خجسته مهرگفت:هم‌اکنون میدان نفتی مشترک تعیین تکلیف نشده‌ای بین ایران و عربستان وجود ندارد،از سوی دیگر با توجه به احیای روابط بین دو کشور کارهای مقدماتی برای انجام همکاری دوجانبه آغازشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور جنگل‌های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: تمام استان‌ها برنامه ۱۰ ساله برای اجرای مراحل کاشت و نگهداری نهال‌ها تهیه کرده‌اند و عملیات گودبرداری و مقدمات کاشت آغاز شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از آغاز مقدمات تدوین بودجه ۱۴۰۳ در این سازمان خبر داد.
فرستاده ویژه آمریکا در امور آب و هوا امروز درحالی وارد پکن شد که قرار است مذاکرات «جدی و عمیق» وی با مقامات چینی از فردا دوشنبه آغاز شود.
علی مادرشاهی دستیار فوق تخصص جراحی عروق نیز گفت: پس از انجام مقدمات لازم در اورژانس و انتقال وی به اتاق جراحی، اقدامات حساس و پیچیده بیهوشی برای بیمار انجام شد و با دقت کامل برای حفظ عروق اصلی، عمل جراحی آغاز و با موفقیت به پایان رسید.
تیم مردان و زنان دوچرخه‌سواری ایران در مرحله مقدماتی ماده تیم اسپرینت مسابقات پیست قهرمانی آسیا 2023 مالزی در رده آخر قرار گرفتند و از صعود به فینال بازماندند.
مخبر معاون اول رئیس‌جمهور گفت: پول‌های بلوکه شده در برخی کشورها آزاد شده و مقدمات آزادسازی از برخی کشورها نیز آغاز شده است.
مقامات شهر ونیز ایتالیا، تحقیقات خود درباره دلیل تغییر رنگ آب کانال مشهور این شهر به سبز فسفری را آغاز کرده‌اند.
طبق مصوبه مجلس، سازمان اداری و استخدامی مکلف شد حداقل ۸ ماه قبل از آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس فهرست مشاغلی را که هم تراز مقامات تشخیص می‌دهد، برای استعفا اعلام کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع نشر کتاب در کشور را به‌رغم برخی زمینه‌های نامساعد، رو به پیشرفت خواندند و خاطرنشان کردند: عمده زمینه‌های نامساعد در زمینه نشر مربوط به گرانی کاغذ و در برخی موارد، نامرغوب بودن کاغذ است، البته وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر‌های خوبی درباره آغاز مقدمات تولید کاغذ مرغوب دادند
به گفته یکی از مقامات ارشد اندیشکده مطالعات بین‌المللی شانگهای، زمان مناسب برای آغاز مذاکرات صلح بین طرفین درگیر در اوکراین، احتمالا اواخر سال جاری فرا می‌رسد.
مقامات کانادایی اعلام کردند که امکان عرضه گوشت یخ زده گوساله این کشور در بازار عراق فراهم شده است.
مشفق در خصوص ساعت کاری بانک‌ها در سراسر کشور گفت: ساعت آغاز به کار بانک‌ها همچنان ۷ و ۳۰ دقیقه صبح است و کارمندان بانک‌ها برای انجام مقدمات شروع به کار، نیم ساعت زودتر حاضر خواهند بود تا از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح خدمات بانکی به مردم ارائه شود.
مقامات آمریکایی برآورد کرده‌اند که از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، بیش از ۱۰۰هزار نفر از نیروهای اوکراینی کشته شده‌اند.
سفرهای رسمی متقابل مقامات کره جنوبی و ژاپن پس از ۱۲ سال توقف از سر گرفته می‌شود.
مدیر کل آژانس بین‌المللی در آغاز نشست شورای حکام تأکید کرد درباره تسهیل همکاری‌های بیشتر بین تهران و آژانس و تسریع مسائل پادمانی باقی‌مانده با مقامات ارشد ایران دیدار و گفت‌وگو کرده است.
مقامات جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک همکاری و کنترل مسائل مرتبط با جنگ اوکراین می‌گویند که از آغاز تشدید تنش‌ها در دونباس، حدود ۴هزار و ۵۰۰ غیرنظامی کشته شده‌اند.
رقابت‌های تور جهانی تنیس با برگزاری راند نخست جدول مقدماتی و به میزبانی ایران آغاز شد.
مسابقات مقدماتی دو وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب با کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود.
مسابقات مقدماتی دو وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب با کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود.
از هفته‌ها پیش که بحث حضور پیکان در جام باشگاه‌های جهان جدی‌تر و پروسه فراهم آوردن مقدمات آن آغاز شد، یکی از اصلی‌ترین نام‌ها برای اضافه شدن به ترکیب این تیم، سید محمد موسوی بود.
مقامات قزاقستان اعلام کردند نخستین انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از تغییر قانون اساسی، ساعاتی پیش در تمام مناطق این کشور آغاز شده است.
مقامات اندونزی اعلام کردند به علت تنش و اختلاف بین سران گروه ۲۰ بر سر موضوعات مختلف، مراسم عکس دسته‌جمعی پیش از آغاز رسمی نشست لغو شده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خپارس در روزهای آینده بورس است.
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود. سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه‌ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ