منتظری در جریان این بازدید با تعدادی از دستگیرشدگان از نزدیک و به صورت رو در رو دیدار و گفت‌وگو و نسبت به روند پرونده آنها سوالاتی را مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرگان- همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان گلستان، دادستان کل کشور از زندان گرگان بازدید کرد.
علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در زندان اوین از بند‌ها و بخش‌های مختلف این ندامتگاه صبح امروز پنج شنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۲) بازدید کرد.
ترکی در حاشیه این بازدید، گفت: طبق گزارش مراجع نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور و همچنین اعلام نظر سازمان نظام مهندسی و بررسی‌های میدانی مشخص شد، مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران، از آزادی دو هزار و ۹۴۳ زندانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران، از آزادی دو هزار و ۹۴۳ زندانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسراها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به صورت سرزده از دادسرای کارکنان دولت بازدید کرد.
دادستان تهران با حضور در دادسرای ناحیه ۲۰ تهران از این مجتمع قضایی بازدید و با کارکنان این دادسرا به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
دادستان تهران گفت: امروز ۱۱۵ نفر از قضات شعب مختلف دادستانی تهران به زندان زنان استان تهران رفتند و به درخواست‌های تمام مددجویان این زندان رسیدگی کردند.
دادستان تهران ضمن بازدید از دادسرای ناحیه ۳۱ با نمایندگان مالباختگان پرونده رمز ارز کینگ مانی دیدار کرد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور باحضور در بندر شهید رجایی بندرعباس از نحوه خدمات اسنادی، گمرکی، دریایی و بندری بازدید کرد.
معاون دادستان کل کشور از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ خوزستان بازدید کرد و گفت: برخی از جرایم و آسیب‌های اجتماعی ریشه در اعتیاد دارد.
دادستانی تهران در راستای احقاق حقوق عامه ضمن بازدید از پروژه ریلی راه آهن تهران _ تبریز، مشکلات این پروژه را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در بازدید از مرکز روانپزشکی رازی گفت:رها کردن محجورین در مراکز درمانی، مکتوم داشتن هویت آنها، امتناع از پرداخت نفقه و تصرف اموال آنها قابلیت تعقیب کیفری دارد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از مرکز روانپزشکی رازی بازدید کرد و گفت: افراد به این مراکز معرفی می‌شوند تا چالش‌ها و مسائلی که مرتبط با دادستانی، دادگاه‌ها و سیستم قضائی باشد؛ برطرف شود.
معاون قضائی دادستان کل کشور از مرکز ماده ۱۶ سروش تهران بازدید کرده و دستور داد تا ظرف مدت ۱۰ روز کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود.
معاون نظارت بر امور دادسراها، ضابطین و زندان‌های دادستانی کل کشور گفت: تاکنون هیچ گزارش و یا شکایتی در خصوص آزار و اذیت زنان در زندان‌های شهرستان نیز واصل نشده است.
دادستان کل کشور در جریان بازدید از محل نگهداری عده ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
دادستان تهران پس از بازدید از زندان تهران بزرگ و اوین از آزاد شدن ۴۰۰ نفر از زندانی‌های اغتشاشات اخیر که متنبه شده بودند، خبر داد.
در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان، حجت السلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به همراه القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران، صالحی دادستان تهران و سید حشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز به مدت دو ساعت از زندان فشافویه بازدید و در جریان پرونده دستگیرشدگان اعتراضات اخیر قرار گرفت.
معاون قضائی دادستان کل کشور در بازدید از انبارهای اموال تملیکی بندرعباس وضعیت کالاهای موجود را مطلوب برشمرد و از تعیین تکلیف بخش قابل توجهی از خودروهای لوکس وارداتی خبر داد.
دادستان تهران در جریان بازدید از زندان قزل حصار از محرومیت مرتکبان جرایم خشن از ارفاقات و تسهیلات قانونی خبر داد.
در این فیلم بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از اتاق دادستان دماوند و مواجهه او با تعدادی پرونده اعتراضی ارجاع نشده مربوط به تیر امسال را مشاهده می‌نمایید.
در این فیلم بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از اتاق دادستان دماوند و مواجهه او با تعدادی پرونده اعتراضی ارجاع نشده مربوط به تیر امسال را مشاهده می‌نمایید.
معاونان دادستان تهران با حضور در ندامتگاه‌ها، ضمن رسیدگی به وضعیت نگهداری متهمان و محکومان و ملاقات با مددجویان به درخواست‌‎ها و مشکلاتشان، رسیدگی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ