نتیجه مطالعه هاروارد در مورد رشد بزرگسالان همبستگی قوی بین روابط عمیق و احساس خوشبختی را نشان می‌دهد. پرسش این است که یک فرد چگونه آن روابط عمیق را پرورش می‌دهد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حفاری در منطقه «آهق» سازند مراغه که در مجاورت روستایی به همین نام قرار دارد، چندی قبل برای اولین‌بار کلید خورد و اکنون دیرینه‌شناسان و پژوهشگران به یک لایه فسیلی حاوی زرافه، کرگدن و فسیل‌های چندین گونه دیگر در این سایت دست یافته‌اند.
حمام جایی است که معمولا آن را با تمیزی مرتبط می‌دانیم. مطمئناً اگر قارچ و کپک در حمامتان کشف کنید متعجب و ناراحت و پریشان می‌شوید. قابل‌درک است که بخواهید این کپک‌ها را فوراً از بین ببرید؛ اما لازم است پیش از آن چیز‌هایی را بدانید. ضمناً کپک در قسمت‌های مختلف حمام به یک شیوه پاک‌سازی نمی‌شود و همچنین استفاده از برخی از مواد و محصولات از بین برنده‌ی قارچ و کپک در واقع می‌تواند شرایط را بدتر کند.
به گفته محققان دانشگاه کلمبیا یک ماده مغذی رایج که درمواد غذایی روزمره یافت می شود ممکن است کلید زندگی طولانی مدت و سالم باشد.
در حالت ایده‌آل، بسته به اینکه بدن شما غذا را چگونه تحمل می‌کند، باید حدود یک تا ۴ ساعت قبل از تمرین به بدن خود سوخت‌رسانی کنید. امتحان کنید و ببینید چه بازه زمانی برای بدن شما بهتر عمل می‌کند. اگر شما برای مسابقات ورزش می‌کنید، باید این موضوع را در طول روز‌های تمرین خود کشف کنید و نه در روز مسابقه.
بهار امسال وقتی فردی به نام رومان نوواک در جستجوی قارچ در جمهوری چک، در دل طبیعت مشغول گشت و گذار بود، به چیزی به مراتب مهم‌تر از قارچ برخورد: یک تکه فلز که از خاک بیرون زده بود. آقای نوواک آن را از خاک بیرون کشید و متوجه شد که تیغه یک شمشیر است. او شروع به کندن زمین کرد و نه تنها به یک شمشیر رسید بلکه یک تبر برنزی هم پیدا کرد.
شریعتمداری درباره لایحه عفاف و حجاب در کیهان نوشت: به شاه بیت! ماده یک این لایحه نظری بیندازید! چه می‌بینید؟! مطابق این ماده، نیروی انتظامی در صورت مشاهده جرم مشهود کشف حجاب، حق کمترین برخورد و ممانعتی ندارد! خُب، باید چه کند؟ باید برای کشف‌حجاب‌کننده پیامک بفرستد و به او تذکر بدهد!
خلاء کاملاً خالی نیست. این به دلیل نظریه‌ای در فیزیک کوانتومی به نام «اصل عدم قطعیت هایزنبرگ» است. این اصل بیان می‌کند که غیرممکن است که هم‌زمان سرعت و مکان هر ذره‌ای را با دقت یا قطعیت دلخواه معین کنید - هر چقدر در مورد یک مقدار با دقت زیاد بدانید، دیگری را با دقت کمتری خواهید دانست.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
دانشمندان می‌گویند فوران‌های آتشفشانی بازالتی که یک میلیون سال طول کشید و باعث رخداد انقراضی «مرگ بزرگ» شد در اصل از کوه‌های سیبری سرچشمه گرفت است، اما فوران‌هایی که انقراض دسته‌جمعی دوم پرمین را سبب شد از محلی به نام «امیشان» در جنوب غربی چین نشأت گرفته است.
سعیدی گفت: برخی افراد کماکان نظرات خودشان را می‌دهند، اما آنچه که مهم است نظرات کلی نظام است و من امیدوارم چنین نحله‌های فکری تاثیری در رویکرد اصلی‌نظام در بحث فلسفه حجاب نداشته باشند و به اعتقاد من حتما باید یک تفکیکی بین حجاب و عفاف قائل باشیم چراکه این دو مقوله‌های متفاوتی هستند، زیرا بانوی ایرانی فارغ از بحث پوششی که دارد، حیا و عفتش زبانزد همه جهان است لذا فکر می‌کنم در این راستا حجاب معنی‌اش عفاف نیست.
مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید درخشش محمد عمری این نوید را می‌‌دهد که فوتبال ایران بعد از سال‌ها یک پدیده کشف کرده است.
دانشمندان می‌گویند تلسکوپ‌های مدرن می‌توانند «امضای زیستی»، اتمسفر در جهان‌های دور با گاز‌های ساطع شده از موجودات زنده، مانند اکسیژن را شناسایی کنند. دکتر امیلی میچل، از دانشگاه کمبریج، گفت: «ما در حال حاضر فقط یک امضای زیستی روی زمین داریم، اما در ده تا ۲۰ سال آینده ممکن است هزاران امضای زیستی شناسایی کنیم.»
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
محققان دانشگاه فلوریدا، پروتئینی به نام p ۳۲ را کشف کرده اند که نقش کلیدی در فرایند تکثیر HIV در سلول‌های ایمنی بدن انسان ایفا می‌کند؛ این یافته ها، بینش‌های جدیدی را درباره چگونگی تکثیر و انتشار نسخه‌های جدید ویروس، ارائه می‌دهد که در نهایت می‌تواند منجر به درمان HIV و در نتیجه ایدز شود.
چربی موجود در شکلات تقریبا به محض تماس با زبان با یک عملکرد کلیدی به ایفای نقش می‌پردازد آن چه کارشناسان آن را «احساس شکلات» می‌نامند.
بخشی از این آثارِ تازه کشف‌شده، بقایای چاه‌هایی است که در دوره‌های مختلف برای تامین آب ساکنان منطقه مورد استفاده بوده‌اند. اما به گفتۀ ادارۀ حفاظت از آثار تاریخی ایالت باواریا (BlfD)، یکی از این چاه‌ها به کلی با بقیه متفاوت است.
دانشمندان مولکولی کلیدی در پیشرفت پارکینسون را شناسایی کردند و این کشف می‌تواند بلافاصله به فرصت‌های جدیدی برای توسعه دارو منجر شود.
همان‌طور که در فیلم‌های علمی-تخیلی مثل «بازگشت به آینده»، «دانی دارکو» و «ترمیناتور» دیده‌اید، سفر در زمان مشکلات زیادی برای قوانین بنیادین جهان به وجود می‌آورد: به گذشته برگردید و کاری کنید که والدین‌تان با هم ملاقات نکنند، در این صورت چگونه ممکن است وجود داشته باشید که اصلا بتوانید به گذشته سفر کنید؟ این مسئله به «پارادوکس پدربزرگ» معروف است.
مهرماه ۹۸ زنی با مراجعه به پلیس از کشف جسد مادرش در خانه خبر داد. وقتی مأموران به خانه پیرزن رفتند، دخترش درباره این حادثه گفت: مادرم در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد و به خاطر آسایش او تصمیم گرفتیم برایش پرستار بگیریم. از یک سال قبل تا کنون هم زنی به‌عنوان پرستار در خانه مادرم کار می‌کرد. اما از صبح خبری از مادرم نبود، نگران شدم و به خانه‌اش رفتم، اما هرچه زنگ زدم در را باز نکرد با کلید یدک در را باز کردم و دیدم مادرم نیمه جان و کبود روی زمین افتاده است.
دانشمندان می‌گویند اقیانوس زیرسطحی یکی از قمر‌های زحل به احتمال زیاد سرشار از فسفر است که یک جزء کلیدی برای حیات محسوب می‌شود.
یک شکاف در اپ اندروید تیک تاک کشف و ترمیم شد که به هکرها اجازه دسترسی به هر حساب کاربری که روی لینکی حاوی بدافزار کلیک کنند، می داد.
نیک لانگریج دیرینه شناس جانوری از دانشگاه بث انگلستان در توصیف این مارمولک دوران کرتاسه می‌گوید: یک اژد‌های کومودو را تصور کنید که با کوسه سفید بزرگ، دایناسور تی‌رکس و نهنگ قاتل ترکیب شده باشد.
اگر امروز یک فسیل کشف کنید هر DNA دایناسور درون آن مدت‌هاست که از هم پاشیده شده است. این بدان معناست که تا آنجایی که دانشمندان می‌دانند و حتی با استفاده از بهترین فناوری موجود امروز نمی‌توان یک دایناسور را از DNA آن ساخت.
دانشمندان ژاپنی نمونه‌های کمیاب جمع آوری شده در یک ماموریت فضاییی ژاپنی را که شش سال طول کشید، تجزیه و تحلیل کردند و به این نتیجه رسیدند که مقادیری از آب‌ها ممکن است توسط سیارک‌هایی از دورترین نقاط منظومه شمسی به زمین رسیده باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ