بهارستان- دو عضو اصلی شورای اسلامی نسیم شهر به همراه سه کارمند و دو دلال در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در طول ۲ سال گذشته اقدامات خوبی را آغاز کرده و رئیس‌جمهور نیز با انجام سفرهای متعدد در بین مردم بوده است؛ اما از نظر بنده اکنون دیگر رئیس‌جمهور باید در اتاق فکر بنشیند و با استفاده از ظرفیت نمایندگان و با توجه به مصوبات سفرهای انجام‌شده برای حل مشکلات کشور تصمیم‌گیری کند.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره شرایط اعطای وام مسکن از سوی بانک‌ها بر اساس قانون جهش تولید مسکن پرداخت.
دو نفر اهل میرآباد که برای نجات جان پسر بچه سه ساله وارد رودخانه زاب شده بودند، غرق شده و جان خود را از دست دادند.
بهارستان- فرماندار بهارستان گفت: بازداشت رئیس و ۲عضو شورای نسیم شهر خللی در فعالیت های این نهاد ایجاد نمی کند، در زمان نبود رئیس، طبق قانون نایب رئیس شورا وظایف وی را بر عهده دارد.
تاکنون ۸ نفر از این افراد شامل سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، ۳ عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و ۲ نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده اند.
عضو اتاق بازرگانی ایران از تخصیص ۲ میلیارد دلار ارز جدید برای خرید کالای اساسی در دوشنبه پیش رو، از محل پول‌های بلوکه شده ایران، خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:قیمت بلیت مدت دار از ۲ هزار و ۸۵۰ تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و بلیت مسیر تهران کرج از ۳.۷۷۰ تومان به ۳.۴۰۰ تومان کاهش یافت.
عضو شورای شهر تهران از آغاز طرح رصد ۲ برای بررسی پروژه های شهری خبر داد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران، بر ضرورت پیگیری و بازاندیشی وضعیت نابسامان گذر رنجبر بعد از ۲ دهه بلاتکلیفی تاکید کرد.
یک مقام آگاه امنیتی با اشاره به مباحث مطرح‌شده در خصوص بازداشت ۲ تن از اعضای جنبش حسینیون آذربایجان در قم، گفت: این افراد برای بررسی اتهامات مطرح‌شده از سوی دولت آذربایجان، تحت نظر هستند.
کرمانشاه- عضو هیت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه مجلس شورای اسلامی از جذب اعتبار ۲ هزار میلیاردی برای راه آهن کرمانشاه خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌شود که ۲ خیابان در تهران به نام اسماعیل احمدی و آتش نشان دارابی نامگذاری شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: صبح امروز من ۲ نیروی خدمات شهری را دیدم که سن کمتر از ۱۵ سال داشتند و این کار هم خلاف قانون و هم خلاف شرع و غیر انسانی است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به دونوبته شدن کنکور از سال جاری گفت: بر این اساس، داوطلبان محدودیتی برای شرکت در ۲ نوبت کنکور ندارند و می‌توانند شانس خود را هر دو نوبت امتحان کنند. داوطلبانی که در هر ۲ نوبت شرکت می‌کنند، می‌توانند از هر آزمون که نتیحه بهتری دارد، بهره ببرند. نتیجه هر آزمون به مدت ۲ سال اعتبار دارد.
عضو شورای شهر تهران گفت:با توجه به این که افراد توانمندی وجود دارد باید هر نفر یک مسئولیت را برعهده داشته باشند.
عضو شورای شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی باید توسعه پیدا کند. اتوبوس، تاکسی و ون شاید ۲ درصد در آلودگی هوا تأثیر داشته باشند و بیش از ۶۰ درصد آلودگی هوا توسط وسایل شخصی ایجاد می‌شود.
کمیته انضباطی دو رأی خود را در خصوص دیدار پرسپولیس برابر تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ملوان بندر انزلی صادر کرد.
منابع وابسته به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از سفر فرستاده امریکا در امور یمن به دو کشور عضو این شورا خبر دادند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در منطقه ۱۷ نسبت به ۹ سال گذشته حدود ۲ برابر آسفالت ریزی در طول ۴ شب صورت گرفته است.
سجادی: فقط ۲عضو هیات‌رئیسه موافق برگزاری انتخابات بودند!
غذا ابزار قدرتمندی برای کنترل سطح قند خون یا گلوکز است. انتخاب‌های سالم می‌توانند به شما کمک کنند از پیش دیابت جلوگیری کنید شانس پیشرفت از پیش دیابت به دیابت نوع ۲ را کاهش دهید و سطح گلوکز خود را در صورت داشتن آن مدیریت کنید.
امروز چهارشنبه سهام شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان به روش حراج در نماد معاملاتی فغدیر ۱ عرضه می شود. زمان ثبت سفارش چه ساعتی است؟
اینکه می‌گویم خستگی از تنم در آمد این بود که با ابقای سه تن از اعضای هیئت رئیسه روند قانونی هیئت رئیسه پیش می‌رود و از این پس می‌توانیم کارهای خودمان را انجام دهیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ