در حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل دفتر پایش فراگیر محیط زیست منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، تغییرات ایجاد شده در راس وزارت ورزش تاثیری در روال انتخابات نخواهد داشت طوریکه تا یک ماه دیگر مجمع انتخاباتی چهار فدراسیون تشکیل می‌شود.
مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه گفت: به طور میانگین میزان سرقت‌های خرد تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ درصد نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشته است.
مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه گفت: به طور میانگین میزان سرقت‌های خرد تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ درصد نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشته است.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی که نکات محیط‌زیستی را رعایت می‌کنند و همگام با توسعه پایدار پیش روند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.
مدیرکل دفتر پایش فراگیر محیط زیست کشور گفت: قرار گرفتن چندین باره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در فهرست صنایع سبز کشور، نشان از توجه ویژه مدیران این مجموعه به موضوع محیط زیست و حفظ آن دارد.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با هدف پایش هرچه بیشتر اراضی تأمین بخشی از عکس‌های هوایی سامانه زمین توسط ماهواره خیام صورت ‌می گیرد.
مدیرکل دفتر حفظ و احیای بناها و بافت های تاریخی گفت: در سال پیش رو امیدواریم بتوانیم سهم پروژه‌های مشارکتی میراث فرهنگی را افزایش دهیم.
اصفهان- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: امسال پیش بینی امکان خرید تضمینی بالغ بر ۱۳۰ هزارتن گندم در سطح استان اصفهان وجود دارد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این وعده را داد که تا پیش از اتمام سال حکم افرادی که در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون‌ها انتخاب شدند، صادر شود.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی گفت: تصویر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان تشریح پیروز به چهار سال پیش برمی گردد و مربوط به کالبدشکافی پیروز نبوده بلکه متعلق به پوست کنی یوز نر بالغی است که در آبان ماه سال ۹۷ در جاده‌های شهرستان جاجرم در پناهگاه حیات وحش میاندشت در اثر تصادف تلف شد
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی کشاورزی استان تهران از امروز ۸ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش ادامه داد: علت بیشتر نارسایی‌های «پیروز» این است که این توله یوز اصلاً شیر مادر را نخورده است و در محیط آزمایشگاهی پرورش یافته، اگر از شیر مادر یک تا دو هفته تغذیه می‌کرد تمام دستگاه‌های بدنش قوی می‌شد و ریزفکتورهای مورد نیاز برای ایمنی بدن را دریافت می‌کرد و این نارساییها پیش نمی‌آمد.
مدیرکل دفتر همکاری‌های اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: پیش نویس سند همکاری‌های ایران در زمینه‌های بانکی، حمل و نقل و انرژی نیز تبادل شده و در دست بررسی است.
مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صمت ضمن تشریح آخرین وضعیت تولید خودرو و اشاره به رشد ۲۰ درصدی تولید، پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱.۲ میلوین دستگاه خودرو در کشور تولید شود.
سیف الله امیری مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت در یادداشتی به وضعیت تولید و تامین انرژی صنایع معدنی و همچنین سیاستهای پیش روی وزارت صمت در تولید و صادرات این بخش پرداخته است.
مدیرکل دفتر تجارت جهاد کشاورزی گفت: تعرفه صادراتی پیاز از ۵۰ درصد قیمت پایه صادراتی به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: بر اساس اخبار واصله از اداره کل حفاظت محیط زیست سمنان و گزارش‌های کارشناسان، حال توله‌ها بسیار خوب ارزیابی می‌شود و یک مرحله بحرانی رشد برای تغییر عادت غذایی را در پیش رو داریم.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش با اشاره به اینکه دندان‌های دو توله یوز تازه متولد شده در حال جوانه زدن است، گفت: توله ها یک مرحله بحرانی رشد برای تغییر عادت غذایی را در پیش رو دارند.
مدیرکل دفتر تخصصی علوم پایه، فنی و مهندسی معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی گفت: طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی تا تبدیل یک کسب‌وکار پایدار توسعه می‌یابند.
مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سالانه حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ نمونه سوخت به‌صورت تصادفی از استان‌های مختلف برداشت می‌شوند. نتیجه این پایش‌ها نشان داده است که کیفیت سوخت در مناطق پرتردد و مسیر‌های بین شهری کلانشهر‌ها با استاندارد‌های موجود در کشور مطابقت دارد.
مدیر کل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت محور سازمان غذا و دارو با اشاره به تداوم ممنوعیت و خرید و فروش قرص برنج، این سم را بیشترین عامل مسمومیت در میان سموم دانست.
مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از آغاز المپیاد استعدادهای برتر کشور از تاریخ ششم مهرماه خبر داد.
مدیرکل دفتر راهبری و توزیع برق وزارت نیرو با بیان اینکه ۷۰۰ هزار کنتور هوشمند قابل پایش در کشور نصب شده است، گفت: در حوزه هوشمندسازی، طرح‌های توسعه‌ای و توجه به کسب و کارها مدنظر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ