صدور فاکتور خودرو از جمله شاخص‌های مهم عملکردی خودروسازان در حوزه فروش محصولات است که بر این اساس، گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور فاکتور بیش از ۴۵۲ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری، موفق به افزایش ۴۵ درصدی این شاخص در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طرح‌های منتشر شده از سمند شاسی‌بلند یا وانت تارا را طرح‌های رندر از سوی علاقه‌مندان به طراحی خودرو دانست و تاکید کرد، برنامه‌ای در این زمینه ندارد.
رییس سازمان ملی استاندارد گفت: درصد داخلی سازی تولید اتوبوس ایران‌خودرو دیزل رشد کند و تولیدی باشد که با نوسانات بازار ارز همچنان پایدار و باثبات بماند.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از رشد ۹۰ درصدی تولید خودروهای تجاری نیمه سنگین و سنگین در گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در دو ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
شورای رقابت در اطلاعیه‌ای علت مصوبه خود در افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا را تشریح و اعلام کرد سعی شده با اصلاح قیمت‌ها، رشد تولید به مخاطره نیفتد زیرا از منظر اقتصادی، کاهش تولید و یا تعطیلی آن موجب افزایش تورم شده و بر اشتغال و رشد اقتصادی اثرات منفی دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اعلام کرد: این مجموعه عظیم صنعتی تلاش خواهد کرد تا در سال جدید با رشد تولید، ارتقای کیفیت و افزایش صادرات، گام‌های اساسی در راستای تامین نیازهای بازار بردارد.
ایران خودرو اعلام کرد: مهلت افتتاح حساب وکالتی تمدید نشده و طبق اطلاع رسانی قبلی، دیروز ۱۷ بهمن‌ماه آخرین مهلت برای افتتاح حساب و واریز وجه بوده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این‌که صادرات به روسیه آغاز شده است، گفت: تا پایان امسال حدود دو هزار دستگاه تارا و دنا به بازار روسیه صادر خواهیم کرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در پایان آذرماه امسال رکورد عرضه قطعات یدکی و ارایه خدمات پس از فروش در حوزه وارانتی سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت تا با این رشد چشم‌گیر، دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی را بیش از پیش ممکن سازد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
صورت‌های مالی تلفیقی گروه گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در نیمه نخست امسال حکایت از رشد ۳۵ درصدی سود خالص به عنوان ماحاصل افزایش ۶۵ درصدی فروش این مجموعه است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام این‌که در حال حاضر کم‌تر از سه درصد از تولیدات این گروه صنعتی به محصول مونتاژی اختصاص دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون، خودروهای داخلی بیش‌ترین سهم را در ۳۲ سال اخیر و از زمان آغاز همکاری‌های خارجی در سال ۱۳۶۹ در سبد محصولات ایران‌خودرو دارد.
در آخرین ساعات ۳۰ آذرماه امسال و مصادف با بلندترین شب سال، رکورد جدید تولید خودرو توسط آبی پوشان جاده مخصوص در شرایط تحریم و تهدیدهای بین‌المللی رقم خورد.
در راستای تحقق برنامه‌های دولت و اجرای مفاد بند ف تبصره هفت بودجه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران‌خودرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را پس از ۱۰ سال توقف، با همکاری ستاد حمل و نقل و سوخت از شهریور امسال از سر گرفته و به این منظور مطابق قانون، ۱۰ درصد از ظرفیت فروش خودروها در طرح های قرعه کشی، به مالکان خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل با بیان این‌که رکورد ۶۰ ساله تولید در این شرکت در سال ۱۴۰۱ شکسته شد، عنوان کرد: به دنبال رشد دیزل، همه شرکت های زیرمجموعه آن سودآور شده و دیگر شرکت زیان دهی در این گروه خودروسازی وجود ندارد.
گروه صنعتی ایران خودرو در نیمه نخست امسال، با رشد ۱۰۱ درصدی، موفق شد از رکورد تحویل حضوری محصولات سواری نسبت به مدت مشابه سال گذشته عبور کند.
آخرین دستگاه از خودرو ملی سمند در حالی رهسپار موزه گروه صنعتی ایران خودرو شد که این محصول دست‌کم طی دو دهه گذشته بار سنگین خودکفایی و بلوغ صنعت خودرو کشور را به دوش کشیده و به نوعی باور ملی توانمندی در این صنعت را ایجاد کرده است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با گذشت شش ماه از سال، یکی دیگر از فرامین رییس جمهوری مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو را محقق کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای اجرای فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری، رشد ۵۱ درصدی تولید کامل در این مجموعه از ابتدای امسال تا ۲۷ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شده است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این‌که تولید کامل در گروه صنعتی ایران‌خودرو ملاک عملکرد است، از افزایش ۴۷ درصدی تولید از ابتدای سال تا ۲۰ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
ایران خودرو دیزل در سال‌روز تولید اولین کامیون در این شرکت، تولید ۴۷۱ هزارمین محصول و ۱۹۲ هزارمین کامیون خود را جشن گرفت.
ایران خودرو دیزل با هفت محصول خود شامل چهار محصول جدید که به تازگی معرفی و رونمایی شده‌اند، در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر می‌شود.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با برنامه‌ریزی در حمل و تحویل به موقع خودروها به مشتریان، میزان حمل موثر از کارخانه تا محل نمایندگی‌ها را در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۳۰ درصد افزایش دهد.
امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
منابع خبری از آغاز رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا در دریای سرخ خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ