در این آزمایش، گرگ‌ها به صدای افراد غریبه هیچ واکنشی نشان ندادند، اما صدای نگهبانان باعث جلب‌توجه آن‌‎ها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک جامعه شناس به اهمیت چگونگی انتقاد و مطالبه گری و لزوم توجه به موازین قانونی اشاره کرد.
کارشناسان زمین سنجی می‌گویند مطالعه ژئوئید به دانشمندان کمک می‌کند تا میزان از دست دادن یخ در مناطق قطبی که در نتیجه تغییرات آب و هوایی رخ داده را مورد اندازه گیری قرار داده تا بهتر متوجه شوند زمانی که سیاره ما به یک سیب زمینی پخته تبدیل می‌شود چه اتفاقی رخ می‌دهد.
در یک نظرسنجی در خرداد ماه از ۹۹۲ نفر بی‌حجاب در شهر تهران، ۶۸.۸ درصد از این جمعیت، دلیل وضع پوشش خود را تمایل به تجربه جدید دانسته‌اند. ۲۳.۶ درصد هم گفته‌اند نظری ندارند.
جاده چالوس دارای ۲۰۶ «نقطه پرخطر» به لحاظ استعداد بالای بروز حوادث طبیعی است؛ به‌طوری‌که در هر کیلومتر از این مسیر، ۳۳/ ۱موقعیت ریزش سنگ و بروز سیل، شناسایی شده است. با وجود این «ریسک بالای تردد در محور چالوس»، سال۹۸ یک تیم مطالعه فنی از دولت، با تشخیص «خوردگی، نم‌زدگی و تخریب ۴۵درصد از پل‌های مسیر» و اعلام آدرس پهنه‌های در خطر ریزش دیواره‌کوه، «شرط ادامه استفاده از جاده را به انجام دو عملیات منوط می‌کند.» آیا باران سنگ در حال‌حاضر و تلفات انسانی به معنای نتیجه منفی عملیات است یا بیانگر عدم انجام عملیات؟
نتیجه مطالعه گروهی از متخصصان انگلیسی نشان می‌دهد: نزدیکان افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، ممکن است آگاهانه یا ناآگاهانه این روند را مختل کنند.
مهدی عبدی یک نیمه در زمین حضور داشت و در دقایق پایانی نیمه دوم جای خود را به گئورگی گولسیانی داد.
دانشمندان گزارش دادند که درست مانند انسان‌ها، میمون‌ها نیز قادر به مشورت پیچیده و تصمیم‌گیری دقیق هستند. به طور خاص، برای اولین بار، این مطالعه نشان می‌دهد که میمون‌ها می‌توانند عمیقاً در مورد یک مشکل فکر کنند و عوامل مختلفی مانند هزینه‌ها، پیامد‌ها و محدودیت‌ها را در نظر بگیرند و در نهایت به یک نتیجه مطلوب برسند.
در سال ۲۰۲۱ میلادی نتیجه یک مطالعه بزرگ انجام شده توسط دانشگاه جان هاپکینز در ایالات متحده نشان داد که در سن ۶۰ سالگی تغییر رژیم غذایی "متوسط" سرشار از غذا‌های فرآوری شده و گوشت قرمز به رژیم غذایی سالم سرشار از غلات، حبوبات و آجیل می‌تواند تقریبا یک دهه به طول عمر فرد بیافزاید.
محققان به این نتیجه رسیدند که روغن و عصاره زوفا پتانسیل انهدام سلول‌های سرطانی دهانه رحم را در اختیار دارد. با این حال مطالعه مذکور در شرایط آزمایشگاهی انجام شده بود و نمونه‌های انسانی در نتایج آن دخیل نبودند...
یک مطالعه منتشر شده در نشریه «شیمی غذا و کشاورزی» توسط جامعه شیمی آمریکا (ACS) کشف کرده است که دو قارچ‌کُش (fungicides) مورد استفاده گسترده برای پرورش توت فرنگی می‌توانند بر مکانیزم‌های سلولی تاثیر بگذارند و در نتیجه موجب کاهش طعم و مزه و ارزش غذایی توت فرنگی بشوند.
کمپر توضیح می‌دهد: «افرادی که می‌خواهند رفتار کوسه‌ها را مطالعه کنند، باید شجاعت این را داشته باشند که از نزدیک با این ماهی‌های شکارچی آشنا شوند. در نتیجه، بسیاری از غواصان کوسه به دنبال برخورد نزدیک تری با کوسه‌ها هستند تا اینکه آن‌ها را از پشت میله‌های فولادی ضخیم مشاهده کنند. آن‌ها می‌خواهند درباره حیوانی که اغلب برداشت‌های غلطی از رفتارشان شده است و تعداد کمی از افراد در مورد آن‌ها چیزی می‌دانند، بیشتر بیاموزند.»
منادی سفیدان تصریح کرد: کمیسیون آموزش هفته آینده نشست دیگری با حضور دستگاه‌های امنیتی برگزار خواهد کرد تا مشخص شود که عامل پشت پرده این ماجرا چه کسانی هستند؛ برداشت‌ها حاکی از این است که دشمن پشت این حرکت است.
براساس نتیجه یک مطالعه تازه بر روی بیش از ۱۹۷ هزار نفر در بریتانیا که بیش از نیمی از آنان زن بودند خوردن زیاد مواد غذایی فوق فرآوری شده خطر ابتلا به سرطان و مرگ ناشی از سرطان به ویژه سرطان تخمدان را افزایش می‌دهند.
نتیجه مطالعه هاروارد در مورد رشد بزرگسالان همبستگی قوی بین روابط عمیق و احساس خوشبختی را نشان می‌دهد. پرسش این است که یک فرد چگونه آن روابط عمیق را پرورش می‌دهد؟
نقش جمهوری خواهان کنگره به طور کلی در سناریوی بهبودی کلیدی است. دولت بایدن می‌تواند به بازگشت‌های سیاسی موفق «بیل کلینتون» و «باراک اوباما» که به وضوح با میانجی‌گری حزب جمهوری خواه صورت گرفت نگاه کند. بر اساس شواهد به خصوص در مورد کوین مک کارتی ممکن است تاریخ تکرار شود.
این تیم نتیجه گرفتند: «داده‌های قطعی از اولین مطالعه این دستگاه بر روی انسان نشان می‌دهد که امکان ثبت سیگنال‌های عصبی از طریق یک رگ خونی وجود دارد و مشخصات ایمنی مطلوب می‌تواند امکان ترجمه سریع‌تر و گسترده‌تر دستگاه BCI را برای افراد معلول به همراه داشته باشد.»
عباس عبدی نوشت: اگر مسائل اقتصادی حل نشود، این وضع ادامه خواهد یافت چه معتقد به ریشه داخلی یا خارجی باشیم، نتیجه فرقی نمی‌کند، چون بهبود وضع اقتصادی یک خواست و مطالبه مشروع است، مطالبه‌ای که ظاهرا با آتش زدن سطل زباله حل نمی‌شود .
در این مطالعه تحقیقی از کلاس نسبتاً جدیدی از مواد فوق نازک به نام «نیمه رسانا‌های دوبعدی» استفاده شد و نتیجه این کار اثبات مفهوم برای یک طیف سنج است که می‌تواند به راحتی در تعدادی از فناوری‌ها مانند پلتفرم‌های بازرسی کیفیت، حسگر‌های امنیتی، آنالیزور‌های زیست پزشکی (بیومدیکال) و تلسکوپ‌های فضایی ادغام شود.
نتیجه یک مطالعه تازه نشان می‌دهد که اگر بیش از ۲۰ درصد کالری دریافتی روزانه شما را مواد غذایی فوق فرآوری شده تشکیل می‌دهند خطر ابتلای تان به زوال شناختی افزایش خواهد یافت.
نتایج دو مطالعه تازه صورت گرفته می‌تواند توصیه‌های مربوط به فعالیت بدنی به عنوان داروی پیشگیرانه را تغییر دهد. نتیجه مطالعه تازه صورت گرفته توسط دکتر «متیو احمدی» نشان می‌دهد که دست کم ۲۰ دقیقه در هفته فعالیت بدنی شدید «واقعی» باعث کاهش سطوح مرگ و میر می‌شود
یک مدل ریاضی کشور برنده جام جهانی فوتبال را پیش بینی کرده است. طبق این مدل در مرحله نهایی برزیل بلژیک را شکست می دهد و برنده جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خواهد بود.
افسردگی و گیاه‌خواری ممکن است هر دو نتیجه یک عامل سوم باشند، نه اینکه یکی از آن‌ها مستقیماً عامل دیگری باشد. این عامل ممکن است تعدادی از ویژگی‌ها یا تجربیاتی باشد که هم با افسردگی و هم با گیاه‌خواری مرتبط است. برای مثال، زنان بیشتر از مردان گیاه‌خوار می‌شوند و افسردگی را نیز بیشتر تجربه می‌کنند. با این حال، این مطالعه جدید، جنسیت را در نظر گرفت و این عامل را رد کرد.
نتایج چندین مطالعه نشان می‌دهند که بیماری لثه متوسط یا شدید به طور قابل توجهی با زوال عقل مرتبط است. برای مثال، نتیجه یک مطالعه نشان داد که ابتلا به بیماری مزمن لثه به مدت ده سال یا بیش‌تر با خطر ابتلا به آلزایمر ۷۰ درصد بیشتر از افراد بدون آن مرتبط است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی بعد از اردوی موفقیت‌آمیز در اتریش پیام دیگری خطاب به ملی‌پوشان صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ