مدیران استقلال با وصول درآمدهای اسپانسری، موفق به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌تازگی برخی از دارندگان حساب‌های کاربری در فضای مجازی مدعی شده‌اند که ایران به خاطر نوشتن شعار‌ بر روی دیوار سفارت لندن بیش از ۵۰۰ هزار پوند به دولت انگلیس خسارت پرداخته است. یک منبع مطلع این مطلب را تکذیب کرد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، پرداخت 150 میلیون تومان از صندوق پیشکسوتان به این باشگاه را تکذیب کرد.
سوال مردم این است که منبع این پول‌‌ها کجاست؟ این باشگاه اگر چنین پول‌هایی داشت چرا بدهی‌های خود را پرداخت نکرد تا از آسیا حذف نشود؟
مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: در طول برنامه ششم توسعه حتی یک ریال از بند الف ماده ۵۷ قانون برنامه ششم توسعه  اختصاص پیدا نکرده که نتیجه آن عدم رشد حمل و نقل ریلی کشور در دولت گذشته بوده است.
باشگاه پرسپولیس ضمن پذیرش میزان طلب علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات اعضای این تیم است.
خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه در وزارت امورخارجه عراق گزارش داد که بغداد می‌تواند با مجوز آمریکا بخشی از بدهی‌های خود به ایران بابت خرید گاز و برق را پرداخت کند.
بجنورد- عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اکنون ۲۰ میلیون دلار در فیفا داریم که امکان پرداخت به ما وجود ندارد که با پرداخت آن به هیچ منبع مالی دیگری احتیاج نخواهیم داشت.
مدیریت باشگاه پرسپولیس موفق شد منابع لازم برای پرداخت بخشی از درصد مطالبات اعضای تیم را فراهم سازد.
مدیریت باشگاه پرسپوليس موفق شد منابع لازم برای پرداخت بخشی از درصد مطالبات اعضای تیم را فراهم سازد.
علیرضا حقیقی در اقدامی عجیب، به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و از او به انتقاد پرداخت. منبع: توپ
یک منبع سعودی به جزئیات جدیدی از توافق ایران و عربستان و گفت‌وگوهای رئیس جمهور چین با ولیعهد سعودی در این راستا پرداخت.
اصفهان- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پرداخت مطالبات معلمان خرید خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ از امروز خبر داد.‌
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال امروز درباره مساله پرداخت پول استراماچونی به جمع بندی رسیدند.
رئیس جمهور در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران ‌با تعدادی از کارگران این پروژه به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت‌ و وضعیت کاری و معیشتی آنها را جویا شد و بر پرداخت به موقع حقوق و معوقات آنها تاکید کرد. منبع: تسنیم
یک منبع دیپلمات به المیادین گفت که صنعا به شروط خود در پرداخت حقوق تمام کارمندان و رفع محاصره پایبند است.
با اعلام رئیس فدراسیون یکی از مهم‌ترین پرونده‌های حقوقی فوتبال ایران بسته و طلب ویلموتس از محل مشخصی پرداخت می‌شود.
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
تازه‌ترین گزارش عملکرد بودجه شهرداری تهران نشان می‌دهد در ۷ ماه نخست امسال دست کم سه گروه مهمان پایتخت بوده اند؛ به این معنا که سهم خود از هزینه‌های اداره شهر را پرداخت نکرده اند و شهرداری ناگزیر به روش‌های دیگری برای کسب درآمد و جبران کمبود‌ها روی آورده است. یکی از این روش‌ها درآمدزایی از قطع اشجار است.
یک منبع آگاه در اتحادیه اروپا به تشریج چرایی تأخیر در ارائه بسته نهم تحریم‌های ضدروسی از سوی اتحادیه اروپا پرداخت.
تقویت صندوق توسعه دامپروری برای حمایت از دامداران خرد روستایی و عشایری و تخصیص منابع لازم برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خسارات خشکسالی و سیل دو مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره ۶ ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره 6 ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره 6 ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
فدراسیون جهانی فوتبال در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال رویای پرداخت جریمه ویلموتس از مطالبات ایران در این نهاد را بر باد داد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ