مدیریت باشگاه استقلال به بازیکنان و کادرفنی وعده داده که تا روز سه‌شنبه بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام طی صحبت با رضا میرزایی به او وعده داد که نیم فصل نامش به لیست استقلال اضافه خواهد شد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: نگاه تاج به دو تیم پرطرفدار تهرانی پدرانه است و تلاش می‌کند این دو تیم موفق باشند.
بازیکن سابق استقلال معتقد است در این روزهای حساس این تیم به انرژی مثبت بیشتر از انتقادهای منفی نیاز دارد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد مشکلات این تیم حل می شود و حواشی از بین می رود.
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
رضا درویش در تلاش است تا پیش از دیدار مقابل استقلال، بخشی از مطالبات بازیکنان را به آنها پرداخت کند.
مدافع تیم استقلال گفت: در این مدت هر قول یا وعده ای که مسئولان باشگاه داده اند هیچ کدام عملی نشده است.
سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت خبر بازگشت وریا غفوری به این تیم صحت ندارد و پس از واریز مبلغ قرارداد با همراه اول، مطالبات بازیکنان پرداخت می شود.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد اگر لازم باشد برای گرفتن حق این باشگاه به مالزی خواهد رفت.
سرپرست جدید باشگاه استقلال قولی برای تامین پول و پرداختی به استراماچونی نداده است.
مهدی تاج به باشگاه استقلال قول داد، همه تلاش خود را بکار می‌گیرد تا استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی مهلت جدیدی پیدا کند.
فتح‌اله‌زاده بار دیگر در شرایطی که اخباری مبنی بر نامه مدیران استقلال به اعضای هیات دولت برای پرداخت بدهی استراماچونی مطرح است، بار دیگر قول خرید بازیکن خارجی داد.
بازیکن خارجی استقلال که به قول برخی پیشکسوتان آبی تنها برای سلامتی خودش در استقلال تمرین می‌کند، باز هم در استقلال باقی ماند و از لیست تیم خارج نشد!
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در جذب و خرید بازیکنان پرسپولیسی و به قول معروف بمب ترکاندن ید طولایی دارد.
مدافع استقلال بعد از پایان محرومیت آماده دیدار با تراکتور است.
سرمربی مس بازی تیمش برابر استقلال را یکی از بازی‌های درست مس تا اینجای فصل قلمداد کرد.
قول یامگا به فتح‌الله‌زاده: با استقلال فسخ نمی‌کنم
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیرعامل این باشگاه خواست تا قبل از دیدار هفته دوازدهم برابر پرسپولیس مشکلات مالی تیم را حل کند.
اگرچه علی فتح‌الله‌زاده برای صحبت با بازیکنان به محل تمرین استقلال رفت اما آنها بازهم حاضر به شروع تمرینات نشدند!
ریکاردو ساپینتو از مسئولان باشگاه درخواست اردوی تدارکاتی کرده اما هنوز مشخص نیست این اردو چگونه و در چه کشوری برگزار شود.
اسقلالی‌ها در رختکن به مدیرعامل باشگاهشان کنایه زده و اعلام کردند وقتی قول داده ۳ برابر پاداش می‌دهد آن‌ها هم منتظر هستند تا رقم پاداش قبلی تغییر کند.
جواد خیابانی چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی از قول مرحوم همایون بهزادی نقل کرد بازیکنان استقلال قبل از دربی دوپینگ کرده بودند، موضوعی که باعث شد پیشکسوتان استقلال موضع گیری تندی علیه جواد خیابانی داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ