صالحی دادستان تهران خطاب به شاکیان گفت: هر کسی بر نحوی که بخواهد امنیت مردم را سلب کند برخورد عبرت آموز می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: برای ما فرقی نمی کند که سبک های رزمی کجا فعالیت می کنند، ولی وقتی فدراسیونی به این نام داریم، باید همه رزمی ها مدیریت واحد داشته باشند.
معاون اول رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار فارس آخرین وضعیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را جویا شد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و سلطان عمان نوشت: دو طرف درباره نحوه ارتقای همکاری‌های چندجانبه رایزنی کردند.
وزرای خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره موعد نشست النقب در تماسی تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که در این گفت‌وگو وضعیت کنونی و چشم انداز روابط بین باکو و تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور خبر داد «امانوئل مکرون» امروز با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» تماس گرفت و ۹۰ دقیقه با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
ملی پوش دوومیدانی ایران بعد از شکست رکورد ملی دوی ۱۰۰ متر گفت: امیدوارم با همین شرایط خوب پیش بروم و مدال قهرمانی آسیا در فضای باز را بگیرم.
تیم میکس تیراندازی به اهداف پروازی ایران با ترکیب یک خواهر و برادر توانست اولین مدال در سطح جهانی این رشته را کسب کند و به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشد.
بر اساس این گزارش، این مذاکرات تلفنی به عنوان بخشی از مذاکرات «بسیار پیچیده» در مورد برقراری پروازهای مستقیم بین فلسطین اشغالی و جده برای مراسم حج امسال بوده است.
قالیباف رئیس مجلس در حاشیه زیارت از گلزار شهدا بوئین‌زهرا پیگیر مشکلات مردم شد.
کارلوس هرناندس می‌گوید با احترام به روح ورزش برابر پرسپولیس به میدان می‌روند و بدون توجه به قهرمان لیگ، برای بردن تلاش می‌کنند.
رؤسای جمهور اوکراین و فرانسه در خصوص وضعیت مناطق درگیری به صورت تلفنی رایزنی کردند.
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
رییس دفتر سیاسی حماس، بر عزم جدی گروه‌ها و ملت فلسطین برای تداوم مقاومت در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان تماس تلفنی با همتای سعودی خود، قدامات آتی مربوط به توافق اخیر دو کشور را بررسی کرد.
رئیس جمهور در گفتگو با سلطان عمان، ضمن محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی و جنایات وحشیانه این رژیم علیه روزه‌داران بی‌دفاع فلسطینی گفت: بدون تردید همکاری، همراهی و همفکری همه کشورهای اسلامی، در بازدارندگی از تجاوزگری صهیونیست‌ها و احقاق حقوق قانونی ملت فلسطین موثر خواهد بود.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در خصوص لزوم حفظ بازدارندگی در برابر تهدیدات از سوی ایران و دیگر نقاط به گفتگو پرداختند.
رئیس‌جمهور با تاکید بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی سوریه، تنها راه مبارزه با تروریسم را حمایت از حاکمیت ملی سوریه دانست.
دادستان کل کشور در جریان بازدید از محل نگهداری عده ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای ویرانی ایران اسلامی گفت: شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی علیه مردم ایران هستیم، اما آن‌ها همواره از استقامت و پایمردی این ملت بزرگ شکست خورده اند و این بار نیز مایوس خواهند شد.
منتظری در جریان این بازدید با تعدادی از دستگیرشدگان از نزدیک و به صورت رو در رو دیدار و گفت‌وگو و نسبت به روند پرونده آنها سوالاتی را مطرح کرد.
دادستان تهران با اشاره به اولویت نظم عمومی و امنیت شهروندان، تصریح کرد: پرونده موصوف و پرونده‌های مشابه با سرعت، دقت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و هیچ گونه ارفاقی به متهمان جرایم خشن نخواهد شد.
صالحی، دادستان تهران خطاب؛ به شاکیان پرونده زورگیری اتوبان نیایش گفت: برخورد عبرت‌آموز می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ