محسن مرتضایی‌فر به عنوان مدیر کل جدید تشریفات وزارت‌ امورخارجه جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خوزستان را منصوب کرد.
محمدعلی مرادیان، مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (اداره کتاب) شد.
خرم‌آباد - به‌رغم برنامه‌ریزی و دعوت قبلی برای حضور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان در جمع زنان بازرگان و کارآفرین استان، وی در این جلسه غیبت داشت!
علی پناه دانش آموخته رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی مقطع دکترا در همان رشته می‌باشد.
مدیرکل سابق: «۵۷ درصد ایرانیان سوءتغذیه دارند» و «حتی رئیس جمهور هم نمی‌تواند به این سوال پاسخ دهد»!
محسن مرتضایی‌فر به عنوان مدیرکل جدید تشریفات وزارت‌ امور خارجه جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی‌های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس آزاد شد.
اهواز- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با صدور حکمی «جلیل اسلامی» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حکمی محمدرضا میری را به عنوان مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد منصوب کرد.
رافائل گروسی: توافق صورت گرفته بین ایران و آژانس در ماه مارس، گامی در مسیر صحیح بود و به نفع تمامی طرفین توافق هسته‌ای است که روند همکاری سازنده با ایران در پیش گرفته شود، اما احتمال احیای برجام در آینده نزدیک، بسیار ضعیف است.
بلومبرگ به نقل از گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که نظارت‌های این نهاد در ایران در سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.
اهواز- رئیس سازمان حفاظت و محیط زیست کشور با صدور حکمی «میرشکار» را به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست خوزستان منصوب کرد.
در حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل دفتر پایش فراگیر محیط زیست منصوب شد.
مدیر بیمه‌های اجتماعی وزارت کار که اخیرا صحبت‌های او درباره بازنشستگان با حواشی روبرو شد برکنار شد.
پوررادی با بیان اینکه وظیفه ما کاهش استرس دانش آموزان و مهیا نمودن محیط سالم آموزشی است گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم محیط آموزشی به خطر افتاده و جریان تحصیل دچار وقفه شود.
اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان در نامه‌ای به استاندار به ادعای مجمع مطالبه‌گران مبنی بر ترک فعل این اداره کل در اجرای قانون هوای پاک و کاشت نهال‌های غیر بومی پاسخ داد.
اهواز - مدیرکل منابع طبیعی خوزستان هم‌زمان با سفر استانی هیئت دولت به این استان، تغییر کرد.
علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد که تابع تصمیم فدراسیون فوتبال برای انتخاب مسوول جدید برای هیات فوتبال پایتخت است. گفته می‌شود حبیب‌الله شیرازی با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، به دلیل تخلفات متعدد از ریاست هیات فوتبال تهران عزل شده است
مدیرکل تشریفات و ارتباطات بین‌المللی معاونت امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جدید میهمانان و کارشناسان مختلفی به ایران سفر کنند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با حضور در محل بیمارستان‌های رازی و امام خمینی (ره) از نزدیک در جریان روند درمان دانش آموزان مسموم شهرستان هفتکل قرار گرفت.
اصفهان- ابوطالب امینی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از دفتر خبرگزاری مهر نمایندگی اصفهان بازدید کرد.
کرمان - مدیر داخلی بیمارستان خاتم النبیاء بافت گفت: در حادثه بالگرد در بافت مدیرکل وزش و جوانان آذربایجان شرقی دچار تروما از ناحیه سر و احتمالا خونریزی مغزی شده است
در پی تعرض تعدادی از عناصر معاند به سفارت کشورمان در استکهلم، کاردار سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه، به این وزارتخانه احضار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ