جمعیت هلال احمر اعلام کرد: ۵ واحد درمانی موقت و سیار هلال‌احمر در قم و جمکران برپا شده و در ۶ اتوبوس آمبولانس نیز، خدمات درمانی لازم به زائران در حال ارائه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرند و رباط کریم در مصلی شهر پرند خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
با توجه به اعلام تعطیلی روزهای پایانی هفته از سوی هیات محترم دولت و شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب کشیک بانک سپه در روزهای چهارشنبه ۱۱ و پنجشنبه۱۲ مردادماه جاری آماده ارائه خدمات بانکی هستند.
معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد.
یزد- سرپرست سازمان فاوا شهرداری یزد هدف اصلی فاوا را ایجاد سهولت در استفاده شهروندان از خدمات شهری و ترغیب آنها به سمت دریافت خدمات مبتنی بر هوشمندسازی شهری عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هزینه کرد ۵۰۰۰ میلیارد تومانی برای کاهش دغدغه درمانی بازنشستگان خبر داد.
بانک سپه در راستای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر ارائه خدمات پرکاربرد دستگاه های اجرایی از طریق پنجره واحد خدمات دستگاه و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به مشتریان خود خدمات می دهد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ارائه خدمات درمانی با تعرفه ۵۰ درصدی به ۶ گروه جمعیتی شامل جانبازان، معلولان، نابینایان، کم‌بینایان، بیماران خاص و دانش‌آموزان مدارس استثنایی خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ارائه خدمات برای جابه‌جایی زائران اربعین از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ انجام می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ارائه ۱۰۲۳ خدمات امدادی در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) تا ساعت ۱۱ ظهر یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
یازده خدمت صادراتی قابل ارائه به شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود تا بازار بین‌المللی کسب‌وکارهای دانشی توسعه بیشتری یابد.
رایتل با هدف ارائه خدمات مطلوب به بازدیدکنندگان با شعار «به‌صرفه‌ترین سیم‌کارت کشور»، در این دوره از نمایشگاه حضور یافته است.
جین پوینتر گفت: اولین مراسم ازدواج در فضا احتمالاً در فضاپیمای تاریخی «نپتون» (Neptune) شرکت ما برگزار می‌شود. سفینه فضایی نپتون به عنوان قابل دسترس‌ترین، پایدارترین و ایمن‌ترین فضاپیمای بالای سیاره زمین ساخته شده است.
سخنگوی طرح‌های خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر از ارائه خدمات دارویی به ۴۶ هزار و ۸۳۰ نفر در ایام نوروز خبر داد.
امیر قاسمی اظهار داشت: همچنین ۱۱ غرفه استقبال از مسافران نوروزی نیز در مبادی ورودی شهر تهران از جمله فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پایانه‌های شرق، جنوب، غرب و بیهقی، ایستگاه راه‌آهن، محور‌های ورودی قم، کرج و خاوران و بوستان مسافر پیش‌بینی شده است که در این غرفه‌ها علاوه بر ارایه خدمات راهنمایی به مسافران، برنامه‌های فرهنگی و جشن اجرا می‌شود.
معاون رئیس سازمان فناوری اطلاعات، ویژگی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را ارائه خدمات با یک بار احراز هویت دانست و گفت: ۱۱ میلیون کاربر از شهریور تاکنون از خدمات این پنجره استفاده کرده اند.
دکتر فاطمه نوروزیان عنوان کرد: ۹ نفر از دانش آموزان نیز در محل با ارائه خدمات بصورت سرپایی به حالت عادی بازگشته اند. عوامل درمانی در بیمارستان بیشتر ترس و شوک را دلیل اضطراب و نگرانی شدید دانش آموزان عنوان می‌کنند و افراد منتقل شده به بیمارستان دچار کمبود اکسیژن در خون نیستند و سطح اکسیژن خون آن‌ها وضعیتی طبیعی دارد و حال عمومی آن‌ها نیز خوب است.
سمنان- سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش آموزان روستایی ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در قالب بسته ارتقای بهداشت صورت می‌گیرد.
موزه ملی ایران در روزهای یکشنبه ۱۰ مهرماه و دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ تعطیل است و خدماتی به بازدیدکنندگان ارائه نمی‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ از ارائه خدمات ۱۵ ون مسافربری از میدان جمهوری اسلامی تا میدان انقلاب اسلامی ویژه مراسم اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) خبر داد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ از استقرار و راه‌اندازی ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی علیه السلام در دو کیلمتری مرز مهران خبر داد.
مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی گفت: امروز جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی سراسر کشور از ساعت ۹ الی ۱۶ فعال هستند و به ارائه خدمت گذرنامه و برگ تردد اربعین می‌پردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ