برخی اپلیکیشن‌ها در عملکرد کلی گوشی اندرویدی اختلال ایجاد می‌کنند و برخی دیگر هم بدون هیچ استفاده خاصی، فضای حافظه دستگاه را اشغال می‌نمایند. بنابراین در صورتی که از یک اپلیکیشن استفاده زیادی نمی‌کنید، بهتر است به فکر حذف کردن آن‌ها باشید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب ویدئویی از ابتکارات ساده اما حیرت انگیز را ببینید.
گاهی حتی زیبا و یکدست بودن پوست هندوانه هم خوب بودن مزه‌ی هندوانه را تضمین نمی‌کند. به خاطر داشته باشید که همیشه باید هندوانه را قبل از خرید وزن کنید. هندوانه باید سفت و سنگین باشد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند.
بهتر است در هنگام خیساندن برنج مقداری نمک به آن بزنید؛ ولی زمان پختن، آب برنج را خالی کرده و با آب سرد بشویید. البته نه تاحدی که نمک آن کاملا از بین برود.
دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفندهای مربوط‌به آشپزی و مواد غذایی موجب می‌شود تا بتوانید خیلی راحتتر و با صرف زمان کمتر آشپزی کنید، درحالی‌که کمتر خسته شده‌اید و آشپزخانه نیز ریخت وپاش نشده است.
مصباحی مقدم گفت: ترفندهایی که دلالان ارز برای افزایش قیمت ارز بکار می‌گرفتند خنثی شده است. در حال حاضر در بازار حالت حیرت به این‌ها دست داده است که از عوامل اقتصادی بشمار می‌آید. در عوامل غیراقتصادی، بحث انتظارات تورمی بالا، مطرح است. مردم انتظار تورم بالاتر را دارند. خود این امر عامل افزایش تورم می‌شود.
حیدری منش یادآور شد: احتمال بالا آمدن آب در دیگر مسیل‌ها و رودخانه‌های شهری و روستایی وجود دارد، لذا تقاضا می‌شود شهروندان نسبت به ترددهای درون و برون شهری و توقف حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها اجتناب کنند.
اوضاع رسانه‌های اجتماعی چندان خوب نیست و همه‌چیز دربارۀ شیوۀ فعالیت آن‌ها ناگهان مورد بحث و تردید قرار گرفته است. منتقدان مدام از این می‌گویند که رسانه‌های اجتماعی حریم خصوصی کاربران را نقض می‌کنند و اطلاعاتشان را به شرکت‌های دیگر می‌فروشند. یا اینکه با ترفندهای الگوریتمی اخبار را دستکاری می‌کنند و بین مردم تفرقه می‌اندازند و دموکراسی را تضعیف می‌کنند. اگر این رفتارهای رسانه‌های اجتماعی نادرست هستند پس آن‌ها باید چه کنند؟ چه خبرهایی را باید منتشر کنند؟ الگوی کسب‌و‌کارشان باید چگونه باشد؟ اصلاً نقش اجتماعی‌شان باید چه باشد؟ پاسخ این پرسش‌ها را باید در مفهوم «حوزۀ عمومیِ» یورگن هابرماس، فیلسوف آلمانی، یافت؛ آنجا که می‌گوید تاریخ حوزۀ عمومیِ جهان غرب ریشه در یک سنت خاص دارد: کافه‌های قدیم اروپا.
لیمو ترش علاوه بر خواص بسیار زیادی که برای سلامتی دارد، کاربردهای مفید دیگری نیز دارد که در این مطلب با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.معمولا توری‌های کباب پز بعد از اینکه روی آن کباب می‌پزید، می‌سوزد و آب کباب روی آن شیارهایی از سیاهی را ایجاد می‌کند. برای تمیز کردن توری کباب پز با روشی بسیار ساده می‌توانید لیمو ترش را از وسط برش بزنید؛ سپس لیمو را داخل نمک بزنید، طوری که نمک کاملا روی قسمت برش خورده لیمو را بگیرد. حالا لیموی نمکی را روی توری کباب پز بکشید. بعد از چند دقیقه توری کاملا تمیز می‌شود.
اپل فهرستی از نکات مفید برای افزایش عمر باتری دستگاه‌ها را فاش کرده است.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر چه ادعا می‌شود تحریم‌ها برای شکستن مقاومت دولت است اما واقعیت آن است که دولت و ملت ما یکی هستند و تحریم‌ها کل اقشار جامعه ما را هدف قرار داده است.
مشهد ـ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکایی‌ها با ترفندهای مختلف به دنبال شکل گیری خاورمیانه جدید بودند، ایران فرش را از زیر پایشان کشید و این منطقه از جهان را با محوریت جبهه مقاومت شکل داد.
خیلی از سهام در حال معامله در بازار با وجود ارزندگی عملاً به نرخ‌های ارزندگی خود در حال معامله نیستند و به خوبی می‌توان نشانه‌های کنترل شدن سهم‌ها را خصوصاً در نمودار قیمتی آنها مشاهده کرد.
رئیس سازمان محیط زیست گفت: صنایع متحرک اعم از فرسوده، دارای سوخت ناقص و با مصرف سوخت بالا و همچنین ترددهای تک سرنشین از عوامل اصلی آلودگی هوا هستند.
روز هشدار عمومی در آلمان با هدف مطلع کردن مردم این کشور درباره هشدار عمومی برگزار شده و به این ترتیب، آگاهی عمومی درباره این موضوع را بالا می‌برد. در این روز، هشدار آزمایشی در قالب یک متن هشدار، به همه نشردهندگان هشدار شامل رادیو، تلویزیون و فراهم‌کنندگان اپلیکیشن که به سیستم هشدار متصل هستند، ارسال شد و این نشردهندگان، هشدار آزمایشی را به دستگاه‌هایی مانند تلویزیون، رادیو و تلفن‌های هوشمند که افراد می‌توانند از طریق آن‌ها پیام‌های هشدار را خوانده یا بشنوند، ارسال کردند
دادستان کل کشور در جریان بازدید از محل نگهداری عده ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جریان بازدید از محل نگهداری عده‌ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن، انشقاق و تجزیه ایران عزیز است.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.
در جدیدترین مورد از کلاهبرداری‌های پیامکی که در چند روز اخیر خبرساز شده، پیامکی به دست بعضی از افراد رسیده که یارانه‌تان قطع شد و برای اعتراض باید، اطلاعات‌تان را در یک لینک ثبت کنید تا بررسی شود. در این روش از کلاهبرداری مجرمان سایبری با ارسال پیامک قطعی یارانه و درخواست ثبت اطلاعات بانکی، این اطلاعات را به سرقت می‌برند و به برداشت غیرمجاز از حساب آن‌ها اقدام می‌کنند.
بازگشت عادل فردوسی‌پور با اپلیکیشن فوتبال  ۳۶۰ ؛ اختصاصی در بازار
کتاب «بازجویی؛ بایدها و نبایدها» ابتدا به تعریف بازجویی پرداخته و مواردی نظیر «مصاحبه‌های گزینشی» و «استیضاح» را نیز در زمره‌ی بازجویی می‌شمارد. سپس بازجویی را به عنوان یکی از مقدمات و شرایط لازم برای صدور حکم توسط قاضی قلمداد می‌کند و انجام بازجویی را از شئون حاکم شرع می‌داند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ