کارلوس کی‌روش همچنان گزینه تیم ملی است؛ آن هم در شرایطی که جمعه نام او به عنوان سرمربی جدید قطر اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که تب نقل و انتقالات کمی فروکش کرده بود، مدیران پرسپولیس و تراکتور دو انتقال بزرگ را تائید کردند.
بعد از 24 ساعت، باشگاه پرسپولیس شایعه انتقال یاسین سلمانی به این تیم را تأیید کرد.
بعد از 24 ساعت، باشگاه پرسپولیس شایعه انتقال یاسین سلمانی به این تیم را تائید کرد.
امارات، اردن و رژیم صهیونیستی در مورد پروژه‌های آب و انتقال انرژی گفتگو می‌کنند.
کانال پلاس فرانسه و نشریه آاس اسپانیا امروز خبر از چراغ سبز کیلیان امباپه برای تمدید با پی اس جی دادند!
بنجامین مندی خانه 6 میلیون یورویی را برای فروش گذاشته و به دنبال 12 میلیون یورو حقوق معوقه از منچسترسیتی است تا از ورشکستگی جلوگیری کند.
مذاکره نساجی با بازیکن خارجی سابق استقلال
مرد یونانی برای تکمیل ترکیب مورد نظرش در صدد جذب یک مهاجم خارجی است.
علی خطیر از پاسخ صریح به سوال پیرامون خرید بازیکن خارجی طفره رفت.
اگرچه مدیران استقلال با سامان قدوس مذاکراتی برای حضور در ایران داشتند، اما این انتقال صورت نخواهد گرفت.
مدیران منچستریونایتد در حال مذاکره با آدیداس برای برگرداندن میسون گرینوود، ستاره جنجالی، به این تیم هستند.
مدافع تاجیکستانی پرسپوليس در آستانه انتقال از این تیم به مقصد جدید قرار دارد.
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد پس از رد اولین پیشنهاد باشگاه میلان به پورتو برای جذب طارمی، مذاکرات دو باشگاه تازه در آغاز راه قرار دارد.
کاپیتان فصل گذشته استقلال برای تعیین تکلیف قرارداد خود با مسئولان باشگاه استقلال دیدار کرد.
رئیس مرسدس بنز در مورد مذاکره با لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره جهان بر سر قرارداد جدید با این تیم صحبت کرده است.
عبدی نوشت: ایران و عربستان در پکن پذیرفتند که به توافقنامه دو کشور در سال ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰ یعنی دوره اصلاحات برگردند، حالا آموزش مذاکره؛ آن هم زیر سایه چین را می‌دهند.
عبدی نوشت: ایران و عربستان در پکن پذیرفتند که به توافقنامه دو کشور در سال ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰ یعنی دوره اصلاحات برگردند، حالا آموزش مذاکره؛ آن هم زیر سایه چین را می‌دهند.
وزیر راه و شهرسازی در سفر رسمی خود به دوحه و مذاکره با وزیر حمل‌ونقل قطر، انعقاد یادداشت تفاهم همکاری‌های جامع حمل ونقلی بین دو کشور را در دستور کار دارد.
سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران در دوره احمدی نژاد می گوید: ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که آماده مذاکره است، شروطی را تعیین کرد که شامل حل و فصل روابط با دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و لغو ممنوعیت فروش تسلیحات پیشرفته به عربستان سعودی به طور کلی و هواپیما‌های اف-۳۵ به طور خاص است که این شرط ممکن است دشوار و شاید غیر ممکن باشد. به نوشته این روزنامه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به هیچ گونه پیشرفتی در حل و فصل مناقشه اسرائیل و فلسطین متعهد نشده، اما تأکید کرده است که کرانه باختری را در دوره نخست‌وزیری خود الحاق نخواهد کرد.
دیپلمات پیشین کشورمان در پاسخ به مجری شبکه سی ان ان که از وی پرسید بسیاری معتقدند در هیچ زمینه‌ای از جمله احیای برجام نباید با ایران مذاکره کرد با اشاره به تجربه مذاکرات هسته‌ای در دوره باراک اوباما گفت: گفت‌وگو با ایران لازم است.
فیاض زاهد نوشت: دعوت به آرامش، گفتگو، اصلاح، مذاکره، منطق... سخت شده است. سخت نه؛ به اتمام رسیده است. این بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات روانی و سیاسی کشور است.
روزنامه کیهان مدعی شد: برخی حامیان سیاسی روحانی تصریح کرده‌اند روحانی حتی در دوره ترامپ، هرکاری که می‌توانست انجام داد و تشنج و بی‌ثباتی در کشور درست کرد تا بتواند (به هر قیمت) با آمریکا مذاکره کند.
همزمان با ارائه پیشنهاداتی از طرف مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای جمع‌بندی مذاکرات رفع‌تحریم‌ها، آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ملت ایران اعمال کرد که با پاسخ قاطع تهران مواجه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ