مسوولان باشگاه پرسپولیس موفق شدند بخشی از مطالبات اعضای خارجی این تیم را پرداخت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به آمار نامتعارف مس‌سونگون به رهبری اسماعیل تقی‌پور در لیگ برتر پرداختیم، به پیشتاز لیگ که مهار ناپذیر به نظر می رسد.
بعد از واکنش کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس به حضور پریرا در این تیم، اکنون مهاجم برزیلی در اظهارنظری جنجالی به این موضوع پرداخته است.
پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری هم‌چنان در بانک آینده ادامه دارد.
مربی تیم فوتبال استقلال هم به انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برای تغییر ورزشگاه محل بازی پرسپولیس و پیکان پرداخت.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان مطالباتی هم از ما دارند و به هر میزان که بتوانیم در همین روزهای اخیر از مطالباتشان پرداخت می‌کنیم.
خبر‌ها حاکی از احتمال تداوم حضور ژوائو فیلیکس در چلسی برای فصل بعد است، حتی اگر آبی‌های لندن تمایلی به پرداخت 89 میلیون پوند برای خرید او نداشته باشند.
احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، درباره موضوع ادامه حضور یا حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از آسیا توضیحاتی داد.
مدیرعامل بانک صادرات با تاکید بر اینکه روند پر شتاب پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی در این بانک بدون محدودیت ادامه دارد، از پرداخت بیش از ٢٩٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه خبر داد.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
مالک باشگاه پورتو با اطمینان از ادامه فوتبال په‌په در این باشگاه خبر می‌دهد.
روزنامه البیان در گزارشی به تمجید از نتایج خوب فرهاد مجیدی با اتحاد کلباء پرداخت.
در شرایطی که بانک مرکزی بر تسهیل و تسریع در روند پرداخت وام ازدواج تاکید دارد، همچنان برخی بانک‌ها برای دریافت ضامن، سخت‌گیری دارند و فقط کارمند رسمی را به‌عنوان ضامن قبول می‌کنند.
علی توسطی رئیس اتاق اصناف تهران در بازدید میدانی از بازار تهران به دغدغه های کسبه و ناراحتی از اغتشاشگران پرداخت.
روزنامه خراسان در گزارشی به بررسی اختلاف نظر اعضای دولت درباره ادامه فیلترینگ اینستاگرام پرداخت.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روزها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس همچنان قصد دارد پرداختی خود به اعضای این تیم را به روز نگه دارد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ تا چند روز دیگر انجام می شود، پرداخت ارزی و نقدی به دستیاران او در کشور اتریش را تایید کرد.
در سومین روز از مسابقات جهانی کشتی آزاد، ۵ ملی‌پوش کشورمان به رقابت خواهند پرداخت.
در ادامه با شرایط پرداخت تسهیلات بدون ضامن در بانک صادرات بیشتر آشنا خواهید شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: تاکنون ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان دام و طیور پرداخت شده و روند آن طی ماه‌های آتی تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند.
بازی به تیک تاک اضافه می‌شود
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز عصر خود که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد و وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون بانک مرکزی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز حضور داشتند، به بحث و بررسی درباره ادامه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ