عضو شورای شهر تهران گفت: از عملکرد خودمان رضایت بالایی نداریم و احساس می‌کنم باید تلاش بیشتری انجام می‌دادیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شبی که ملی پوشان ایرانی نمایش خوبی در یکی از حساس ترین مسابقات باشگاهی اروپا داشتند این آاک و دو لژیونر ایرانی بودند که به مرحله بعدی رفتند.
ایران در سال ۲۰۲۱ و با کسب نمره ۴۱۳ و کاهش ۱۵ نمره‌ای نسبت به سال ۲۰۱۶ به شرایط خود در آزمون پرلز سال ۲۰۰۱ تنزل پیدا کرد. این نمره در چهار مقیاس عملکردی خواندن (پایین- نمره ۴۰۰؛ متوسط- نمره ۴۷۵؛ بالا- نمره ۵۵۰ و پیشرفته- نمره ۶۲۵) به دست آمد که در مقایسه با کشور سنگاپور به عنوان دارنده بالاترین نمره عملکردی، کاهش عملکردی ۱۷۴ نمره‌ای و در مقایسه با سال ۲۰۱۶ ایران، کاهش ۱۵ نمره‌ای را نشان داده است.
روزنامه‌های ایتالیا از عملکرد استفانو پیولی، مربی میلان در یورو دربی ناراضی بودند و از او و تیمش به دنبال باخت دو بر صفر مقابل اینتر انتقاد کردند.
شاگردان محمد ربیعی در فصل جاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، عملکردی فوق‌العاده و خیره‌کننده در فاز دفاعی داشته‌اند.
مسعود میرکاظمی از شهریور سال ۱۴۰۰ سکاندار سازمان برنامه و بودجه بود. در واقع او حدودا یک ‌سال و نیم این مسوولیت را بر عهده داشت. بررسی کارنامه او در این زمان نشان‌دهنده این است که عملکرد قابل‌قبولی داشته و می‌تواند نمره ‌قبولی دریافت کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مجلس یازدهم جنبه‌های مثبتی داشته مانند پرانرژی بودن و فعال برخورد کردن با مسائل و موضوعات؛ در مقابل نقاط ضعفی هم داشته که با همان نقطه قوت بی‌ارتباط نیست. از این جهت که خیلی به تجربه توجه نمی‌شود و گاهی موضوعاتی در مجلس مطرح می‌شود که باعث آسیب به‌ کشور می‌شود.
شاید بتوان گفت مهم‌ترین دلیل رسیدن فولاد به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد دفاعی فوق العاده این تیم بوده است.
استاندار تهران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی تهران بزرگ گفت: آرامش امروز ما نشان از نمره قبولی فراجا در عملکرد است.
در حالی تلویزیون در فاصله‌ای کوتاه نسبت به‌هم گزارش دو بازی مهم جام حذفی انگلیس را به خیابانی سپرد که در طول جام‌جهانی گزارشگران جوان توانستند عملکرد خوبی از خودشان به جا بگذارند و اکثر آن‌ها نمره قبولی بگیرند.
هواداران چلسی از عملکرد پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی، در ترکیب این تیم راضی نیستند.
پویتوین پویتیرز با وجود عملکرد خوب محمدجواد معنوی نژاد متحمل یک شکست دیگر شد.
عملکرد 4 آزادکار اعزامی ایران به بیشکک با سه شکست همراه بود تا زنگ خطری برای آنها به صدا دربیاید.
عملکرد داور السالوادوری در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی میان انگلیس و سنگال عملکرد بسیار خوب ارزیابی شده است.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی عملکرد داوران در فینال لیگ برتر کشتی را قابل قبول توصیف کرد.
رییس انجمن جودو نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره و عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان باکو برای نخستین بار گفت: عملکرد جودوکاران نابینا و کم‌بینا در باکو دور از انتظار بود.
رییس انجمن جودو نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره و عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان باکو برای نخستین بار گفت: عملکرد جودوکاران نابینا و کم بینا در باکو دور از انتظار بود.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد از عملکرد برخی داوران و کمک داوران لیگ برتری ناراضی است.
گودرزی خاطرنشان کرد: اگر ایرادی در کار وجود دارد باید اصلاح شود اما نباید آن را به همه تعمیم داد. معدل عملکرد فراجا نمره خوبی دارد.
عملکرد تاثیرگذار تازه واردهای پرسپولیس کار را برای حضور بازیکنان باتجربه در ترکیب این تیم سخت کرده است.
عملکرد تاثیرگذار تازه واردهای پرسپولیس کار را برای حضور بازیکنان باتجربه در ترکیب این تیم سخت کرده است.
عملکرد تحسین‌برانگیز طارمی باعث شد تا مهاجم تیم ملی کشورمان از نگاه سایت تحلیلی «Goal Point»، با نمره ۷.۲ در تیم برتر هفته پنجم مسابقات قرار بگیرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:اهل نمره دادن نیستم و نمره‌ای به عملکرد شهرداری تهران نمی‌دهم..
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است آزادکاران جوان می توانستند در رقابتهای جهانی مدال های بیشتر و خوشرنگتری بگیرند اما در مجموع عملکرد آنها امیدوارکننده و قابل توجه بود.
عملکرد دیوانه کننده مهدی طارمی باعث شد تا او به یکی از معدود بازیکنانی تبدیل شود که نمره کامل 10 را از سایت پرتغالی گل پوینت دریافت کرده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ