در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
در بیانیه پایانی اجلاس سران ناتو همچنین از ایران خواسته شد تا «تعهدات قانونی خود بر اساس معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای و تعهدات سیاسی خود در ارتباط با عدم اشاعه هسته‌ای را بدون تاخیر انجام دهد».
پیش تر وزیر انرژی عربستان سعودی گفت: ما به توسعه این میدان ادامه می‌دهیم. ما بیانیه عمومی مشترکی را صادر و ایران را تشویق کرده‌ایم اگر مدعی سهمی در این میدان است، پای میز مذاکره بیاید و این مسئله، یک ادعا مانده است.
متقی همچنین ادعا کرد: خشکسالی در افغانستان و منطقه جریان دارد که نباید از نظر دور داشت. بر اساس آخرین گزارش سازمان بین‌المللی نجات، افغانستان سومین کشور آسیب‌پذیر از تغییرات اقلیم در سطح جهان است و بیشترین اثر مخرب تغییرات اقلیم بر منابع آبی کشور وارد شده است.
پس از لغو میزبانی ایران و آمریکا از رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۳ به دلیل در پیش بودن المپیک، فدراسیون کشتی قصد دارد درخواست کتبی خود را برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۴ را ارائه دهد.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در ادعایی مداخله جویانه برخی درخواست های خصمانه علیه ایران را مطرح کرده است.
پرویز ثابتی یکی از مرموزترین چهره‌های امنیتی تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود که در زمان رژیم شاه به عنوان رئیس اداره سوم ساواک و رئیس ساواک تهران منصوب شد.
نوروز ۱۴۰۲ و در اولین فیفادی سال، ممکن است ایران مسافر پایتخت عراق شود.
حجت الاسلام مصدق گفت: رئیس شورای عالی قضایی عراق با تاکید و قاطعیت اعلام کردند که اقدامات حقوقی و قضایی لازم در حق کسانی که در این جنایت دست داشته اند، در هر پست و مقامی باید اجرا شود. مصداق این امر، صدور دستوری برای دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا در دستگاه قضایی کشور عراق است.
بن سلمان: از ایران می‌خواهیم به تعهدات بین‌المللی درخصوص برنامه هسته‌ای پایبند باشد!
ولیعهد سعودی در اظهاراتی گفت که از ایران می خواهیم به تعهدات بین‌المللی درخصوص برنامه هسته‌ای پایبند باشد!
مدیر بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از ارسال پیامی مکتوب به سفارت ایران جهت شفاف‌سازی درباره ادعای ورود غیرمجاز شهروندان ایرانی به خاک جمهوری آذربایجان خبر داد.
داور باتجربه اسپانیایی در نیمه اول مسابقه ایران و آمریکا درخواست جالبی از سعید عزت اللهی داشت.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی در سفرش به تاجیکستان از درخواست مسئولان این کشور برای تسهیل گردشگری و کاهش نرخ پروازها خبر داد.
این مقام ارشد اروپایی افزود: ایران باید به طور سازنده با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تعامل بپردازد. من از امیرعبداللهیان خواستم تا این مسئله را به پیش ببرد.
اوکراینی‌ها درخواستی جدید برای فیفا ارسال کرده‌اند و مدعی شده‌اند به دلیل دخال ایران در جنگ با روسیه، باید این کشور از جام‌جهانی محروم شود.
فدراسیون فوتبال ایران درخواست میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۴ را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داد.
نشریه تلگراف انگلیس در گزارشی ضمن متهم کردن ایران به همدستی با روسیه در جنگ علیه اوکراین، مدعی شد که فیفا باید تیم ملی کشورمان را از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ محروم کند.
با رد درخواست ایران و سه کشور دیگر، کنفدراسیون فوتبال آسیا قطر را به عنوان میزبان مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ انتخاب کرد.
سخنگوی پنتاگون گفت که از ایران می‌خواهیم در فعالیت‌های دریایی از "قوانین بین‌المللی" پیروی کند.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر ادعاهای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد.
یک منبع آگاه در تیم مذاکره کننده گفت: «جمهوری اسلامی ایران، درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار نگذاشته است.» پیشتر وال استریت ژورنال مدعی شده بود که ایران درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار گذاشته، اما همچنان خواستار تضمین‌های قوی‌تر از امریکاست.
سخنگوی جبههٔ اصلاحات ایران از رهبر انقلاب درخواست کرد برای انتخاب جایگزین مرحوم دعایی در موسسهٔ اطلاعات درنگ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ