مشفق در خصوص ساعت کاری بانک‌ها در سراسر کشور گفت: ساعت آغاز به کار بانک‌ها همچنان ۷ و ۳۰ دقیقه صبح است و کارمندان بانک‌ها برای انجام مقدمات شروع به کار، نیم ساعت زودتر حاضر خواهند بود تا از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح خدمات بانکی به مردم ارائه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا زنوزی در فاصله چند ساعت تا بازی تراکتور - پرسپولیس، جملات جالبی را برای افزایش روحیه بازیکنان تیمش به زبان آورد.
وقتی کلمه هیپنوتیزم را می‌شنوید، احتمالا تصویر یک فرد اسرارآمیز که مقابل چشمان فردی یک ساعت جیبی را به طرفین تکان می‌دهد در ذهن شما ظاهر می‌شود... همه ما حس کنجکاوی شدیدی نسبت به هیپنوتیزم داریم و بسیاری از ما از ته دلمان خواسته‌ایم که آن را امتحان کنیم یا در موردش مطالبی بخوانیم تا سر از کار این اسم عجیب و غریب درآوریم. اما اصلا هیپنوتیزم چیست؟ واقعا اثرات درمانی دارد؟ چقدر خطرناک است؟ پاسخ تمام این سؤالات را در زیر بخوانید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌ سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت دو مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
سال ١٣٢٤ که تهران در حال گسترش به سمت شمال شهر بود. برای ایجاد فضای تنفسی و ریه‌گذاری در شهر ٣٠ هکتار از اراضی تهران حد فاصل تپه‌های عباس‌آباد تا میدان ونک برای این کار در نظر گرفته شد و طراحی و ساخت آن هم به مهندس ساعی، پدر جنگلبانی ایران، سپرده شد.
بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی، ساعت کاری کارکنان ستادی دستگاه‌های دولتی به ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ تغییر کرده است. پیش از این ساعت کاری همه کارکنان دولت ۶ تا ۱۳ اعلام شده بود.
بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی، ساعت کاری کارکنان ستادی دستگاه‌های دولتی به ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ تغییر کرده است. پیش از این ساعت کاری همه کارکنان دولت ۶ تا ۱۳ اعلام شده بود.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
بر اساس مصوبه دولت ساعت کار تمام دستگاه‌‌‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌‌‌ها و به طور کلی همه نهادهای عمومی و مراکز کار و فعالیت به جز بخش خصوصی در فاصله نیمه خرداد تا نیمه شهریور ۶ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.
کاربری در این رابطه نوشت: تقریبا دو ماهه که ساعت ۵ صبح بیدار میشم و کار می‌کنم و هر بار تعجب می‌کنم که چرا باید ساعت پنج صبح گنجشکا بخونن و همه جا مثل سر ظهر روشن باشه.
همه ما اهمیت خواب را می‌دانیم، اما چقدر کافی است و چه زمانی باید بخوابیم. اگر پیرو قوانین هستید و می‌خواهید به هفت تا نه ساعت توصیه شده توسط متخصصان برای بزرگسالان زیر ۶۵ سال برسید باید زمان خواب خود را بر اساس ساعتی که باید از خواب بیدار شوید مهندسی معکوس کنید.
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: کار شوراها مشارکت دادن مردم برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور است. این مشارکت می‌تواند در همه حوزه‌های ورزشی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، همه افراد به‌ویژه مبتلایان به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان جزو گروه‌های حساس محسوب می‌شوند و باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد به‌طور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می‌دهند و سبب می‌شود نفس کشیدن تاحدی سخت‌تر از حالت طبیعی صورت بگیرد. کار کردن در باغچه، فعالیت شدید خارج از منزل مانند دویدن و ... از جمله این کارهاست.
طبق اعلام بانک مرکزی، بازار متشکل معاملات ارزی تا اطلاع ثانوی، همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۹ فعال است.
مربی تیم تکواندو فرمانیه گفت: هفته پایانی است و همه تیم ها مدعی، به همین دلیل کار برای همه تیم ها سخت است اما به کسب یکی از سکوهای قهرمانی این دوره از مسابقات امیدواریم.
عباس عبدی نوشت: اول خلق پول و نقدینگی، دوم قیمت‌گذاری با این دو اقدام می‌خواهند دو هدف متعارض را حل کنند. از یک طرف بودجه دولت را تامین کنند و از طرف دیگر رضایت مردم را جلب نمایند. کاری که شدنی نیست، زیرا این دو هدف به سرعت در تقابل با یکدیگر عمل می‌کنند. مثل دیگی که فشار از داخلش افزایش داده شود ولی دریچه تخلیه هم نداشته باشد. خلق پول و نقدینگی، یعنی پول برای دولت و تورم برای ملت. پس طبیعی است که همه کالا‌ها به نسبت‌هایی با افزایش قیمت روبرو شوند.
استاندار مرکزی گفت: کاهش ساعت کار ادارات استان تاکنون موجب صرفه‌جویی ۴۹ درصدی مصرف گاز شده و اگر مدیریت بهتری اعمال شود این مهم به ۷۰ تا ۸۰ درصد نیز می‌رسد و لذا مدیریت مورد توجه همه مدیران و دستگاه‌ها باشد.
سردار فدوی با اشاره به نقش قرب نوح نیروی دریایی سپاه پاسداران در حوزه بنادر کشور تأکید کرد: همه بنادر کشور یا توسط این نهاد ایجاد شده‌اند و یا توسط این قرارگاه بازسازی و تعمیر شده‌اند. سردار قاسمی توانمندی ساخت بسیاری از سکوهای نفتی، تونل‌ها، راه‌ها، پالایشگاه‌ها و توانمندی‌ انحصاری لایروبی در غرب آسیا در قرب نوح ایجاد کرد.
براین اساس، همه مدارس شهر تهران موظف به رعایت مصوبه استانداری تهران درخصوص ساعات کار مدارس هستند. طبق مصوبه مذکور، ساعت کار مدارس ابتدایی از٨:٣٠ صبح تا ١٢:٣٠ ظهر و ساعت آموزش مدارس متوسطه ٧:٣٠ صبح آغاز می‌شود.
فراری روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور از اولین شاسی‌بلند خود به نام «پروسانگ»، که ۱۲ سیلندر دارد با قیمت ۳۹۷ هزار دلار رونمایی کرد. مدیران ارشد فراری می‌گویند این خودرو چهار در و چهار صندلی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و آن را یک خودروی [اسپرت]همه کاره توصیف می‌کنند. تاکنون در حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده است.
علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران در این باره اظهار کرد: امسال با سال‌های قبل متفاوت است، به دلیل اینکه ۲ سال قبل مدارس حضوری نبوده و امسال شرایط متفاوت است. باید سازمان‌ها به هم کمک کنند تا بی نظمی‌ها به حداقل برسد و خدمات رسانی‌ها بیشتر شود.
زارع‌پور خاطرنشان کرد: برای تحقق کامل این طرح ملی، همه دستگاه‌های مرتبط باید پای کار بیایند. وزارت ارتباطات هم به عنوان متولی موضوع، هماهنگ‌کننده بین سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط، استانداران و فرمانداران در سراسر کشور خواهد بود.
زن خانه‌دار یک وظیفه معین ندارد بلکه مجموعه‌ای وظایف از مدیریت امور داخلی خانه تا برنامه‌ریزی‌های خانواده را بر عهده دارد. همه مشاغل ساعت کاری مشخصی دارند، اما زنان خانه‌دار تمام‌روز مشغول کار‌های خانه هستند.
عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صدا و سیما که در هفته جاری به سمت مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی فارس منصوب شده بود استعفا داد! خبر کوتاه بود اما رسانه ها را در نوردید! خبر استعفا علی عسگری صحت دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ