رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حکمی محمدرضا میری را به عنوان مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات با تشریح مصوبه اخیر درباره سرویس های ابری گفت: براساس این مصوبه شرکتهای تحت پوشش خدمات ابری و سرویسهای ابری حمایت بیشتری می شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرند و رباط کریم در مصلی شهر پرند خبر داد.
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری نتایج ششمین دوره ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان دولت را اعلام کرد.
مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت گفت: مقرر کرده ایم صادرات خدمات فنی و مهندسی ما در سال ۱۴۰۴ به ۱۵ میلیارد دلار برسد.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود ۵۰۰ نفر از معلمان خرید خدماتی که در آزمون امسال شرکت کردند در سال تحصیلی جدید تبدیل وضعیت خواهند شد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت:در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.
مشهد _ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پی پیگیری‌های انجام شده معوقات حقوق معلمان خرید خدمات استان، تا قبل از پایان سال پرداخت می‌شود.
مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‌های سازمان بنادر مطرح کرد: تخفیف تعرفه‌های خدمات دریایی و بندری در حال بازنگری است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از آمادگی حوزه ارتباطات برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و استقرار ایستگاه های سیار در اطراف مسجد جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) خبر داد.
مدیرکل امور کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: آرایشگرها به هیچ وجه اجازه ارائه خدمات پزشکی در حوزه زیبایی را ندارند.
مدیرکل امور کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: آرایشگر‌ها به هیچ وجه اجازه ارائه خدمات پزشکی در حوزه زیبایی را ندارند و چنانچه به فردی آسیبی وارد کنند علاوه بر لزوم جبران خسارت، مرتکب جرم نیز شده اند.
مدیرکل امور کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر این‌که «انجام جراحی‌های پلاستیک، ترمیمی و هر گونه اعمال زیبایی باید توسط افراد متخصص انجام شود»، تصریح کرد: از تعداد شکایات مطرح شده در حوزه جراحی پلاستیک و ترمیمی در هشت ماهه سال جاری (۱۰۲۵)، تنها ۴۵۶ مورد مربوط به متخصصان این رشته بوده و مابقی مربوط به اقداماتی است که توسط افرادی غیر از متخصصین جراحی پلاستیک و ترمیمی در این حوزه و یا افرادی که ممکن است اساسا پزشک نباشند، انجام شده است.
سازمان بازرسی شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه‌ای، خبر عزل مدیرکل خدمات شهری منطقه ٤ تهران را تکذیب کرد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، از خدمت‌رسانی ۱۰ هزار نیروی خدمات‌شهری در روزهای برفی پایتخت خبر داد.
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور رای بدوی مرتکبین جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.
اهواز- مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: ۶۵ هزار معلول با معلولیت متفاوت در استان خوزستان از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با هدف رفع نیاز به معلم در مدارس استان اخیراً بیش از هزار معلم تازه نفس به شیوه خرید خدمات به ظرفیت آموزشی استان افزوده شده اند.
مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت گفت: واردکنندگان خودرو باید برای ارائه خدمات پس از فروش تضامین مالی و تعهدی ارائه دهند و وزارت صمت نیز از طریق سامانه گارانتی بر فرایندها نظارت می کند.
مدیرکل بهزیستی فارس گفت: تیم مددکاری و روان‌شناسی بهزیستی فارس با آرتین و خواهرش در ارتباط است.
مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: سالانه حدود ۲ میلیون تماس به خط ۱۴۸۰ برای استفاده از خدمات روانشناختی برقرار می‌شود.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد هزینه‌های خدمات درمانی ناباوری در مراکز دولتی توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.
کاشمر ـ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۱۲۴ میلیارد تومان از اعتبارات تسهیلات روستایی مانده که در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت قابل پرداخت است.
مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر از افزوده‌شدن پروتزهای فک و صورت به سبد خدمات ارتوپدی فنی هلال‌احمر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ