند و علاوه بر آن مشتریان را از لذت شنیدن سخنان شیرینی نیز برخوردار می‌کنند، چون ایرانی، عاشق اختلاط و گپ‌زدن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ