بانک ایران زمین با هدف ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناسایی بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» را برروی سیستم عامل اندروید طراحی و راه اندازی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور دروازه بان جوان هوادار در استقلال شرایط را برای جدایی علیرضا رضایی فراهم خواهد کرد.
هزاران عراقی به رغم سالها همکاری با ارتش آمریکا و مشمول بودن در برنامه‌‏های مهاجرتی ، سالهاست که به همراه خانواده در انتظار روادید آمریکا آواره کشورهای دیگر هستند.
یکی از همکاران سابق توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید مقایسه شدن با یورگن کلوپ این مربی آلمانی را به شدت عصبانی و ناراحت می‌کند.
فرماندار خرم‌آباد گفت: مرحومه «منصوره سگوند» از کارکنان نیروی انتظامی نبوده و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.
سرمربی تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد دستیار جدیدش زودتر به اردو اضافه شود.
سرمربی تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد دستیار جدیدش زودتر به اردو اضافه شود.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایات الهی و تلاش‌های مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج)، پروژه بزرگ یکی از سازمان‌های جاسوسی بیگانه برای دست‌اندازی به اطلاعات مترددین ایرانی به خارج از کشور، کشف و عوامل آن بازداشت شدند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مشاور عالی خود در امور همیار محیط بان را منصوب کرد و گفت: جذب همیاران محیط بان از طریق سیر مراحل قانونی در اولویت کاری سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد.
مستند «من یک دختر هستم، من یک پسر هستم» به عنوان برترین اثر ویدیویی «ایپس» معرفی شد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست به شهردار تهران کارت همیار محیطبان اهدا کرد.
عبدالله بهلولی از خدمتگزاران ورزش ایران در غم از دست دادن فرزند جوانش نشست.
مربی پرتغالی سابق تیم ملی فوتبال مد نظر امیر قلعه‌نویی برای حضور در کادرفنی او است.
آمبولانس برای درمان میلاد کُر بدون کیف پزشکی وارد زمین شد دقایقی بعد مهاجم تراکتور در کمال تعجب کیف پزشکی دوان دوان به کادرپزشکی رساند.
مهدی خطیبی گفت: ایران خودرو کنونی کم ترین شباهتی به دو سال قبل ندارد و در تمام شاخص های کمی و کیفی به طور معجزه آسایی جلو هستیم.
به نظر می‌رسد دو گزینه جدید به کادرفنی تیم ملی فرنگی جوانان اضافه خواهند شد که یکی از آنها مربی پیشین تیم ملی بزرگسالان است.
کدخدا ادامه داد: وجود حضور نیروهای پیشکسوت و دلسوز در حوزه آموزش اعم از شخصیت‌های فرهنگی کارآمد و مشفق و چهره‌های مذهبی و روحانی همگام و همیار یکی دیگر از امتیازات مثبت برای تقویت بعد آموزشی منطقه است.
رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته، اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران از اجرای طرح همیار گردشگری برای استفاده از ظرفیت نوجوانان در کشور خبر داد.
رئیس پلیس فتا فراجا از تکمیل زیرساخت های سامانه همیاران پلیس فتا خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۴ هزار همیار پلیس فتا فعال داریم.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس جزئیاتی از نحوه شهادت یک همیار پلیس در جریان تجمعات غیرقانونی شب گذشته در شیراز را تشریح کرد.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس جزئیاتی از نحوه شهادت یک همیار پلیس در جریان تجمعات غیرقانونی شب گذشته در شیراز را تشریح کرد.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس جزییاتی از نحوه شهادت یک همیار پلیس در جریان تجمعات غیرقانونی شب گذشته در شیراز را تشریح کرد.
فرماندار شیراز اضافه کرد: حدود ۱۵ نفر از عوامل درگیری شامگاه سه‌شنبه در خیابان معالی آباد نیز دستگیر شدند.
دو ستاره ایران در جام جهانی 2018 در اردوی اتریش هم یار تمرینی شدند.
با ایجاد شبکه مویرگی تجارت و مبادلات فناوری، زمینه برای ورود توانمندی و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به بازار بین‌المللی فراهم شد.
مشخص نیست نسخه‌ای که قرار است در فرانسه اکران شود، نسخه بدون ممیزی است یا نسخه نهایی مورد تایید ارشاد اکران می‌شود. با این حال مسئله اساسی این است که در نهایت معمولاً پس از اکران بین المللی فیلم‌های ایرانی، این فیلم‌ها در پلتفورم‌های آنلاین بین المللی نیز منتشر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ