علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌بایست در هنگام ثبت نام حداقل سن ۳۰ سال تمام و حداکثر ۷۵ سال هجری شمسی داشته باشند و مدارک مورد نیاز را از مراجع مربوطه اخذ و برای بارگذاری اولیه در سامانه پیش ثبت نام، آماده کنند.
سمنان- استاندار سمنان گفت: سال گذشته ۶۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شد که این رقم امسال به همت کشاورزان به ۷۵ هزار تن افزایش پیدا کرده است.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: ۷۵ درصد از آب شرب تهران از ۵ سد اصلی تامین می شود.
فضای خاص حاکم بر مجلس، نشان می‌دهد این موضوع بیشتر ناشی از هراسی است که نمایندگان درخصوص افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده «شاسی بلند گیت» را دارند. پرونده‌ای که نه تنها پای قالیباف و ۷۵ نماینده را به موضوع باز کرد، بلکه باعث افشای دریافت خودرو خارج از چارچوب‌های قانونی توسط نهاد‌های دولتی، صدا و سیما و بسیاری از ارگان‌های دیگر شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ۷۵ درصد برنامه‌های پنج ساله توسعه کشور در ۶ دوره قبلی اجرا نشده است و دولت‌ها باید پاسخگو باشند که چرا قانون‌ را روی زمین گذاشتند.
سمنان- رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان از دستگیری ۷۵ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز استان خبر داد.
وزارت صمت ادعای یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است را قویا تکذیب کرد.
اظهارات نماینده تبریز در اواخر هفته گذشته کافی بود که ماجرای جنجالی شاسی بلند‌ها به خبر نخست بسیاری از رسانه‌ها و مساله مهم برای افکار عمومی تبدیل شود. حالا مطالبه افکار عمومی این است که هر چه زودتر ابعاد این موضوع از سوی نهاد‌های قضایی مورد شفاف‌سازی قرار بگیرد. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، ضروریست با نمایندگان متخلف برخورد شود و اگر ادعای نماینده مجلس نیز کذب باشد، ضروریست جهت تنویر افکار عمومی روشنگری صورت بگیرد
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس در جریان استیضاح سال گذشته وزیر صمت، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
احمد علیرضابیگی نماینده تبریز مدعی شد که در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی طرح نوروزی ۷۵خودروی حادثه ساز در محورهای مواصلاتی توقیف شدند، گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و اجرای حرکات نمایشی تخلف این خودروها بود.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: جمهوری اسلامی نباید به اقلیت هواداران پر و پا قرص خودش تکیه کند، باید به میانه جامعه برگردد و اکثریت قاطع جامعه را با خودش همراه کند.
سمنان- معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان گفت: تعداد ۷۵ دانش آموز با علائم بی‌حالی و ضعف و تنگی نفس به مراکز درمانی سمنان منتقل شدند.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان از دستگیری ۷۵ نفر از متکدیان اتباع بیگانه غیرمجاز در اهواز خبر داد.
تصاویر منتشر شده از جنایات شامگاه گذشته صهیونیست ها در نابلس، فلسطینیان را به روزهای سیاه اشغال فلسطین در چند دهه پیش بازگردانده است.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۸۲ درصد جانباختگان مربوط به سرعت، سبقت، خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو است، گفت: ۷۵ درصد از کشته‌های تصادفات در جاده‌ها است.
اهواز- تعداد ۷۵ مدرسه با ۳۱۰ کلاس درس در خوزستان به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور کشور به بهره‌برداری رسید.
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد.
مقامات روسیه می‌گویند پس از اعمال تحریم‌های غرب علیه مسکو، نزدیک به ۷۶ درصد شرکت‌های خارجی، خاک روسیه را ترک نکردند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سال گذشته ۷۰ فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت نام کردند که امسال این تعداد به ۷۵ عدد رسیده است.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۷ آذر میزبان دادوستد ۷۵ کیلوگرم شمش طلا بود.
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از انهدام باند چهار نفره کلاهبرداری اسکیمری با تلاش ماموران کرمانشاه خبر داد و گفت: اعضای این باند که تاکنون ۷۵ نفر در سراسر کشور از آنها شاکی هستند مبلغ هفت میلیارد ریال از حساب مردم خارج کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ