لااقل حقوق آن دختر خانم، سر ماه پرداخت می‌شود، اما گاهی اهالی رسانه مجبورند چند ماه برای دریافت مواجب‌شان، نجیبانه و البته مجبورانه! تحمل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
تعدادی از پرستاران، از سطح پایین حقوق و مزایای مزدی خود انتقاد کردند؛ به گفته‌ی پرستاران اضافه کار ساعتی ۱۶ هزار تومان، به شدت ناعادلانه است.
حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: اصل برائت یک اصل اساسی در اسلام است اما مربوط به حقوق شهروندی می‌باشد. آن کسی که می‌خواهد مسئول و نماینده شود باید از حداقل شرایطی برخوردار باشد. مسئولیت‌ها باید به افراد امین سپرده شود و درباره اینکه یک فرد امین است یا خیر باید در مورد وی احراز صلاحیت صورت بگیرد.
مالک شریعتی نیاسر گفت: دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می‌گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.
مسئول اجرایی سازی بیانیه رسالت تعلیم و تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد در نامه‌ای تاکید کرد: اساتید ضروری است از باب حفظ حقوق عامه و تضمین کیفیت یادگیری، به افرادی که مبادرت به کشف حجاب در کلاس درس یا نقض سایر موارد مندرج در دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری می‌نمایند تذکر دهند. معاونت‌های آموزش موظفند این موضوع را با اساتید طرح نمایند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: امروز بسته تحریمی جدیدی را علیه ایران به دلیل نقض حقوق بشر وضع خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید سه نفر اعدام شدند و به همین خاطر ما بسته تحریمی جدیدی وضع خواهیم کرد.
همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
مسئول دفتر حقوق بشر جمهوری خلق دونتسک در گزارشی از کشته شدن حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در این منطقه در نتیجه تجاوز اوکراین در بیش از ۷ سال اخیر خبر داد.
رئیس‌جمهور در حکمی «سکینه سادات پاد» را به عنوان مسئول «پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی را منصوب کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مطرح کردن اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: «ما قصد داریم بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران را بر اساس اقدامات حقوق بشری آن‌ها ارائه کنیم و این یک بسته مهم از تحریم‌ها علیه ایران است که مسئول رخداد‌هایی است که اخیراً علیه معترضان داخل ایران رخ داده است».
مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت از تهیه گزارش عملکرد وظایف دستگاه‌ها نسبت به افراد معلول و ارسال آن به سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.
استاندار کرمانشاه با انتقاد از معاینه گروهی در برخی مطب‌های پزشکی، آن را ناقض حقوق و کرامت بیماران دانست و خواستار رسیدگی جدی دانشگاه علوم پزشکی استان برای ساماندهی این موضوع شد.
در کنار جنجال بزرگ بر سر کمبود گاز در کشور، ماجرای فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، از خبرسازترین رخدا‌های هفته جاری بود. در اوایل هفته، انتشار عکس یک فیش حقوقی ۳۳ میلیونی در شورای شهر تهران بازتاب گسترده‌ای در میان محافل سیاسی، رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت. صاحب این فیش «فاطمه منصورلی» دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران بود
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
با توجه به حواشی ایجاد شده در خصوص فیش حقوقی مسئول دفتر نرگس معدنی‌پور مسئول دفتر این عضو شورای اسلامی شهر تهران استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر تهران کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص مسئله بکارگیری دختر یک عضو شورای شهر تهران به عنوان مسئول دفترش گفت: هر کدام از اعضای شورا وقتی وارد می‌شوند می‌توانند مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و این عضو شورا نیز فرزند خود را معرفی کرده و خواسته که مسئول دفترش از نزدیکانش باشد و هیچ کسی منع قانونی برای وی در نظر نگرفته و البته این بکارگیری یک سال و نیم است که انجام شده و بسیاری از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و به همین دلیل عدد فیش بالا رفته است.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت‌: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص به کارگیری فرزند نرگس معدنی‌پور به عنوان مسئول دفتر وی توضیحاتی ارائه داد.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد سه زن را به عنوان مسئول هدایت کار کمیته حقیقت‌یاب مستقل بین‌المللی در مورد ایران معرفی کرد.
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: وقتی مدیر یا مسئولی مثل عموم مردم زندگی نمی‌کند و حقوق بالای پنجاه میلیون تومانی می‌گیرد قدرت درک بی پولی و اجاره نشینی را ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما به بررسی آنچه که در ایران رخ می‌دهد، ادامه خواهیم داد. ما از هر فرصتی برای ابراز مواضع و نگرانی‌های‌مان درخصوص حقوق بشر در ایران استفاده خواهیم کرد.
«عبدالعزیز بن حبتور» ائتلاف متجاوز و سعودی و سازمان ملل را مسئول شکست آتش بس در یمن دانست و تأکید کرد تا زمانی که حقوق ملت یمن تأمین نشود، آتش بس در کار نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ