هم‌اکنون بخشی از حق‌التدریس معلمان یعنی حق‌التدریس بهمن ماه آن‌ها در اوایل هفته آینده پرداخت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیریت باشگاه ذوب آهن بخشی از مطالبات اعضای این تیم را در آستانه دربی اصفهان پرداخت کرد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بخش عمده‌ای از مطالبات کشاورزان پرداخت نشده و در برخی استان‌ها پرداخت علی‌الحساب با نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت شده است.
مدیران استقلال با وصول درآمدهای اسپانسری، موفق به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان شدند.
مدیریت باشگاه استقلال به بازیکنان و کادرفنی وعده داده که تا روز سه‌شنبه بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
نعمت‌الله ترکی، اظهار کرد: تا سال ۹۹ بخشی از متناسب سازی حقوق بازنشستگان انجام شد و مطالبات باقی مانده مربوط به شش ماهه دوم سال ۹۹ است. مطالبات سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز در برنامه ما است تا قبل از شهریور ماه آن را تسویه کنیم.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران با تاخیر مواجه شده بود؛ پس از پیگیری، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که در چند روز آینده این معوقات پرداخت خواهد شد.
بخش دیگری از مطالبات و قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شد.
رضا درویش در تلاش است تا پیش از دیدار مقابل استقلال، بخشی از مطالبات بازیکنان را به آنها پرداخت کند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که طی روزهای آینده بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت خواهد شد.
مدیریت باشگاه پرسپولیس موفق شد منابع لازم برای پرداخت بخشی از درصد مطالبات اعضای تیم را فراهم سازد.
مدیریت باشگاه پرسپوليس موفق شد منابع لازم برای پرداخت بخشی از درصد مطالبات اعضای تیم را فراهم سازد.
وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی از تأخیر به وجود آمده در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا آخر سال بخشی عظیمی از مطالبات فرهنگیان را در بخش‌های مختلف پرداخت کنیم تا آن‌ها با خیال راحت بتوانند سال جدید را با روحیه شاد و با طراوت آغاز کنند.
وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی از تأخیر به وجود آمده در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا آخر سال بخشی عظیمی از مطالبات فرهنگیان را در بخش‌های مختلف پرداخت کنیم تا آن‌ها با خیال راحت بتوانند سال جدید را با روحیه شاد و با طراوت آغاز کنند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه اصلاح تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور درباره پرداخت بخشی از مطالبات صنعت برق از سوی شورای نگهبان تایید شد.
مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر؛ گفت: فردا ۱۸ دی‌ماه بخشی از مطالبات مربوط به بازنشستگان هلال احمر در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، به حساب استان‌ها واریز خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس قصد دارد بخشی از مطالبات فصل جاری بازیکنان تیم را قبل از بازی با استقلال پرداخت کند.
با پیگیری‌های انجام شده توسط علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، قسمتی از مطالبات معوقه ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال و اعضای کادرفنی، بلافاصله پس از پایان سوپرجام به وی پرداخت شد.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: در هفته گذشته ۳۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد و بخش دیگری از مطالبات به زودی پرداخت می شود.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در هفته گذشته ۳۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده و بخش دیگری از مطالبات به زودی پرداخت می شود.
باشگاه پرسپولیس بخشی از مطالبات قرارداد فصل جاری اعضای تیم این تیم در آستانه بازی با مس کرمان را پرداخت کرد.
باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی مس کرمان بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای تیم را پرداخت کرد.
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در هفته جاری خبر داد.
مسوولان باشگاه پرسپولیس موفق شدند بخشی از مطالبات اعضای خارجی این تیم را پرداخت کنند.
ندری با بیان اینکه اخذ وام بانکی در برخی موارد بر اساس رانت نیز صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بخشی از این قضیه بر اساس همان تسهیلات تکلیفی است که به بانک‌ها تحمیل می‌شود و آن‌ها مجبور هستند کسانیکه از طرف برخی از مقامات دولتی و بعضی از نمایندگان مجلس را معرفی می‌شوند دریابند و بدون دریافت تعهدات و وثایق لازم و همچنین بدون انجام اعتبار سنجی به آن‌ها وام‌های کلان را پرداخت کنند، که برخی از آن‌ها به نوعی برگشت ندارد و به حساب مطالبات معوق بانک‌ها منظور می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ