دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماچی باناچ، استاد کاردیولوژی در دانشگاه پزشکی لودز، به یورونیوز گفت: «پیام بسیار مهم این مطالعه این است که اگر به دلایل مختلف نظیر توانایی یا زمان کارتان، نمی‌توانید تا این حد تحرک داشته باشید... لطفاً حتی شده با تمرینات سبک شروع کنید.»
خطرات از آن جهت ایجاد می‌شود که مکانیسم دفاعی بدن برای مقابله با گرمای هوا از طریق افزایش تعریق است که بسیار انرژی می‌برد و فشار زیادی را به قلب وارد می‌کند.
همسر ادوین فن در سار، اسطوره منچستریونایتد، تایید می‌کند جان همسرش در خطر نیست.
محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه‌ی هم‌میهن آمار بالای مرگ و میر بر اثر مسمویت با مشروب تقلبی را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
نتیجه مصرف قرص منجر به کاهش ۵۱ درصدی خطر مرگ در بیماران تحت درمان در مقایسه با افرادی شد که دارونما استفاده می‌کردند. پس از پنج سال، ۸۸ درصد از بیمارانی که از این درمان استفاده کردند در مقایسه با ۷۸ درصد بیمارانی که دارونما مصرف کردند، همچنان زنده بودند.
به طور مشخص هر پنج سانتی‌متر افزایش سایز دور ران با کاهش ۱۸ درصدی خطر مرگ زودرس مرتبط است، زیرا سایز ران، شاخصی برای میزان عضله‌ای است که فرد حمل می‌کند نه چربی.
مطالعات قبلی نشان داده‌اند که زنانی که دچار حمله قلبی می‌شوند، زمانی که شریان اصلی وارد شده به قلب به طور کامل مسدود می‌شود و اصطلاحا انفارکتوس میوکارد (STEMI) رخ می‌دهد، تشخیص و درمان مناسبی در طول بستری در بیمارستان در مقایسه با مردان دریافت نمی‌کنند.
سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده، مخصوصا انواعی که در روغن‌های هیدروژنه با روش سرخ کردن عمیق آماده می‌شوند، سرشار از چربی‌های ترانس هستند. این چربی‌ها مستقیما کلسترول بد خون (LDL) را افزایش می‌دهند و سطح کلسترول خوب خون (HDL) را پایین می‌آورند.
محققان گزارش می‌دهند که نوشیدن الکل به طور قابل توجهی خطر مرگ زودهنگام را افزایش می‌دهد.
سبک زندگی بی‌تحرک خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی متابولیک مانند چاقی شکمی، فشار خون بالا، دیابت نوع دو، سکته مغزی، بیماری‌های قلبی و برخی بیماری‌های التهابی و سرطان‌ها را به‌شدت افزایش می‌دهد.
پیش بینی می‌شود دمای هوا در بخش‌هایی از ایران بسیار بالا باشد. هم چنین، پیری جمعیت نیز در آن کشور با سرعت بیش‌تری نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر منطقه رخ خواهد داد.
بر اساس بررسی جدیدی درباره مطالعاتی که انجام گرفته است، رژیم غذایی مدیترانه‌ای می‌تواند در کاهش احتمال مرگ ناشی از حمله قلبی و سکته مغزی، به بیماران در معرض خطر کمک کند.
سازمان جهانی بهداشت زنگ خطر را درباره مرگ و میر ناشی از خشکسالی در یک کشور آفریقایی به صدا درآورد.
انزوای ناخواسته به اندازه سیگار، چاقی یا آلودگی باعث نگرانی است و بسیاری از کارشناسان می‌گویند که در سطح اپیدمی قرار گرفته است.
محققان اخیرا دریافته‌اند که رعایت یک رژیم غذایی سالم مبتنی بر ۴ الگوی مشخص، تا جای ممکن عمر ما را طولانی‌تر می‌کند.
بر اساس مطالعه‌ای که نتیجه آن روز چهارشنبه در مجله انجمن قلب آمریکا منتشر شد دو فنجان یا تعداد بیش‌تر قهوه در روز با خطر مرگ ناشی از مشکلات قلبی در افراد مبتلا به فشار خون بسیار بالا مرتبط است.
مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که بازماندگان سرطان سینه که در سطوح متوسط ورزش می‌کنند از جمله پیاده روی روزانه به مدت بیش از ۱۵ دقیقه همان مزایای بقای افرادی را که ورزش‌های شدیدتر انجام می‌دهند تجربه خواهند کرد.
نتایج دو مطالعه تازه صورت گرفته می‌تواند توصیه‌های مربوط به فعالیت بدنی به عنوان داروی پیشگیرانه را تغییر دهد. نتیجه مطالعه تازه صورت گرفته توسط دکتر «متیو احمدی» نشان می‌دهد که دست کم ۲۰ دقیقه در هفته فعالیت بدنی شدید «واقعی» باعث کاهش سطوح مرگ و میر می‌شود
معاینات می‌توانند برخی از بیماری‌های جدی را که ممکن است فرد تجربه کند، از جمله بیماری قلبی، دیابت، سرطان، فشار خون بالا، بیماری ام اس، بیماری‌های خودایمنی، بیماری‌های مقاربتی و آلزایمر نشان دهد.
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که خوردن وعده‌های غذایی یخ زده و غذا‌های سرد خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس را افزایش می‌دهد.
خطر جانی ناشی از مشکل مربوط به کابل های فشار قوی ورزشگاه پاس قوامین دلیل اصلی بدون تماشاگر بودن بازی‌ها در این ورزشگاه است.
عضو هیئت علمی دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: امروزه افراد زیادی در جهان علاقمند به پیروی از رژیم‌های گیاهخواری یا وگان (vegan) شده‌اند. حفظ و ارتقای سلامتی، حمایت از حقوق حیوانات و اعتقادات مذهبی از جمله دلایلی است که افراد را به سمت این نوع رژیم غذایی سوق داده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیو‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ