خرم‌آباد - به‌رغم برنامه‌ریزی و دعوت قبلی برای حضور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان در جمع زنان بازرگان و کارآفرین استان، وی در این جلسه غیبت داشت!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در واکنش به اقدامات و اظهارات مخرب و مداخله جویانه انگلیس، الیزابت مارش کاردار سفارت انگلیس در تهران در غیاب سفیر، امروز توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
محسن مرتضایی‌فر به عنوان مدیر کل جدید تشریفات وزارت‌ امورخارجه جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
مدیرکل امور بین‌الملل معاونت امور زنان و خانواده بر افزایش حضور زنان در حکمرانی با توجه بر توسعه نقش‌پذیری بانوان تاکید کرد.
سفیر اسبق کشورمان در قطر با صدور حکمی از سوی وزیر امور خارجه کشورمان به عنوان دستیار وزیر و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب شد.
اصفهان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان از برگزاری «کنگره بانوان تأثیرگذار» در اصفهان با هدف شناسایی و تجلیل از بانوان اصفهانی در حوزه‌های مختلف خبرداد.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: از امروز ۷ شهر دخت در شهر تهران برای دختران مشغول به کار شده است.
اصفهان-مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از اجرای طرح آموزش سلامت در دوران بلوغ برای دانش آموزان مدارس عشایری و شبانه روزی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبرداد.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش از اردوی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان بازدید به عمل آورد.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، دیدار و گفت‌گو کرد.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت:جمعا 116 کسب و کار متشکل از 2 هزار و 600 نفر محصولات خود را در نمایشگاه زنان و تولید ملی عرضه می‌کنند.
مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تهیه و ارسال برخی اقلام به ایثارگران آسیب‌دیده از سیل تابستان سال جاری در ۴ استان کشور خبر داد.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: توزیع اقلام فرهنگی پویش «قدردانیم» بین شهروندان زن در میادین پرتردد، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، فروشگاه‌های شهروند و مراکز معاینه فنی و ارائه خدمات رایگان به زنان همچون استفاده رایگان از مترو به مدت یک روز از جمله برنامه‌های این هفته است.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: واگن بانوان به صورت نمادین راه اندازی شد.
وزیر امور خارجه طی حکمی «مجید نیلی احمد آبادی» را به سمت دستیار وزیر و مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه منصوب کرد.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: زمانی واگن بانوان به صورت نمادین راه اندازی شد.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: نسبت طلاق به ازدواج به ۵۲ درصد رسیده است و این روند رو به رشد نشان می‌دهد در آینده نزدیک تعداد زنان سرپرست خانوار بیشتر می‌شود.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: بانوانی که در زندان‌ها حضور داشتند به شرط اشتغال در مراکز توانمندسازی کوثر توانستند از زندان آزاد شدند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: همه نوزادان پسر متولد دی ماه امسال، که شناسنامه آن‌ها به نام «قاسم» یا با پیشوند و پسوند قاسم مزین شود، بصورت رایگان صادر می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: همه نوزادان پسر متولد دی ماه امسال، که شناسنامه آنها به نام «قاسم» یا با پیشوند و پسوند قاسم مزین شود، بصورت رایگان صادر می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان طی حکمی «مهدی شوشتری» را به سمت دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه منصوب کرد.
مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: برای رشته‌هایی که از پانزدهمین دوره المپیاد قهرمانی حذف شده‌اند تا پایان سال 1401، مسابقات قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: طی تفاهمی که با سازمان زندان ها داشته‌ایم ۱۶۵ زن زندانی دارای آزادی مشروط شدند.
«محمدصادق فضلی» به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی و «اسحاق آل حبیب» به عنوان مشاور وزیر خارجه در امور بین‌الملل منصوب شدند.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: خرده روایاتی که زنان در کوچه و محله خود مطرح میکنند آینده تهران را زیبا می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ