ایلکای گوندوگان و روبرت لواندوفسکی که سالها پیش در دورتموند همبازی بودند و بعد مسیرهای متفاوتی در پیش گرفتند حالا بار دیگر پیراهن یک تیم را بر تن می‌کنند: بارسلونا.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام ملت های اروپا 2024 از 14 ژوئن سال آینده به مدت یک سال در آلمان برگزار خواهد شد.
اواسط جنگ جهانی اول دولت آلمان تصمیم گرفت به جای استفاده از پول مالیات دهندگان برای تامین مالی جنگ از کشورهای دیگر قرض بگیرد. آلمانی‌ها مطمئن بودند که می‌توانند بدهی خود را با پیروزی در جنگ و تصرف سرزمین‌های غنی و دریافت تاوان از متفقین شکست خورده پرداخت کنند. اما نتیجه برعکس شد. آلمان در جنگ شکست خورد و جنگ با بدهی‌های عظیم به اتمام رسید.
بازی‌های یکطرفه در لیگ برتر بیست و دوم کم نبود؛ بردهای پرگل برخی‌ تیم‌ها و در مقابل فراوانی شکست‌های عجیب برای نفت مسجدسلیمان رقم خورد.
کارشناسان آلمانی بعد از شکست 3-0 بایرن مقابل منچسترسیتی به شدت از یان زومر دروازه‌بان این تیم انتقاد کرده و او را یکی از عوامل شکست نماینده آلمان می‌دانند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با وجود ناکامی در جام جهانی ۲۰۲۲، حداقل تا ۲ سال دیگر هدایت ژرمن‌ها را برعهده خواهد داشت.
پس از حذف آلمان و سپس ژاپن، امشب اسپانیا هم در ضربات پنالتی باخت و حذف شد تا هیچ تیمی از گروه مرگ به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا نکند! مراکش تنها مهمان ناخوانده جام در این مرحله است.
تیم ملی فوتبال ژاپن که در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی آلمان به پیروزی رسیده بود، در آخرین دیدار برابر اسپانیا هم به برتری رسید تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی جام جهانی شود.
کشور‌های آفریقایی نمی‌توانند بازیکنانی با کیفیت مشابه آلمان، اسپانیا و ایتالیا پرورش دهند. دلیل این مسئله را باید در اینجا جست‌وجو کرد که آن‌ها بازیکنان داخلی خود را نمی‌شناسند. تا حد زیادی این امر به شکست تیم‌های آفریقایی در جام‌جهانی کمک می‌کند. آن‌ها برای بازیکنانی که در خارج کشور بازی می‌کنند، اولویت بسیار بیشتری نسبت به بازیکنانی که در لیگ‌های داخلی بازی می‌کنند قائل هستند.
در فاصله یک روز تا بازی سرنوشت‌ساز آلمان و اسپانیا، حرفهای عجیبی در مورد دو دیدار این تیم‌های مدعی مطرح می‌شود.
در نبرد بزرگ اسپانیا و آلمان از گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند تا امید صعود ژرمن‌ها هم زنده بماند.
بعد از گلزنی آلوارو موراتا برای اسپانیا چند دقیقه بعد از ورود به عنوان یار تعویضی، نیکلاس فولکروگ هم به عنوان یار تعویضی برای آلمان گلزنی کرد تا بازی با گلهای این دو به پایان برسد.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
در نبرد بزرگ اسپانیا و آلمان از گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند تا امید صعود ژرمن‌ها هم زنده بماند.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
آلوارو موراتا موفق شد در دقیقه 62 دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان دروازه مانشافت را باز کند تا ترس از سقوط واقعی‌تر از همیشه آلمان را فرا بگیرد.
دنی اولمو می گوید اسپانیا به قطر آمده تا به فینال جام جهانی برسد و باید برای این هدف بهترین ها را شکست دهند.
دیپلمات اوکراینی که در دوران حضور در برلین به عنوان سفیر کشورش، به اظهارات خصمانه و تقابلی علیه آلمان شهرت داشت، از صدراعظم این کشور درخواست متهورانه‌ای کرد!
یوتو ناگاتومو می‌گوید رنگ موهایش را درخشان کرده تا نتایج ژاپن در جام جهانی هم درخشان باشد.
یوتو ناگاتومو می‌گوید رنگ موهایش را درخشان کرده تا نتایج ژاپن در جام جهانی هم درخشان باشد.
لیست هانسی فلیک برای تیم ملی فوتبال المان جهت دو بازی با مجارستان و انلگستان در لیگ ملت‌ها مشخص شد.
هافبک ایرانی سابق بوندسلیگا این روزها با مسئولیتی جدید در فوتبال آلمان مشغول است.
مقامات دولت آلمان می‌گویند به منظور مقابله با کاهش واردات گاز از روسیه و ذخیره گاز برای روزهای سرد زمستان، مردم این کشور باید مصرف گازشان را کاهش دهند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ