در نشست بعدی هیات رئیسه به احتمال قوی نام سرمربی تیم امید هم مطرح می شود تا اعضای هیات رئیسه نظر خود را در مورد سرمربی برگزیده شده از سوی فدراسیون فوتبال اعلام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع محلی از آغاز گفتگوها برای تثبیت آتش بس در اردوگاه عین الحلوه خبر می‌دهند، آتش بسی که صبح امروز دوشنبه از سوی عناصر مسلح نقض شده بود.
هند روز گذشته جدیدترین عملیات خود را به سوی ماه آغاز کرد.
مدیرکل اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش حداکثری ما این است به گونه‌ای عمل کنیم تا انتخابات فدراسیون رشته‌هایی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند، تا پیش از آغاز این رقابت‌ها برگزار کنیم.
سایت گل و RMC مدعی شدند باشگاه پاری سن ژرمن بعد از به نتیجه نرسیدن مذاکرات‌شان با یولیان ناگلزمان مذاکره با میکل آرتتا سرمربی آرسنال را آغاز کرده‌اند.
در فاصله ۵ روز از پایان رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، مرحله نخست مسابقات تکواندو گرندپری رم جمعه هفته جاری آغاز می‌شود.
مرحله نخست رقابت‌های تکواندو گرندپری در سال 2023 از جمعه هفته جاری به میزبانی ایتالیا در شهر رم و با حضور 12 تکواندوکار از کشورمان آغاز می‌شود.
وزیر نفت تأکید کرد: تولید نفت کشور از آغاز فعالیت دولت سیزدهم طی ۲۰ ماه به بیش از ۳ میلیون بشکه و تولید گاز خام به بیش از یک میلیارد مترمکعب رسیده است.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون آغاز می‌شود تا هشت تیم مدعی در جدال با یکدیگر برای کسب جام سی‌وششم تلاش کنند.
فرمانده کل سپاه گفت: از آن روز که انقلاب ما شکل گرفت و حاکمیت اسلام آغاز شد تا امروز، دنیای سلطه و نظام استکباری تمام تلاش خود را برای بازگشت و رجعت به تاریخ کشورمان قرار داده است.
سال ۲۰۲۰، آژانس فضایی امارات متحده عربی اولین ماموریت فضایی خود برای رسیدن به مریخ را در حالی آغاز کرد که هنوز حتی یک دهه هم از راه‌اندازی این پروژه نمی‌گذشت. اما آن‌ها چطور موفق به انجام این کار شدند؟
فرماندار استان پسکوف در روسیه در یک افشاگری، گفت که پهپادهای ناتو پیش از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین، قصد عبور از این منطقه را داشته‌اند.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تلاش ما این است ریل‌گذاری خوبی که در هندبال زنان آغاز شده، ادامه داشته باشد.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان از آغاز تلاش‌ها برای دستگیری تروریست‌های موتور سوار در ایذه خبر داد.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان از آغاز تلاش‌ها برای دستگیری تروریستی های موتور سوار در ایذه خبر داد.
مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در حالی از روز جمعه آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در تلاش برای کسب سکوی نخست است تا ضمن تکرار عنوان قهرمانی، سهمیه پارالمپیک را هم از آن خود کند.
مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در حالی از روز جمعه آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در تلاش برای کسب سکوی نخست است تا ضمن تکرار عنوان قهرمانی، سهمیه پارالمپیک را هم از آن خود کند.
روزنامه اوجوگو پرتغال نوشت که مدیران پورتو تلاش خود را برای تمدید قرارداد طارمی آغاز کرده‌اند.
رئیس عدلیه گفت: در قضایای اخیر تلاش شد افراد و عناصر کم گناه و نادم و پشیمان با لحاظ ترتیبات قانونی، زودتر آزاد شوند.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی به مناسبت آغاز هفته فراجا، گفت: اقتدار توأم با رأفت و مهربانی پلیس و تلاش بی وقفه در جهت برقراری آسایش و امنیت در کشور بر کسی پوشیده نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز سال تحصیلی در شهرهای بزرگ همراه با ترافیک است، شهرداری و راهنمایی و رانندگی تلاش کنند شرایط خوبی برای عبور و مرور شهروندان فراهم شود.
پنجمین اجلاس وزرای ورزش و جوانان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با شعار «توسعه جوانان و ورزش برای ساختن امتی متحد» در شهر «جده» عربستان آغاز شد.
بسکتبالیست‌های جوان آسیا در حالی از فردا رقابت با یکدیگر و به منظور کسب سهمیه جهانی را آغاز می‌کنند که مدافعان قهرمانی و نایب قهرمانی این رقابت، غایب بزرگ میان آنها به حساب می‌آیند.
شاید بدبین‌ترین هوادار لورکوزن هم تصور نمی‌کرد این فصل با سه باخت متوالی آغاز شود.
مدیران ناپولی مذاکراتی را برای جذب کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، آغاز کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ