با اعلام فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال امید ایران با سرمربیگری علی صانعی تشکیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا دو هفته دیگر نام سرمربی آینده تیم ملی عربستان اعلام می‌شود، عربستان یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.
با اعلام فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال امید ایران با سرمربیگری علی صانعی تشکیل شد.
عضو کمیته استقلال درباره روند انتخاب سرمربی این تیم و تاخیری که برخلاف انتظار برای اعلام نام جانشین ساپینتو شکل گرفته، پاسخ داد.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
دو ستاره خارجی استقلال فعلا مشغول استراحت هستند و منتظرند تا سرمربی جدید آبی‌ها مشخص شود.
فدراسیون فوتبال در پایان مسابقات لیگ برتر نام سرمربی تیم امید را اعلام خواهد کرد.
در حالی که مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود در این هفته نام سرمربی جدید تیم امید اعلام می‌شود اما اختلاف نظرهایی برای انتخاب مربی بین حبیب کاشانی و امیر قلعه نویی وجود دارد.
روبرتو مارتینز، سرمربی جدید تیم ملی پرتغال، اعضای کادر فنی‌اش در این تیم را اعلام کرد که نام ریکاردو کاروالیو هم در آن به چشم می‌خورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه اسامی ۴۱ بازیکن را برای دیدار تدارکاتی با ایران و عراق اعلام کرد که در این لیست نام آرتم زیوبا مهاجم باتجربه روس‌ها دیده نمی‌شود.
نایب زئیس زنان خبر داد: تکلیف نیمکت تیم ملی زنان مشخص شده و به زودی تاریخ اردو اعلام می‌شود.
در موضوع انتخاب سرمربی برای تیم ملی، این رئیس فدراسیون فوتبال است که دست بالا را خواهد داشت و نظر نهایی را اعلام می‌کند.
قرار است مهدی تاج به زودی در نشست هیات رئیسه علاوه بر اعلام نام سرمربی تیم ملی ، نام سرمربی تیم امید را هم برای رای گیری اعضای هیات رئیسه اعلام کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال نام چند بازیکن را به باشگاه برای جذب آن‌ها اعلام کرده است.
در نشست بعدی هیات رئیسه به احتمال قوی نام سرمربی تیم امید هم مطرح می شود تا اعضای هیات رئیسه نظر خود را در مورد سرمربی برگزیده شده از سوی فدراسیون فوتبال اعلام کنند.
کارلوس کی‌روش همچنان گزینه تیم ملی است؛ آن هم در شرایطی که جمعه نام او به عنوان سرمربی جدید قطر اعلام شد.
امروز جمعه فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت قرارداد فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی را که در 31 دسامبر به پایان می رسد، تمدید نکند.
فدراسیون فوتبال فقط مبلغ قرارداد کی‌روش را تکذیب کرد اما هیچ توضیحی در مورد آینده کاری او نداد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد. در این فهرست چهره‌های جدیدی نیز به چشم می‌خورند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فهرست بازیکنان مدنظر خود برای برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اتریش را اعلام کرد که در آن نام شجاع خلیل‌زاده دیده می‌شود.
فردا لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، فهرست تیمش برای دو بازی پیش رو مقابل سوئیس و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام خواهد کرد و ممکن است نام سرخیو راموس نیز در آن باشد.
اولین لیست کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران در شرایطی اعلام شد که این مربی روی نام یک هافبک پرسپولیس و یک مدافع استقلال خط قرمز کشیده است.
با توجه به اعلام رضایت یحیی گل محمدی برای جدایی شرزود تمیروف، با نظر سرمربی سرخپوشان این تیم به زودی مذاکره با یک گزینه دیگر را در دستور کار قرار خواهد داد.
سرمربی تیم نساجی مازندران اعلام کرد که جذب سه بازیکن از پرسپولیس ارتباط خاصی به حضور او نداشته و بازیکنان جدید، نساجی را به خاطر نام بزرگش انتخاب کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ