علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد که تابع تصمیم فدراسیون فوتبال برای انتخاب مسوول جدید برای هیات فوتبال پایتخت است. گفته می‌شود حبیب‌الله شیرازی با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، به دلیل تخلفات متعدد از ریاست هیات فوتبال تهران عزل شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل ورزش استان تهران گفت: انتظار ما از همه هیات‌های میزبان این است که از همه توان و امکانات خود برای برگزاری شایسته مسابقات بهره ببرند و این رقابت‌ها در سطح کیفی بالایی برگزار شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو گفت: ناهید کیانی تا حدودی عجله کرده است، زیرا او از نظر مادی و معنوی تحت حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو جهان واکنش نشان داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از مدال آوران این استان از  اضافه شدن اسم ندا شهسواری به لیست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو در صورت موافقت کمیته ملی المپیک خبر داد.
مدیرکل هواشناسی استان تهران از وزش شدید باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا از بعدازظهر امروز ۱۲ خردادماه تا روز یکشنبه خبر داد.
مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: طی چند روز آینده با برگزاری جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران انتخابات بدنسازی تهران بررسی و ابهامات وارده مرتفع خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی نسبت به مقاوم سازی سازه‌های سست و تابلوهای تبلیغاتی در استان هشدار داد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص وزش باد شدید در این استان تا روز یکشنبه هشدار داد.
اولین جلسه براتی در هیات‌فوتبال؛ دیدار با مدیرکل ورزش تهران
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تاسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوب استان خبرداد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.
با اعلام فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، وزیر ورزش و جوانان به علت شدت مصدومیت در خواب مصنوعی به سر می برد.
به گفته مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و در راستای سفر وزیر ورزش روسیه به ایران، قرار است زورخانه‌ای در این کشور تاسیس شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از اقدام جدی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری دو استادیوم شهید کاظمی و امام رضا (ع) به تیم های پرسپولیس و استقلال خبر داد.
جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان تهران گفت: وزیر ورزش و جوانان در جلسات مختلف نسبت به گرانی رشته تنیس گلایه داشتند.
مدیرکل هواشناسی استان تهران ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران از عدم وزش باد قابل ملاحظه خبر داد.
مدیرکل هواشناسی استان تهران ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران از عدم وزش باد قابل ملاحظه خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی سازمان هواشناسی احتمال وزش باد‌های لحظه‌ای شدید در استان تهران از امروز ۳۰ مهرماه تا سوم آبان ماه وجود دارد. همچنین در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز شاهد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای 2598 برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی خبر داد.
توضیحات جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران را در خصوص منتفی شدن واگذاری ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی به سرخابی‌ها را مشاهده می‌کنید.
انزلی- مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: سازمان لیگ فوتبال روند بازسازی ورزشگاه تختی انزلی را برای میزبانی ملوانان از استقلال تهران تأیید کرد.
مدیرکل زندان‌های استان تهران از فعالیت زندانیان در ١٨ رشته ورزشی خبر داد و گفت: تربیت بدنی، نقش مهمی در ارتقای سلامت زندانیان دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی و جاری شدن روان آب و لغزندگی جاده‌های کوهستانی و وقوع صاعقه اشاره کرد و افزود: به همه مردم توصیه می‌شود در عبور از حاشیه مسیل‌ها احتیاط کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: باید تلاش کنیم از رویدادهای ورزشی علاوه بر استعدادیابی به عنوان موقعیتی برای تربیت استفاده کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ