معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در هفته جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعیین حدود اختیارات مصوبات و پرداختی تسهیلات خط اعتباری ۳ هزار میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون خبر داد.
پاشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت قسط ۲۰۰ هزار یورویی رادوشویچ اطلاعیه جدیدی منتشر کرد.
سرپرست دفتر نوسازی و توانمندسازی تعاونی‏‌ها از پرداخت بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق شبکه بانکی کشور به شرکت ‏های تعاونی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس خانه صنعت ومعدن خراسان رضوی گفت: بخش صنعت خراسان رضوی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها ودهیاری ها عوارض داده است.
اصفهان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ۳۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی بابت سرمایه ثابت و در گردش به بخش صنعت و معدن اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون پرداخت شد.
اراک- رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات گندمکاران خبر داد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۲۱۵ میلیارد تومان معادل ۳۰ درصد مطالبات چایکاران گیلان و مازندران خبر داد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفات بدون کروکی می‌توانید تا ۳۰ میلیون تومان خسارت دریافت کنید.
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی
اعضای شورای شهر تهران تخفیف ۳۰ درصدی تخفیف عوارض طرح ترافیک را به تصویب رساندند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به ارائه تخفیف تا ۳۰ درصد، برای پرداخت عوارض شهرسازی گفت: این تخفیفات برای افرادی درنظر گرفته شده که کل بدهی خود را به صورت یک جا تسویه کنند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از آغاز ارائه تا ۳۰ درصد تخفیفات ویژه عوارض شهرسازی از روز ۲۱ دی ماه خبر داد.
معاون فرهنگی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: سومین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه سال جاری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به بیش از ۳۰ هزار بازنشسته در حال پرداخت است.
سخنگوی صمت با اشاره به پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی، گفت: این تسهیلات در ۳ قالب ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ارائه می شود.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: در هفته گذشته ۳۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد و بخش دیگری از مطالبات به زودی پرداخت می شود.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در هفته گذشته ۳۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده و بخش دیگری از مطالبات به زودی پرداخت می شود.
در هفته‌ای که گذشت نرخ شاخص ارزی در سطوح قیمتی کانال ۳۲هزار تومانی به نوسان پرداخت. این در حالی است که برخلاف دیگر کریدورهای پیشین این ارز، نوسانات دلار تنها در یک نیمه از این کانال صورت نگرفت و تمام پله‌های قیمتی کانال۳۲ محل عبور و مرور هفتگی دلار بود.
معاملات بازار ارز توافقی امروز با رشد نسبی قیمت دلار و یورو مواجه شد. این در حالی است که نرخ دلار غیر‌رسمی نیز همچون روز قبل، در محدوده نیمه دوم کانال ۳۰ هزار تومانی به نوسان پرداخت.
غرامت ۹۰۰ هزار دلاری (که حدود ۳۰ میلیارد تومان می‌شود) فسخ قرارداد اسکوچیچ در انتظار فدراسیون فوتبال است
صداوسیما برای پرداخت نکردن حق پخش تلویزیونی بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر دست به هر کاری زده است. اما تعرفه فعلی این سازمان نشان می‌دهد که اگر فوتبال پخش نشود این دستگاه عریض و طویل حکومتی ورشکسته خواهد شد! به آماری که فرهیختگان منتشر کرده، دقت کنید. تلویزیون از راه پخش فوتبال درآمدی فوق نجومی دارد
وزیر آموزش و پرورش گفت: نباید هیچ دانش‌آموز واجد شرایطی به دلیل عدم برخورداری در پرداخت شهریه از تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان باز بماند.
گزارش سال ۱۴۰۰ «دیوار» منتشر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ