محققان به این نتیجه رسیدند که روغن و عصاره زوفا پتانسیل انهدام سلول‌های سرطانی دهانه رحم را در اختیار دارد. با این حال مطالعه مذکور در شرایط آزمایشگاهی انجام شده بود و نمونه‌های انسانی در نتایج آن دخیل نبودند...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار دوستانه لیورپول و لسترسیتی، دروازه‌بان لستر با حرکتی خارق‌العاده مانع از این شد که دومینیک سوبوسلای، خرید بزرگ لیورپولی‌ها، اولین گلش برای این تیم را به ثمر برساند.
جانفرانکو زولا، ستاره سابق چلسی ادعای بزرگ درباره رومن آبراموویچ، مالک سابق باشگاه لیگ برتری را تایید کرد.
کورت زوما، مدافع وستهام، پس از پخش ویدئویی از لگد زدن و سیلی زدن به گربه‌اش، می‌گوید که شرایط سختی را سپری کرده است.
جان فرانکو زولا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و چلسی، بعد از تحقیر رئال در اتحاد از آنچلوتی دفاع کرد.
دستکش‌های دینو زوف، اسطوره فوتبال ایتالیا، که متعلق به قهرمانی این تیم در جام جهانی 1982 بود از موزه‌ای در رم به سرقت رفت.
زویا پیرزاد یکی از نویسندگان معاصر توانای ایرانی است که توانست با نوشتن رمان «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم» به شهرت و محبوبیت برسد.
این سندرم توسط همان ویروسی ایجاد می‌شود که ابتلا به آبله مرغان را نیز رقم می‌زند. پس از برطرف شدن آبله مرغان، ویروس همچنان در اعصاب ما به زندگی خود ادامه می‌دهد. سال‌ها بعد، ممکن است مجدد فعال شده و بر اعصاب صورت تاثیر بگذارد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با کلاه قرمز رنگ و گارد ویژه در تمرین امروز حضور یافت تا شایعه درباره بازی کردنش قوت بگیرد.
پس از منتشر شدن ویدیوی گربه آزاری کورت زوما، این مدافع فرانسوی پس از یکسال در مصاحبه تلویزیونی به طور رسمی اقدام به عذرخواهی کرده است.
شرکت زوا از تولید نسل دوم تاکسی‌های عمودپرواز خود به نام زد ۲ خبر داده که با سرعت ۲۵۷ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ