مدیریت باشگاه پرسپوليس موفق شد منابع لازم برای پرداخت بخشی از درصد مطالبات اعضای تیم را فراهم سازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌ آماری که سازمان بیمه مرکزی اعلام کرده است، نشان می‌دهد که تقریبا یک‌سوم تصادف‌هایی که برای آن‌ها دیه پرداخت می‌شود، ساختگی هستند و سالانه ۲ هزار میلیارد تومان خسارت از صندوق بیمه‎ها برای این تصادف‌ها پرداخت می‌شود. تقریبا ۹۰درصد خسارت‌های تصادفات ساختگی خسارات مالی هستند و ۱۰درصد هم به خسارات جانی مربوط می‌شوند.
بعد‌ها بیمه ایرانیان مطرح و یک گام به عقب برداشته شد و بسیاری از افراد با ادعای وضعیت مالی مناسب، از پوشش خارج شدند؛ اما در طول سال‌های ۸۹ تا ۹۲ بحران‌های شدیدی در حوزه درمان ایجاد شد و در بیمارستان‌ها گاهی می‌دیدیم که بیش از ۴۰ درصد هزینه‌ها را بیماران پرداخت می‌کردند، در حالی که طبق قانون فقط ۱۰ درصد، سهم بیمه‌شدگان بود.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: میزان تسهیلات پرداختی تجهیز ادوات کشاورزی و مکانیزاسیون در سال گذشته ۵ همت بود که این رقم برای امسال با افزایش دو برابری، ۱۰ همت تعیین شده است.
باشگاه استقلال در صورت عدم کسب و پرداخت جریمه مذکور در صورت قطعیت از محل مطالبات محکوم علیه نسبت به پرداخت دارای مسئولیت تضامنی خواهد بود.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: تا پایان سال ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به بهره‌برداران بخش کشاورزی تخصیص خواهد یافت.
باشگاه پرسپولیس بخشی از قراردادهای فصل جاری اعضای تیم را پرداخت کرد.
اظهارات رحیمی‌پور مبنی بر ۱۰ برابر شدن حقوق سربازان گرچه بیانگر اقدامات ستادکل نیرو‌های مسلح و همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی در افزایش حقوق سربازان است، اما رقم پرداختی به سربازان نشان می‌دهد که همچنان تا رسیدن به آنچه که در قانون خدمت وظیفه عمومی پیش‌بینی شده فاصله وجود دارد.
جزایری درباره پرفشاری خون اظهار کرد: سهم مازاد ۱۷ قلم داروی تحت پوشش بیمه درقالب صندوق لحاظ شده و برای ۱۰ قلم داروی غیر بیمه‌ای نیز در بسته صعب العلاج سهم پرداختی در نظرگرفته شده است.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ۱۰ فروردین تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه امسال، شبکه بانکی کشور به ۸۰۸ هزار نفر از متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۱۱ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است که این میزان رشد ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
باشگاه پرسپولیس در نظر دارد حدود ۱۰ درصد دیگر از قراردادهای فصل جاری این تیم را پرداخت کند.
برای اجاره ماهانه در محله ابوذر( منطقه پیروزی) حداقل باید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شود.
بانک سپه در خردادماه سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران می‌گوید: «با توجه به آنکه اکنون بیماران تنها ۵ تا ۱۰ درصد هزینه دارو را پرداخت می‌کنند و داروخانه‌ها دارو را به قیمت آزاد خریداری می‌کنند، بیمه‌ها باید بلافاصله طلب بخش خصوصی را حداکثر ظرف یک تا دو هفته پرداخت کنند.»
رییس پلیس فتا البرز گفت: هرگونه دریافت پیام مبنی بر دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه کلاهبرداری بوده و کاربران هیچ گونه اطلاعاتی از جمله کد ملی یا شماره تماس افراد خانوار را به افراد سودجو ندهند.
پیش از رقابت های جهانی صربستان، فدراسیون کشتی قول پرداخت حقوق ماهیانه به مدال آوران این رقابت ها تا رقابت های جهانی سال آینده را داده بود.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خریداری ۱۰۸ هزار تُن برگ سبز چای از باغات شمال و پرداخت ۸۴ درصدی مطالبات چایکاران گفت: مهلت خرید تضمینی برگ چای تا ۱۰ آبان تمدید شد.
دبیرکل فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه تا به امروز حدود ۱۰ درصد از بودجه مصوب فدراسیون ووشو در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت ورزش و جوانان پرداخت شده است، گفت: با تداوم این وضعیت، اعزام تیم ملی ووشو جوانان به مسابقات جهانی در آذر ماه با هاله‌ای از ابهام روبرو بوده و شاید قادر به اعزام تیم نباشیم.
سیزدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت سوژمیران در نماد «فسوژ»، ۳۰ مهر در فرابورس وارد می‌شود. در این مطلب به همه آنچه درباره این شرکت باید بدانید پرداخته شده است.
رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان در پاسخ به این پرسش که آیا مبالغ اضافه دریافت شده بابت سرویس مدارس به خانواده‌ها برگردانده شده است؟ گفت: مبالغ اضافه دریافت نشده است به این دلیل که خانواده با شروع سال تحصیلی یعنی اول مهر طبق خواست خود ۱۰ تا ۴۰ درصد هزینه سرویس را به حساب مدرسه و باقیمانده را تا پایان بهمن واریز می‌کند بنابراین آنچه خانواده تاکنون پرداخت کرده کمتر از مجموع هزینه اصلاح شده است.
عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت:‌ در طرح سوت‌زنی ابتدا حمایت‌های قانونی برای تهدیدات احتمالی که متوجه افشاگران فساد می‌شود چه از نظر امنیتی و چه از نظر حقوقی و چه از نظر اداری در نظر گرفته و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.
بانک صادرات طی سال‌های اخیر وام‌هایی قرض الحسنه با دوره بازپرداخت ۱۸۰ ماهه و تسهیلاتی با نرخ سود ۴ تا ۱۰ درصد با دوره بازپرداخت تا ۲۵۰ ماهه به مدیران خود پرداخت کرده است.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: با واریز مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر باقی‌مانده از مطالبات گندمکاران سراسر کشور میزان پرداختی به کشاورزان گندمکار به ۸۳ هزار میلیارد تومان رسید.
جلال رشیدی‌کوچی، رییس کمیته امنیت کمیسیون شورا‌ها گفت: حجاب یک منشور چندوجهی است که پرداختن به آن در چارچوب فرهنگی و دینی همچنین رفتاری و اجتماعی می‌گنجد. چنین مقوله‌ای قبل از هر اقدام دیگری نیازمند فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی است. در یک رویکرد کلی می‌توان گفت که ۹۰ درصد مواجهه با مقوله حجاب باید در قالب کار‌های فرهنگی، ایجابی و علمی انجام شود و ۱۰ درصد نیز در قالب رویکرد‌های سلبی. اما متاسفانه اتفاقی که در حال حاضر در حال رخ دادن است، آن است که این فرآیند بر عکس شده است، یعنی تصویری که به افکار عمومی منعکس می‌شود، اغلب رفتار‌های سلبی در مواجهه با این پدیدار است.
از ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور مشروط بر پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقیقی و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقوقی بخشودگی ۱۰۰ درصد مالیاتی انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ