منابع مصری از گفتگوهای مهم مقامات این کشور با سه کشور شورای همکاری خلیج فارس در زمینه برنامه شیرین سازی آب پرده برداشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بارسلونا از طریق ژرژ مندس در تلاش است تا قرارداد دو ستاره جوان خود را نهایی کند.
قراگوزلو گفت:برای عبور موفق ازاوج بار تابستان دراستانهای تهران، قم و البرز، ۹ پروژه الویت‌دار برقی در قالب۱۴۰ اقدام مهم وزارت نیرو اجرایی شده که به تأمین برق پایدار کمک می کند.
توافقات بین المللی علمی و فناوری ایران با برخی کشورها، پیشرفت 95 درصدی پروژه های ژن درمانی و ساخت شیرآلات تخصصی حوزه نفت و گاز از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن از پیگیری پروژه‌های مهم ریلی خبر داد و گفت: پیگیری پروژه ریلی شلمچه-بصره را نیز با همراهی مدیر عامل راه‌آهن عراق و استاندار بصره انجام شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: خط برگشت جز مهم ترین موضوعات اجرایی کار پروژه مترو پرند بود که اکنون تکمیل شده است.
کریدور شمال - جنوب یک مسیر اقتصادی مهم و استراتژیک برای ترانزیت بار میان هند، روسیه و شمال اروپا از طریق ایران است که راه‌آهن رشت - آستارا به عنوان حلقه مفقوده، این کریدور را تکمیل می‌کند.
وزیر ارتباطات در آیین افتتاح ۶ پروژه مهم ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اینترنت فیبر نوری تست سرعت گرفت. منبع: ایرنا
همزمان با روز جهانی ارتباطات، هفت پروژه مهم ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
رییس جمهور همزمان با روز جهانی ارتباطات، ۶ پروژه مهم ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را افتتاح کرد.
رئیس سازمان فضایی ایران با تشریح وضعیت ۱۰ پروژه مهم فضایی گفت: فرآیند طراحی و ساخت ماهواره ایرانست ۱ که یک ماهواره مخابراتی با قابلیت کار در ارتفاعات بالاست، امسال توسط نخبگان آغاز می شود.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس از قرارگیری ۱۷ پروژه مهم و استراتژیک گیلان در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: متولیان دستگاه‌ها و نهادها در جذب اعتبارات تعجیل کنند.
فاز نخست پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با حمایت ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک تجارت در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان افتتاح شد.
در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور تحولات بازار مسکن مورد بررسی قرار گرفت و برای تامین مالی پروژه های ساخت مسکن و مدیریت بازار اجاره بها تصمیمات مهمی اتخاذ شد.
یکی دیگر از مقامات ارشد ارتش آمریکا که روز سه‌شنبه با المانیتور صحبت کرد، گفت که اندازه زرادخانه هواپیماهای بدون سرنشین ایران یکی از نگرانی‌های مهم فرماندهان آمریکایی در منطقه است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در پروژه مطالعه انواع روش های نوین برای سیستم آبیاری هوشمند "زمان" فاکتور مهمی است.
پروژه مهم سوخت رسانی به نیروگاه شهید سلیمی نکا با تلاش شبانه روزی منطقه شمال اجرا شد.
تبریز- مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی، آخرین وضعیت پروژه مهم مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز را تشریح کرد.
پروژه ریلی چابهار- زاهدان به عنوان بخشی از کریدور بزرگ شمال به جنوب در شرق کشور در حال اجراست و با طول ۶۳۰ کیلومتر به عنوان طولانی‌ترین مسیر ریلی کشور محسوب می‌شود.
شهردار تهران گفت: همه پروژه‌های بزرگ در شهر فعال شده اما برای ما مهم است که دست به دست هم دهیم و تحول را از خودمان و از شهرداری آغاز کنیم.
امروز مطالبی همچون چرا امروز قیمت سکه کاهشی نشد؟، قیمت دینار عراق چقدر شد؟،  اعضای شورای عالی بورس تغییر کردند، صندوق املاک و مستغلات بورس چیست؟، سهامداران خپارس بخوانند، سهام یار بازگشایی شد | نحوه خرید در سامانه به چه صورت است؟، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟، شپنا پروژه رو کرد و متوقف شد، تحلیل چهار نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مصر و امارات توافقنامه ای برای احداث یکی از بزرگترین پروژه های انرژی بادی در مصر با ظرفیت ۱۰ گیگاوات برق امضا کردند.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
خرم‌آباد- اجرای پروژه راه آهن در مسیر دورود- خرم‌آباد امروز بعد از چند سال توقف و به دنبال دستور رئیس جمهور و تصویب در سفر دولت، مجددا آغاز شد تا امید به اجرای این طرح مهم ریلی قوت بگیرد.
تربت حیدریه ـ شهردار تربت حیدریه گفت: در آخرین روز هفته دولت دو پروژه مهم طرح بندی و بهسازی میدان بسیج و مجموعه دوچرخه سواری بانوان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ