مدیر کل آژانس بین‌المللی در آغاز نشست شورای حکام تأکید کرد درباره تسهیل همکاری‌های بیشتر بین تهران و آژانس و تسریع مسائل پادمانی باقی‌مانده با مقامات ارشد ایران دیدار و گفت‌وگو کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات آفریقای جنوبی، عصر امروز پنجشنبه ۱۹ مردادماه با «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفرهای منطقه‌ای خود و در راستای سیاست متوازن دولت سیزدهم به پاکستان سفر کرده و با مقامات این کشور دیدارهای مهمی داشته است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در دیدارهایی که با همتا و مقامات ارشد پاکستان خواهیم داشت، درباره موضوعات سیاسی، اقتصادی و مسائل مرزی و گردشگری گفتگو می‌کنیم.
پارلمان یمن دیدارهای مکرر و مشکوک سفیر آمریکا با فرماندهان نیروهای مزدور در اراضی اشغالی این کشور را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد: تلاش های قطر برای حل پرونده هسته ای ایران از طریق ارائه پیشنهادات و تسهیل دیدارها میان مقامات غربی و ایرانی در دوحه ادامه دارد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از ورود به ساختمان کنست رژیم صهیونیستی، نشست‌های فشرده‌ای را با برخی وزرا و مقامات امنیتی برگزار کرده است.
وزیر خارجه عراق که در انگلیس به سر می برد با مقامات این کشور دیدارهایی انجام داد و محورهای مهمی را مورد رایزنی قرار داد.
به رغم نداشتن روابط دیپلماتیک رسمی میان ایران و مصر و وجود دست‌اندازها در روابط این دو تمدن قدیمی، تماس و دیدارهایی در همین فضا میان مقامات ارشد دو کشور در جریان بوده است.
دیدار‌های دوجانبه با مقامات عربستانی و حضور و ایراد سخنرانی در نشست‌های بانک توسعه اسلامی از مهم‌ترین اهداف این سفر است.
مقامات اردنی همچنان به دیدارهای خود با مسئولان اداره اوقاف اسلامی قدس و تلاش برای جلوگیری از تشدید تنش و درگیری‌ها در مسجد الاقصی ادامه می دهند.
وزارت خارجه لبنان از دیدار وزیر مشاور در امور خارجه قطر با مقامات لبنانی و محور این دیدارها خبر داد.
به گفته مقامات پاکستانی، زمین لرزه خفیف ۳.۵ ریشتری استان بلوچستان پاکستان را لرزاند که بر اثر فروریختن خانه های با دیوارهای گلی، سه نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای روز چهارشنبه، سوم اسفند با مقامات عراقی در بغداد، با نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق دیدار و گفتگو کرد
منابع خبری اعلام کردند که مقامات نظامی ارشد عربستان سعودی با فرماندهان ارشد ارتش آمریکا دیدارهایی داشتند.
منافقین دیوارهای سفارت ایران در لندن را شعارباران کردند و پلیس لندن و مقامات وزارت خارجه این کشور هم کار خاصی برای حفاظت از سفارت ایران نکردند. همین اتفاق کافی بود تا موجی از اقدام متقابل در تهران شکل بگیرد و حالا دیوارهای سفارت انگلیس مملو از شعارنویسی است. شعارهایی که شاید توجیه سیاسی داشته باشد اما برای خیلی از مردم دیدن این صحنه‌ها خوشایند نیست و کسی هم آن را تایید نمی‌کند.
وزیر امور خارجه سه شنبه شب در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست «بغداد - ۲»، با نخست وزیر عراق و رییس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه سه شنبه شب در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست «بغداد - ۲»، با نخست وزیر عراق و رییس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.
به نظر می رسد سفر اخیر رئیس جمهور چین به عربستان سعودی و استقبال گرم مقامات عرب از وی تنها در حد دیدارهای روتین باقی نمانده و پیام هایی را برای واشنگتن مخابره کرده است.
وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود گزارشی از دیدار و گفتگوی روز گذشته خود با مقامات کشورها و سازمان های بین المللی در حاشیه نشست ٧٧ مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ارائه کرد.
آخرین تمرین شاگردان محمد ربیعی با حضور هواداران زن رفسنجانی در ورزشگاه شهدای مس برگزار شد.
به تازگی طرحی با عنوان «تنظیم بازار کالا‌های مشمول الزام عرضه در بورس‌های کالایی» در دستور کار مجلس است که انتقاد تند فعالان بازار سرمایه و کارشناسان اقتصادی را در بر داشته است. در این باره احمدزاد اصل در بخشی از گفتگو خود با بورس تابناک گفت: اگر بورس کالا زیر مجموعه وزارت صمت شود، فشار بر صنایع به شدت افزایش می‌یابد و بورس کالا را از حالت بورسی بودن خارج می‌کند و بسیاری از مشکلات نا مطلوب را گریبان گیر کشور خواهد کرد.
این افراد در دیدارهای فردی و جمعی خود با رهبری، متفاوت سخن گفته و با ارایه شعارها و وعده‌ها، مشکلات و نگرانی‌ها را پنهان می‌کردند و حتی از آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی می‌خواستند که از انتقال نظرات آنها به رهبری خودداری کند، چراکه خود به گونه‌ای دیگر به ایشان گزارش داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ