طبق مصوبه مجلس، سازمان اداری و استخدامی مکلف شد حداقل ۸ ماه قبل از آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس فهرست مشاغلی را که هم تراز مقامات تشخیص می‌دهد، برای استعفا اعلام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مدیریت فناوری پژوهشگاه نیرو گفت: با راه‌اندازی این سامانه، امکان رؤیت‌پذیری شبکه برق افزایش یافته و توانایی کنترل بهتر شبکه برای بهره بردار فراهم می شود.
یک رسانه آلمانی فاش کرد که در قرارداد خرید جدید دورتموند، فلیکس انمچا، بندی عجیب و غریب درباره شرایط استفاده او از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.
ابراهیم قنبری، اظهار داشت: امروز همزمان با اعلام آتش‌سوزی پست برق در پنج کیلومتری شهرستان آبادان، تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی اهواز به محل حادثه اعزام شدند.
طبق مصوبه مجلس، سازمان اداری و استخدامی مکلف شد حداقل ۸ ماه قبل از آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس فهرست مشاغلی را که هم تراز مقامات تشخیص می‌دهد، برای استعفا اعلام کند.
علی مطهری در مصاحبه ای به مناسبت سالروز شهادت پدرش با هم میهمن ضمن بیان برخی از جنبه های فکری شهید مطهری تصریح کرد: که ایشان درباره آینده روحانیت ایشان به شدت و سختی می‌گوید که روحانیون در جمهوری اسلامی نباید پست اجرایی و دولتی بگیرند.
روحانیت باید به جایگاه خود برگردد، اگر ایشان بود حتما این وضع روحانیت را نداشتیم. مسئله آزادی بیان هم همین است، فضای بسته‌ای داریم و قطعا ایشان به این فضا راضی نبود. نوع برخورد با منتقدان همین است، کسی انتقاد کند بازداشت و زندان می‌شود. ایشان به صراحت می‌گوید اگر جمهوری اسلامی بخواهد فضای خفقان ایجاد کند، شکست می‌خورد، این‌ها هست و چاپ شده. صدای ایشان موجود است. می‌گویند اگر نخواهد به عدالت اجتماعی اهمیت دهد، شکست می‌خورد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا پس از وقفه‌ای ۲۷ ماهه به دنبال تعلیق حساب کاربری‌اش در اینستاگرام پس از ماجرای یورش به کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱، فعالیت در این رسانه اجتماعی را با انتشار پیام‌هایی درباره کارت‌های دیجیتال ترامپ از سر گرفت.
سعید محمد نسبت به حضور جاسوس‌ها و نفوذی‌ها در پست‌های کلیدی هشدار داد.
شورای شهر تهران گفت: فرمانداری تهران به مصوبه شورای شهر رأی داد که مبنی بر آن شهرداری موظف است برای تمام پست‌های سازمانی از نیروهای داخلی استفاده کند.
اردبیل- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: ۴۳ درصد پست‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بلاتصدی است.
رحیمی‌جهان‌آبادی، درباره تغییر اتوبوسی مدیران پس از روی‌کارآمدن دولت جدید گفت: «مشکلی که وجود دارد، بحث رده‌بندی مدیران و تعریف جایگاه آنها‌ست؛ یعنی برخی مدیران ما آسانسوری بالا می‌آیند؛ یعنی در پایین‌ترین رده یک وزارتخانه قرار دارند، اما ناگهان معاون وزیر یا مدیر‌کل یا وزیر می‌شوند».
یکی از پست‌های حساس تیم ملی در تقابل با رقبا در پست هافبک دفاعی خواهد بود؛ جایی که کارلوس کی‌روش نفرات شاخصی در اختیار دارد.
سیامک نعمتی ابراز امیدواری کرد تیمش با آمادگی بیشتری به ادامه مسابقات وارد شود.
مدافع آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل استقلال نمایش خوبی داشته باشند.
عارف غلامی مدافع سرشناس باشگاه استقلال به فعالیت اخیرش در فضای مجازی برای حمایت از اعتراضات مردمی واکنش نشان داد
میزان بازدید از پیام‌ها و پست‌های تلگرام از 1.2 میلیارد بازدید در اواسط شهریور به 2.8 میلیارد بازدید در اواسط مهر رسیده است.
گزارش مرکز پژوهش بتا نشان می‌دهد از نیمه شهریور تا نیمه مهر ۱۴۰۱، بازدید ازپست‌های تلگرامی، رشدی بیش از ۲ برابر داشته است.
انتخاب سرپرست جدید برای کاروان بازی‌های آسیایی دوباره ضعف بزرگ ورزش کشور را عیان کرد؛ ضعفی که حکایت از محدود بودن مهره‌های کارآمد برای مسئولیت‌های بزرگ دارد.
همه محتویات صفحه سردار آزمون در اینستاگرام حتی آن دسته که ربطی به موضع‌گیری اخیرش نداشت، پس از انتقاد و حمایت از معترضان پاک شده است.
چند راه حل غیر مستقیم وجود دارد که بتوان بدون فالو کردن اکانت‌های خصوصی، پست‌های آن‌ها را مشاهده کرد. در این مطلب نحوه این کار را به شما آموزش می‌دهیم.
نخست وزیر جدید انگلیس اعضای کابینه خود را در حالی انتخاب کرده که برای نخستین بار در بین کرسی‌های اصلی وزارتی، مردی سفیدپوست دیده نمی‌شود.
نخست وزیر جدید انگلیس اعضای کابینه خود را در حالی انتخاب کرده که برای نخستین بار در بین کرسی‌های اصلی وزارتی، مردی سفیدپوست دیده نمی‌شود.
اخیرا پست‌های متعددی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که ادعا می‌کنند اینستاگرام مکان دقیق کاربران را با فالوورهایشان به اشتراک می‌گذارد. این پست ادعا می‌کند که اینستاگرام در هنگام برچسب گذاری یک مکان در پست یا استوری توسط کاربران آیفون، مکان دقیق آن‌ها را با فالوورهایشان به اشتراک می‌گذارد
اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌ها یا ریلز دیگران را از طریق یک کد QR به اشتراک بگذارند. تاکنون به اشتراک گذاری پست ها، فقط از طریق پیام‌های مستقیم یا URL امکان پذیر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ