کارشناسان آلمانی بعد از شکست 3-0 بایرن مقابل منچسترسیتی به شدت از یان زومر دروازه‌بان این تیم انتقاد کرده و او را یکی از عوامل شکست نماینده آلمان می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دتمار هامان بار دیگر به تیاگو آلکانتارا تاخت و او را بازیکنی خطاب کرد که بیش از اندازه در موردش اغراق شده است.
دتمار هامان بار دیگر به تیاگو آلکانتارا تاخت و او را بازیکنی خطاب کرد که بیش از اندازه در موردش اغراق شده است.
دتمار هامان، ستاره سابق فوتبال آلمان، با ادامه حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم مخالفت کرد.
دیتمار هامان، ستاره سابق لیورپول و بایرن، به کای هاورتز توصیه کرد بعد از ترک چلسی به بوندس‌لیگا برگردد چرا که رئال مادرید یا آرسنال برای او گزینه‌های مناسبی نیست.
دیتمار هامان، بازیکن سابق بایرن مونیخ، مدعی شده که توماس توخل پس از اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ در این تیم نمی‌ماند.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
دیتمار هامان، بازیکن سابق بایرن مونیخ، به شدت از شیوه اخراج اولی کان و حسن صالح حمیدزیچ عصبانی است.
یک خبرنگار آلمانی امروز در نشست خبری بایرن از توماس توخل با ذکر نام دیتمار هامان سوالی پرسید که سرمربی بایرن را ناراحت کرد. این خبرنگار در همین نشست از توخل عذرخواهی کرد.
دتمار هامان پس از شکست سه بر صفر بایرن مونیخ برابر منچسترسیتی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از توخل و ستارگان این تیم انتقاد کرد.
دتمار هامان، بازیکن سابق لیورپول، بار دیگر به انتقاد از تیاگو آلکانتارا پرداخت و گفت لیورپول با حضور این هافبک اسپانیایی در جمع خود، به اندازه کافی خوب نیست.
دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، از رفتار یولیان ناگلزمان انتقاد کرد و مدعی شد که اگر او دوست ندارد به حرف‌هایش توجه شود باید به تیمی دسته سومی برود.
دتمار هامان معتقد است ارلینگ هالند اصلا بازیکن مناسبی برای سیتی نیست و تیم با او 10 نفره است.
دتمار هامان، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید یورگن کلوپ باید به دلیل رفتاری که اخیرا با روزنامه‌نگاران داشته عذرخواهی کند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان براین باور است که عملکرد نویر در جام جهانی خوب نبود و باید بایرن گلر تیم ملی آرژانتین یا کرواسی را جانشین او کند.
دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، به انتقاد از رفتار اخیر کریستیانو رونالدو پرداخته است.
دتمار هامان، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که هانسی فلیک باید از سمتش برکنار شود.
معاون پلیس فتا با اشاره به جزئیات ترفند کلاهبرداران گفت: در مواردی حتی دیده شده که کلاهبرداران پس از جمع‌آوری این اطلاعات با مردم تماس می‌گیرند و با تقلید صدای برخی مجریان معروف و ایجاد صدای تشویق فیک به فرد وعده پرداخت پول به عنوان جایزه را می‌دهند و در نهایت از آنان درخواست می‌کنند که کد پیامک ارسال شده را در اختیارشان قرار دهند تا مبلغ جایزه به حسابشان واریز شود. غافل از اینکه این کد همان رمز دوم بانک است.
دیتمار هامان، هافبک تیم ملی آلمان در جام جهانی 2002 پاسخ کلوپ در نشست خبری پیش از بازی برابر رنجرز را داد.
یک فوتبالیست سابق انگلیسی با اشاره به دعوای لفظی یورگن کلوپ و دتمار هامان می‌گوید سرمربی لیورپول مثل کودکان لج‌باز رفتار می‌کند.
دیدی هامان، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که فشارها بر یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم بیش از پیش افزایش یافته است.
دی‌دی هامان، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که سادیو مانه از شرایطی که در بایرن مونیخ دارد راضی نیست.
هاکان چالهان اوغلو و تئو هرناندز، دو ستاره اینتر و میلان از همان قبل بازی یا یکدیگر درگیر شده بودند.
دتمار هامان، ستاره سابق لیورپول، از داروین نونیز که دیشب به دلیل ضربه‌ای که با سر به بازیکن حریف وارد کرد اخراج شد و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت دفاع کرد.
ناجح ابراهیم از موسسان گروه جماعت اسلامی مصر و کارشناس امور گروه‌های جهادی در این کشور درباره خبر منتشر شده از سوی دولت آمریکا در ارتباط با کشته شدن ایمن الظواهری، ابراز شک و تردید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ